I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bästa album hittils 2009

Utländsk Hiphop - Allmänt

2009-08-19 13:45

Blaq Poet - The Blaqprint

Twin Gambino - Project Kid

och snart kommer väl Raes....only built 2
BOIA CHI MOLLA

2009-08-19 20:01
mos def - the ecstatic
Its not random that the? rappers in the 90's first were big(BIG L,BIG PUN,NOTORIOUS B.I.G)and the rappers nowadays are little(lil wayne.lil jon,lil boosie)

2009-08-19 20:21
Bara jag som är helt stört besviken på chamber music? Med tanke på att det är ett "wu" album producerat av min favorit/f.d. favoritproducent och att det gästas av de som jag håller absolut högst förutom wu som mop och kool g så borde det vara vara en klockren 10/10. Men så är tyvärr inte fallet..
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?

2009-08-19 20:32
hmm jag tyckte "Chamber Music" var helt galet rätt, blev faktiskt riktigt överraskad att den var så pass bra. sen har den ju fått väldigt bra recensioner så ja du är nog i minioritet i det fallet.. dom hade ju kunnat fylla ut den med lite mer spår och mindre skits men ändå, de 8 låtarna är riktigt vassa allihopa. sedan är det inte RZA som har producerat skivan utan Lil' Fame från MOP och live-bandet The Revelations men klart att RZA har översett projektet, etc.
http://www.claaa7.blogspot.com
^^ nyheter, recensioner, grymma tapes, m.m., uppdateras dagligen ^^

2009-08-19 22:02
Cunninlynguists - strange journey var skön
J-Dilla - Jay stay paid diggade jag riktigt mkt

eminem - relapse hade jag hade jag högre förväntingar på, när allt kommer till kritan är det bara 3 spår jag lyssnar om.

annars vet i fan, ingen platta som direkt gjort ngt avtryck på mig, black out 2 var rätt skön. mest tycker jag det vart rätt mediokra släpp.

2009-08-21 16:39
Mos Def - The Ecstatic!

Rappare

2009-08-23 01:34
Vad ser ni i Relapse?? Eminem har sjunkt väldigt lågt och rappar med irakisk-amerikansk dialekt. Den ENDA låten jag lyssnar på från Relapse är "Old Time's Sake" med Dre och den är övertung.. Väntar på alla andra albumsläpp innan jag kan säga något..
Tears of Liquor EP
https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep

2009-08-23 12:58
Sickology 101 :)