I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nick Cannon är pissed på Eminem!

Utländsk Hiphop - Allmänt

2009-05-14 04:07
Ifos så handlar ju hela första versen om Nick och Mariah..
Klart dom blir upprörda asså! Sätt er in i deras situation..
Bara för att eminem skojar med massa andra så innebär
det inte att man itne ska ta åt sig..lr nått
Highfive anyone, anyone?

2009-05-14 14:32
Niito P20
hur ofta brukar man ta åt sig av en diss? fråga dom som fått dissar emot sig här på whoa å fråga om dom tagit åt sig när någon släppt en låt om dom.. tror bara att nick ser en möjlighet i att skaffa sig lite hype, å skriver i sin blogg och säkert gått till någon tidning eller något. tror inte han har tagit åt sig det minsta.

2009-05-14 14:40
Nej, ja venne.. Men jag skulle ju inte direkt gilla personen som dissa mig!
Highfive anyone, anyone?

2009-05-14 19:38
okej om man tar åt sig, men han börja ju snacka massa skit om att eminem är rasist och ngt bullshit om hon e svart och bla bla bla! :P df e de helt totalt idiotiskt!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2009-05-15 09:48
Hela black-grejen e galen, men iofs i USA så ser dom det helt annorlunda, Obama är ju mixed, men räknas som svart. Skulle han få barn med en vit kvinna så skulle deras barn också räknas som svart, trots att ungen inte ens skulle se svart ut.

Min son ser mer eller mindre helt vit ut, men i USA skulle tex en efterlysning vara "Lightskin black male, could pass for white" det är helt galet. Så är det iaf i Lousiana där jag har familj. Min kusins svärfar är just den blandningen, vit mamma, mixed pappa, han ser vit ut men räknas som svart, men bara av dom som vet, eftersom han ser vit ut haha helt galet.

Hans fru e svart o hon fick inte komma till hans jobb för att hans chef inte skulle haja att han var "svart", för då kunde det bli obekvämt, shit. Men sån e södern...

Ni kan kolla den här, DJ Whoo Kid berättar om att Em satte Mariah Carey o p*ssade på henne:

MCaliste/BlastOff/SB/Fjärde Världen

www.myspace.com/blastoffcaliste

2009-05-15 13:16
HAHA fan va sjuk whoo kid är
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-05-15 13:20
HAHAHAH indeed..
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2009-05-15 18:51
HAHAHA

2009-05-16 15:47
hahaha whoo kid

2009-05-19 22:42
tittade på perezhilton.com, någon jävla bloggare i USA eller något iaf.. å där stod det

Well, here's a first.
Eminem has a conscience and he actually feels bad about the "situation" with Nick Cannon.
Now that's actually shocking!
In a recent interview, Fem explains that only after he heard the song back he wrote about Mimi did he realize the lyrics were "harsh".
But, even still, he did not expect the reaction from Canon: "I had no idea Nick Cannon was going to start wildin' out on me."
While he didn't expect it, he does respect the current Mr. Mariah Carey for "defending his wife" and wishes them both "the best."
Aw, how nice Fem. A hint of a soul shines through!

Opps, now its gone.

sant?

2009-05-20 00:22
mhhk, hela grejen e ironi,, när har eminem brytt sig om nån han dissat. "was going start wildin out on me",,,, nicks show wildin out eller va skiten hette, nick är ju nog den största färskingen någonsin
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-05-20 19:11
skulle nick göra låt om em eller inte!?!?!? haha
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89