I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2009-05-07 19:01

Gucci Mane

Ge mig era åsikter om min homie Gucci Mane!
Själv tycker jag att han är den BÄSTA rapparen i helva världen. 2pac & Biggie kan slänga sig i väggen..

Eyo

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-05-07 19:11
hahahaha!

Enda jag har att tillföra denna tråd.

2009-05-07 19:18
då och då tycker det upp sådana här underbara trådar som gör att man glömmer all skit som finns på whoa.
Tack MaxCady, tack.
rip stephen perry
A.S.N.O.M

2009-05-07 20:45
var på dåligt humör fram tills exakt nu!!!!

2009-05-11 21:59
Han är bra, dock är svennar cp skadade.

Hejj <3 jag elskar alla låtar som är gjorda innan 1990 :) allt annat är toentigt :=) speciellt riktig gangster rap :P :D xD , hehe iaf elr azzå... man vill ju inte vara som alla andra ? :pp + mkt tuffare att lyssna på rap med budskap ;)) fett me budskap ;)) fattar ju inte budskapen i hårdare rap heheh xD

2009-05-11 22:13
svennar är cp skadade? är du cp-skadad? kul inlägg fö

2009-05-11 22:57
haha
Straight from the Suarn!

2009-05-12 11:15
Jag fattar nästan inget vad han säger i intervjuer och sådant.

2009-05-12 11:35
och jag fattar inte ens varför denna tråd finns, gucci mane gör inte hiphop precis som rick ross. sluta smutsa ner denna sida med skit trådar och inlägg om fake ass rappers.
"Our purpose is to educate as well as to entertain" - Curtis Mayfield

2009-05-12 13:32
Alla för naturligtvis lyssna på vad fan dom vill, men Gucci suger...

2009-05-12 15:26
Gucci har faktiskt skills men det som skiljer honom från de andra är hans sköna flow och stil

Jadu

2009-05-13 10:19

säga vad man vill om GM men många feta mixtapeomslag finns det..
damn, what's wrong with my generation?
we was the cream of the crop but it seems we've been robbed
that's what happens when you trade in all your dreams for a job

2009-05-13 21:50
Gucci Mane är en "fake ass rapper"...bra koll grabben!
"Italian stallion" 10 years of Connection!

2009-05-14 01:36
vad vill du kalla killen då? gangsta eller? lol, bara hans namn får ju en att börja garva.

2009-05-14 01:37
Gucci är långt ifrån fake.

2009-05-14 01:52
Dead Prez skrattar sig till sömns åt en sån kille!

2009-05-14 12:36
Gucci är långt ifrån fake.

Om du menar streedcred så har du rätt, det har han.

2009-05-14 13:11
"Mane (real name Radric Davis) had been accused of killing Clark, a rapper from nearby Macon, Georgia (see "Atlanta Rapper Gucci Mane Faces Murder Charge"). Mane had been visiting a female friend the night of the shooting when four men — all of them dressed in black — burst into her Decatur apartment. The men assaulted Mane, a scuffle ensued, gunshots were fired and the men fled the scene. Clark's body was discovered several days later outside a nearby middle school. "

Källa: http://www.mtv.com/news/articles/1519599/20060103/gucci_mane.jhtml

Inte för att jag tycker att det är coolt att döda folk men det är svårt att påstå att han är "fake"
Jadu

2009-05-14 15:56
Jag uppskattar folk i denna tråden som fattar.

..och jag är 100% på riktig när jag säger att jag tycker Gucci Mane är b.ä.s.t.

Shawty rap about gucci stay strapped with a uzi
Murder 1 platinum eatin justice by tuesday
It's gucci mane excuse me dawg I'm makin my music
For facin me a nigga fight about what a toothpick?
I did 6 months incident with a pool stick
They found a nigga guilty still say ain't do shit
Major league minor league was indipendent
I moved on shawty gucci handled his business
And I ain't goin back to jail god is my witness
I'm grinnin so hard it look like it's a picnic
So icey entertainment in atlantic
I'm trapped in spanish for slayin them dragons
Nigga I'm moving chickens..

jag typ gråter av lycka.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Battlerappare

2009-05-14 17:29
OH MY GOD! Nae du skojar !

samma som att

" pac lever "
 You'll think im spellin' Iverson when the beef all done, cuz I'll leave you on the IV in the ER, SON.

2009-05-14 17:58
Inte fan fick the roots, talib, mos def och dead prez sin respekt av att döda någon!
Det är ju bara löjligt för han har inte nåt spec bra flow eller inte bra beats för den delen. Han är bara en av alla skithögar som gör hiphopen till mer och mer mainstream för varje dag. Amerika lyssnar ju bara på den typen av musik nu för tiden! Ingen har hört talas om någon av pionjärerna som håller allt vid liv.. Tragiskt

2009-05-14 18:10
SK71

Vad är ditt problem?
Låt killen tycka att Gucci Mane är bäst.
Vem fan bad dig gå in och namedroppa alla andra rappare?
Folk får gilla vad fan dom vill, och du kan kalla han falsk eller vad fan
du vill, men who gives a fuck? Iddi!
Och all jävla snack om respekt? Är du 2 år gammal eller.
Vem fran bryr sig om dom har streetcred lr respekt, så länge
dom gör musik man gillar!
Highfive anyone, anyone?

2009-05-14 18:12
Jag antar att det är ett hiphop forum vi skriver i, han hör inte till den kategorin! Jag säger jag vad jag vill i vilken tråd jag vill precis som alla andra!

2009-05-14 18:24
Okej cooling, tell me then, vad är HIPHOP? Vem avgör vilka som är hiphop?
Är det du? Nej? Så käft! Han rappar, han gör hiphopmusik!
Kalla fan vad fan du vill. Shit asså stör mig på sånna trångsynta jävlar som du!
Highfive anyone, anyone?

2009-05-14 18:27
Niito, res 2 da pect !!!

Varför kan folk inte förstå sig på Gucci asså, YeeeaaaaAAHHH! Its GUCCI!

2009-05-14 18:30
Har dock inte hört så mycke med han!
Har hört Supplier som han gör med Lil wayne.. Den är tunng!
Specialt när han säger YEAAAAAAAAAAH Im a supplier =)
Highfive anyone, anyone?

2009-05-14 18:32
ja den är jäävligt tung faktiskt.. fick precis hem två Gucci skivor som ska slängas in i cd-stället. TrapHouse & Back To The Traphouse, riiktigt tunga!

jäääääääääääääääääääääääääääääääää

2009-05-14 18:38
Tjena, ville bara säga att denna person (Gucci) och dennes likgiltiga (ev. fans) borde gräva upp en liten retarderar-stad under stilla havet och där mögla, mörda och ta droger.
I denna stad bör det vara förbjudet att ta kontakt (även via sångmaterial) med den yttre världen.

Tack för mig /den fule.
people have hated me, people do hate me, and people will hate me!

2009-05-14 18:46
ja, med gratisboende från HSB. Sign me up Doc!

2009-05-14 21:27
Jepp Dead Prez är kool dock, en äkta kommunist och vegan fett rebellisk.. Vad sålde deras album? 5 000 första veckan.. Visserligen är ju musiken äkta det är bara att ingen annan än jag och mina homies fattar det.
And I got no friends, all i got is co workers, with mack 10s, that will ride for me like Soul Surfers

2009-05-14 21:55
Niito, haha börjar det bli jobbigt?

2009-05-14 22:02
Asso, säga vad man vill om Gucci, men han är ju gigantisk i USA. Finns ju någon anledning till att han är så pass populär.

Jag vet inte varför jag gillar Gucci, men jag tycker han gör sin grej. Till en början när jag hörde honom först så tyckte jag han var bedrövlig. Men jag lyckades hitta någon charm i hans texter/låtar. Han är inte en bra lyricist absolut inte. Men han har nått i sina texter som är så "I dont give a fuck what you think ima do ma shit anyway". Jag älskar hans one liners. Som är så simpla och halv taskiga men blir bra. Man får ju credda honom för hur han lyckas skriva så många texter som enbart handlar om knark :P (ala Clipse). Här är några festliga rader:

"6 Stoves in the house and everbodys cookin!" (jag antar att det är partajj med massor av mat).
"Nope... I'm not finna buy dat bitch a coat
Her pussy so wet it's like they pushed her off a boat" (kanske kan bjuda på en handduk iaf?)
"30 inches got me looking down on him
And I'm so high it's so lonely up here" (stackarn :( )
"Put the pounds in the trash can Gucci do the dishes,
Don't nobody nobody fuck with my kitchen" (och så var det mat igen. han gör disken, och ge fan i hans kök. ny renoverat kök kanske? dyra VVS varor antar jag.

Sen får han väldigt grymma beats av Zaytoven.

njeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh, IS GUCCI!!!

scuuurt scuuurt scuuurt!

2009-05-14 22:19
jag gillar att du postade den där texten Bryshan! snyggt gjort!
MEN jag finner inget bra alls i hans musik och texter, det är bara skit i mina öron.

2009-05-14 23:22
kul att du uppskatta det SK718. :-)

2009-05-15 01:03
Hahah My kitchen är nog inte rätt låt att visa om man vill omvända några gucci-haters men jääävligt skön dock
Jadu

2009-05-15 01:08
Man kan inte annat än att älska honom

Jadu

2009-05-15 17:28
Infinitiv
Dead Prez, thats whats up! Det är Hiphop i sitt essä!
Skiter fan i vad dom sålt sen dom började rappa! Alla tappar ju fan greppet om vad det är hiphop står för när killar osm Gucci, Soulja Boy, 50 cent och vad fan alla heter. Amerika lyssnar ju bara på sånna fjollor för att dom inte vill se(höra) vad budskapen är, "det är för jobbigt" för deras samhälle redan har kukat ur.

2009-05-15 18:23
611,916 spelade låtar (48,706 lyssnare)

på last.fm, knappast gigantisk.
people have hated me, people do hate me, and people will hate me!

2009-05-15 21:10
Sure, lite played out teman bara som körts innan utav alla, som allt visserligen..

Gucci däremot, där har vi en fet lyricist, lägg bara märke till följande från Bird Flu:
In The Kitchen Cookin Chickens Tryna Pay My Rent
Got A Cock-Eyed Bent And A Bow-Legged Benz
Pigeon-Toed Aston Martin With The Off-Set Rims

Eller varför inte Booty Shorts:
Shawty got some shorts on oh, so small
Say she like me cause my rims real tall
Face real pretty and a body real fine
When we get home I'm a break her spine
Get in her ear and corrupt her mind
And I got no friends, all i got is co workers, with mack 10s, that will ride for me like Soul Surfers

2009-05-15 21:44
fan vad han är wack!! wack wack wack. blir ledsen när jag hör honom antasta micken :'(

2009-05-16 12:16
Jag trodde dajjes var den största muppen i den här tråden
(hur fan kan han komma undan med det där förresten?)
men sen kom hiphopnazisten SK718 igång.

Jag lyssnar hellre på skåpet som mumlar om att koka crack än nån självutnämnd hood-profets konspirationsteorier.
Jag gillar Dead Prez och Immortal, men ibland blir det på tok för mycket hitte-på.
Boyz n the wood