Crack A bottle #1 , 50 cents singel?
"Crack a bottle" gick in som nr #1 på itunes och kommer ligga #1 på billboard hot 100 nästa vecka, 50 släppte igår en video där han säger att låten kommer va med på han skiva och att en video är på gång (finns på www.2dopeboyz.com ). Hur känner alla för det här? Jag tycker att det är eminems låt då han rappade alla radar på första verisionen, och 50 fick problem att få snurr på sina singlar och så tog han den här? Hur som helst e jag rätt nöjd ändå för om 50 får en #1 singel så släpper han sin skiva och ju tidigare han släpper den destu tidigare kommer realaps och detox släppas.. 2009 kommer bli sjuk tungt musik år..50 Em Dre
Alltså jag tror inte att det var så att 50 fick den för att han hade det svårt, funkar nog inte så på den nivån....Anyway mycket fet låt, skulle nog också vilja ha det som eminems låt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahahaha 50 behövde hjälp hahah stackars låten skulle vara med på Detox fuck 50 han fuskar och han e sämst på den låten DRE var bäst och Em var helt ok.
Blaze_We P22 tror faktiskt de funkar så på den nivån för han måste ju dra in pengar o med den singeln kanske han börjar synas mer nu igen o kan sälja skivor!
Hoppas han släpper skivan snart, hörde nått rykte om att interscope hade 24 mars som sista dag för släpp...fan vad jag längtar efter dem här 3 skivorna, undrar hur många skivor säljer tillsammas i år..hmm..10-15 mille?
tror att dre kommer att sälja a milli första veckan
det kommer eminem också göra lätt
"Hoppas han släpper skivan snart, hörde nått rykte om att interscope hade 24 mars som sista dag för släpp...fan vad jag längtar efter dem här 3 skivorna, undrar hur många skivor säljer tillsammas i år..hmm..10-15 mille?" Tror du verkligen att de kan sälja 5 miljoner exemplar vardera första året? något som jag inte ens tror hände The Chronic eller 2001. Nu är det dessutom svårare att sälja skivor än vad det var förr. Sen undrar jag om du inte hörde att Eminem hade skrivit och rappade Dreverser på första versionen?
njut
mig gör det detsamma, jag tyckte 50 helt förstörde låten så bara bättre om det inte är på eminems eller dres skiva.
hmm, kanske tog i, men 10 mille kan dem komma upp i. ingen har buzz som dem. lets forget about that faggot wayne
Ja, jag bryr mig inte vems låt det är.. jag hoppades bara på att den inte skulle släppas på Detox eller Relapse ^^ dock om det skulle vara någons "låt" så tycker jag det är Em's låt.. han gör det mesta i låten, 50 tynger ner den.. och ja, dre är ganska fet.. dock har väl em skrivit hans text som vanligt:)
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Hur som helst e jag rätt nöjd ändå för om 50 får en #1 singel så släpper han sin skiva och ju tidigare han släpper den destu tidigare kommer realaps och detox släppas.. Vad e de för jävla logik ?
BanDiT_King P22 Så som det ser ut just nu kommer ju lil wayne att vara med på detox, så det blir svårt att glömma han...Han är för bra=)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vem orkar bry sig om 50 cent egentligen...? Han senaste skiva floppade väl stort? Han har inget kvar att ge. När han var upcomming kunde ha rappa om hur svårt han har det. Nu när han har det rätt bra, har han inte längre nåt att rappa om. Han och hela g-unit (vad hände med dem?) är döda och begravda kommersiellt (iallfall för mig). Eminem lär ju ha lite att ge, men har inte sååå stora förväntningar på hans skiva. Han har inte varit hungrig på länge. Då ser jag hellre fram mot Asher Roth skiva som är som eminem var innan han blev superrik. Dre... Aa, jag vet inte. Folk lär ju köpa den, men för mig är det ingen stor sak.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
Vissa blir tydligen rätt arga när såna här saker händer. Låten var inte #1 innan 50 Cent la sin vers på den. Bara för att demo versionen läckte så betyder inte det att det inte var meningen att 50 Cent skulle va på den. Vad hade ni sagt om låten inte läckte från första början?
Its like a jungle sometime it makes me wonder how I keep from going under - klassisker!
både dre och 50 gör verserna bättre än vad eminem gjorde .. första singeln var så "no feeling" senaste är mycket feeling ;D
hoes over broes ..
banditen, det blir nog inte mycket med den låten, visst den går upp, men den går ner lika fort igen :)
Loser my man, jag vet att du inte diggar den överdrivet mycket men det är en hit låt, reffen sätter sig på en gång och det är det som är utstående för en hit låt.. Rapping> Logiken i det är just som jag skrev, är inte sugen på 50s skiva särskilt mycket, men eftersom jag hört att han ska släppa först så är jag angelägen om att han hittar en singel som får spinn så han kan släppa sin skiva, för då kommer skivorna som jag väntar på "detox" och "relapse" snabbare, det va de jag menna om du inte hajja de.. Blaze_we>> Ge mig gärna en källa på det, det enda jag hört är bla en kommentar från wayne då han säger att han skrivit en låt till detox, bara massa rykten, inget som officelt..Och om 50 kommer ha beef med han så kommer dre eller eminem aldrig lägga nått med den killen, lyssa va 50 säger i slutet av låten "officer ricky , try me" Och det du skrev med att han är för bra för att inte va med får stå för dig, för mig är han den mäst överskattade soppan som sålt platinum..
lil wayne är horribel. En skiva där han är med kommer aldrig få min respekt(visst vem bryr sig om vad jag tycker och säger men känner jag måste få det sagt då det verkar som folk fortfarande lyssnar på den där jävla skiten)
Allvarligt talat tror ni inte Detox säljer typ 3miljoner första veckan? Jag tror stenhürt pü de!
Tror inte den säljer 3 mille första veckan, tror Relapse säljer mer än detox första veckan men båda kommer sälja som fan..
Bra sagt TCM.
TURN IT UP!
50 säljer...600 första veckan, Dre säljer... 1 mille o 700 Em säljer 2,2 .. min beräkning
Em säljer 2,2 .. hahahahahaah tror inte det kanske 1.4 mille första veckan Dre a mille första veckan och 50 500 första veckan
relapse är mer eftertrakdad
MRsalesman > en hel del personer, stupid. Loser--One > Den är inte mer eftertraktad än Detox, va snack om detox redan innan eminem släppte encore så man kan nog säga att detox e mer eftertraktad. fler folk väntar på den skivan när dem släpps tror jag färsäljning ser ut runt de här efter första veckan... 50 cent säljer 500K första Eminem 1,5 Dre säljer en 1.2
jo visserligen, men Em är så mycket bättre än Dre och han kommer sälja mer plattor som du själv sa, därigenom kan man säga att den är mer efterlängtad, detox var det snack om innan encore som du sa, så man har tröttnat på att vänta, iaf jag, och jag har inga speciella förväntningar, men däremot Relapse, ojoj vad tungt album det kommer att vara!! och du har du hört den här? "Lars och Peter Brun spruta mjukost i Fjun :P
jag tycker att dres låtar slår alla Ems låtar , men ems låtar har DRE proddat. Ja emkommer att sälja mer pga hans vita fans Dre day every day peace
Sant fan, Tror också att relapse kommer va sjukt fet altså, Och kan ligga nått i att folk slutat väntat och tröttnat, men när den skivan kommer , eller fan vilken som helst av dem kommer hypen va sjukt enorm!.... HAhahhaha My man, u Crazy :D
BanDiT_King: Det ligger någonting i det du säger faktiskt, dre's platta kommer inte vara dålig iaf, men folk har väntat så länge och jag tror förväntningarna har gått ner en aning, personligen gillar jag Em mer, och det beror inte på att jag eller han är vit, gillar hans stil mer, Relapse kommer jag köpa när den kommer, Detox tankar jag hem :P My man på tisdag bär det av mot nirvana :D
Jennielee; både dre och 50 gör verserna bättre än vad eminem gjorde .. första singeln var så "no feeling" senaste är mycket feeling ;D första "singlen" du snackar om var en snabb inspelning av eminem på HELA låten som läckte ut, man hör ju på kvaliten i allt hur oseriöst det va !
sen efter den läckte så vet jag inte vf, men dom ändra 3e versen helt och gav delen till 50cent, och sen spela dom in seriöst och därav blev det mer "feeling" i det hela ju!
jag hoppas verkligen inte att denna hamnar på eminems platta! stor besvikelse!
men om de är 50cents singel, och Em & Dre är med på den, så är det bra hype för alla 3 inför deras album släpp!
och oavsett vad dom flesta här tycker om 50cent, så säljer han bra ändå :S
lite som lil wayne; suger, men säljer bra...
så dessa 3 på en oficiell singel e likamed GRYM publicitet!
som eminem själv säger i låten;
The platinum trio's back on you hoes
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89