I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Wu - Tang Killa Beez

Utländsk Hiphop - Allmänt

   

2009-02-04 21:35

Wu - Tang Killa Beez

Hallå alla Wu heads!

Då jag alltid har varit ett stort fan av Wu - Tang Clan och Killa Beez sedan starten 1994, har det alltid stört mig att det aldrig skrivits en bok om Wu - Tang Killa Beez. Något liknande som RZAs The Manual. Därför bestämde jag mig för att själv skriva om Wu - Tang Killa Beez. Resultatet blev Wu - Tang Killa Beez: The Swedish Manual.

Förutom all fakta jag har hittat på nätet ( endast fakta som är skriven av artisterna själva eller fakta som jag vet stämmer) har jag intervjuat flertalet artister över nätet i min jakt på mer fakta. Några av dem jag intervjuat är, Dungeon Masta, Christbearer, Islord, Dexter Wiggle.

Manualen är uppdelad i två stora kapitel, soloartister & Grupper. Sedan har jag med en sektion med Shout Outs från några av artisterna och en sektion med länkar.
Det finns även några sektioner om stora hemsidor kopplade till Wu - Tang Killa Beez.

Omslaget till mitt arbete är gjort av chambermusiks designer Sho Grafix som gjort cd omslag till flertalet artister i Wu - Tang Killa Beez.

Min manual är snart färdig och därför undrar jag om det finns något intresse från Wu - Tang fans på denna sida att köpa ett exemplar.

Manualen kommer antingen att limbindas eller spiralbindas. Allt är gjort hemifrån, så det ligger mycket jobb bakom varje ex. Den är på 94 sidor och kostnaden för manualen kommer att bli mellan 100 - 150kr.

Om du är intresserad av ett exemplar så skicka ett mail till mig ([email protected])
så sätter jag upp dig på intresse listan och hör av mig så snabbt jag kan.

Tack från Swekbeez.



How can hiphop be dead if Wu - Tang is forever