Vad är grejen med att alla sover på Cassidy?
ja.. jag försår verkligen inte det, han förtjänar så mycket mer uppmärksamhet, whos with me?
work some magic
IM JUST CHILLING AT THE HOOOOLIDAEEE IIIIIIIIIIIIIIN!
Han är tight som fan. Å andra sidan finns det ännu bättre MCs som folk "sover på". :D
jo killen e rätt bra, vet inte varför han inte uppmärksammas mer.
Cass är riktigt riktigt tung.. var ett fan av hans första skiva och alla miljontals freestyles. Men jag har för mig att B.A.R.S. va fett keff. Ska dra ner den igen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Han är bra, han ska tydligen gästa på Havoc's nya skiva "Hidden Files".
var nere i skivbutiken idag efter skolan, hade hans skiva i handen och tänkte köpa den men av nån anledning avstod jag. dock ska sägas att han skiva fanns där när det knappt fanns någon hiphop alls utan bara de största artisterna, så helt okänd är han inte.. men ni säger alltså att den är värd?
Visst, han förtjänar uppmärksamhet men det var ett tag sedan han ens gjorde en ordentlig låt.Statik s "to the top " från i somras tror jag alla hört sen har det ju faktiskt varit tyst från honom (förutom "where is cass at? ") sen dess... Inte för att hata på dig men sådana här trådar går ju faktiskt att göra om många artister. :)
rip stephen perry
A.S.N.O.M
Tycker cassidy är grym, men har han verkligen släppt något på länge som känns så där klockrent? Tips motages gärna
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
Han är upptagen med att arbeta på sitt nya album. Det kommer säkert bli bra ska ni se.
Cass e beast asså
Men han bajsar snett på sina punchlines nu.. vet inte, diggade honom som mest vid ima hustla tiden.
Han droppar fortfarande tunga saker nu "where is cass at" osv som nån nämnde
Men jag diggade "the old cass" mer.
OLD CASS
kanske att ice cube släpper musik fortfarande ??? vem behöver nån jevla cassidy ??
PEACE
Vikktorius P21 Det är chingy inte cassidy
It's not a cap, it's a flag
Damn I Miss The Game från senaste skivan är galen.
your heart pump project kool-aid
Anledningen till att folk sover på han är för att han är en jävel på att släppa skit.
tyckte bars skivan va ganska bra faktiskt, were my niggas at e ju sjukt tung
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tung eller inte... I think his character is wack. Mirror-practised wannabe
jag sover hellre på rihanna mmmmmm
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Tycker också cassidy är fet... Jämför han inte med "CHingy"
Jag kan inte säga att ha ninte är bra, men det finns många bättre, t.ex Saigon, Topic, Nipsey Hussle, Jay Rock, Blu, Young Chris, Knaan mm
it went in one ear and right out in the other
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
Jag håller med K9.. jag tycker han är helt okej men det finns många rappare som förtjänar mer hype än honom.
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
Producent
2009-04-18 22:24
Eller hur, Jag har sovit på han, men nu har jag hört hur grym han är. Jag misstänker att han är som så många andra bra rappare, bra texter, flow och röst men klarar inte av att välja beats och göra bra skivor.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
ima hustla är världens mest överhypade jävla skitlåt så jävla jobbig
they call me mick jacker cause i roll alot of stone
Cassidys vers börjar 2:20
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
Han har skillz. Men borde jobba med andra producenter tycker jag. Då hade han fått mer uppmärksamhet från mig iaf. Take it to the top från statik selektah's senaste skiva är grym.
Lord forgive me for my sins. And I will forgive you for yours.