Vilken låt-lek? Inspirerad av tråden om översättning av rapåtar på google tänkte jag sätta igång en lek som visar EXAKT hur äkta du är.Eller?Skit lika, jag bryr mig inte. Kul iaf.Regler: Max 6 rader av låten, alla artistnamn och skivtitlar bör bytas ut till svenska översättningar eller om det är för enkelt blankas helt... Finns det ord som fortfarande är på engelska har du rätt att översätta dem. Du får inte lägga in en text om du inte svarat på den över dig och du får inte svara på den ovanför dig om du inte har en ny text.Artist och låt räcker som svar, du behöver inte veta album eller årtal...Lycka till!När jag drar ut på framsidan, du ser Benz på fälgar När jag rullar 20 djupt, det är 20 knivar på klubben Negrer hörde jag knullar med Dre, nu när de vill visa mig kärlek När du säljer som Eminem hackor de vill knulla Men homie är ingenting förändras hålla nere, G:n upp Jag ser Xzibit i Cutt att meger rulla att rensa upp
I Medina, yo ingen tvekan om att Gud blev galen slagkraftPushin den stora gemensamma från nedåt sydSå om du är smutsig staplade uppBetta titta dig tillbaka och ankaOrsak dessa fiends de fick den spruckna uppNu är min man från upp norr, nu fick han lagen
Ghostface killah på WTC - Can it all be so simple fast med konstig översättningSo if your filthy stacked up betyder ju mer så om du är snuskigt rik.. "så om du är smutsig staplade upp" förstår jag inte alls vart det kom ifrån?
Så i skolan på Nobel gatan, jag säger "Kan jag vara nere, mästaren" De sa "nej" och behandlade mig som en våt mat stämpel Efter bli avvisade var jag mycket deprimerad Lördag och skrev några def doo-doo rhymes på min vila
osvensktiger skrev: det va Rae ,inte Ghost.Det är väl hela meningen med google översätning att det bli skitkonstigt?