Google-översätt raptexter till svenska
den här idén fick jag tidigare när jag behövde läsa igenom en rysk hemsida och översatte den med google, och fick fram en hel del roliga citat... på google finns en länk bredvid varje resultat där man kan översätta sidan till sitt eget språk: så jag googlade fram texten till ODB's "Shame on a nigga" och översatte den, skitkul ju:Här finns hela texten...
Song: Skäms på en nigger Intro: Raekwon Kocken (kampsporter filmen prov) Ja, yo, aight Godkänd av meth! (nizzuh nzza punk nigguh, yeah!) Ja, aight sparka råa stil, yeah Fly som jävla säck Yo RZA, yo rakkniv! Dirty jag hålla skiten stinker i mina lådor Så jag kan få fzza-funky för yah Mord, smak lågan i Wu-Tang RAHH! posta era egna resultat!
Jag vissla' på en taxi, den formligen flög Den skulle vara ny, men skylten ljög
tracklist till jay-z's reasonable doubt: 01. Can't Knock liv 02. Politik som vanligt 03. Brooklyn's Finest 04. Dead ordförandekonferensen 05. Känner Det 06. D'onda <-- HAHA! 07. 22 Two's 08. Kan jag leva 09. Är inte nr 10. Vän eller fiende 11. Kommande ålder 12. Cashmere tankar 13. Kom igen 14. Europaparlamentet beklagar 15. Det går inte att slå liv (2) (fool's paradise remix)
Haha, jävligt rolig tråd asså.
Dr. Octagon - Halfsharkalligatorhalfman
Ja, du har träffat den farliga 208 år gammal farbror Dr Octagon. Jag själv Mr Gerbik. Half-haj, en halv-man, hud gillar alligator. Redovisat en död valross. Check it. Med min vita ögon, grått hår, ansikte är sky-blå gul Sideburns reagerar, min hud är färgad lila Min hud tur orange och grönt i limousine Folk tror att jag blandade med haj, dricka bensin Undervattensmassage Jag andas och släppa på min ärm Fotvandring ner Hollywood Boulevard med ett kreditkort Tre alligatorer bakom mig, känna min hud är svårt Transvestiter och människor tittar utrymme parasiter Jag lämnade hans huvud i butiken, benen på gatan Body i Wilcox, med blod droppande från mina fötter L.A.P.D. genom gråa moln kunde inte se mig I första visade rainbow, stängt mina ögon, titta på min hjärna glöd Människor blev rädda och ranned bort de tycker jag är konstig Jag föddes här sättet, halv haj alligator Är han konstig? halv-haj-alligator-halv-man Hälften människa, hälften haj! halv-haj-alligator-halv-man Hälften människa, hälften haj! Min kräkas varierar täcker din skalle gillar PROTOPLASMA Lightning bugs tur rosa på min tunga fångster spasmer Gröna elefanter, jag striden gator med en zebra Mitt system är mer än Dionne's psykiska voodoo Afrikanska pärlor, snakeskins, kyla script genom er mina medicinska passerar Du kan inte se, giriga glasögon Koldioxid, häll rakt igenom dem med gaser Min beskrivning dinosaurie Jag har gjort halva haj halv människa, min hud är som rakblad Sju-oh-sju, Mr Gerbik Muntligen ingen ändra mina tankar, djur flyga från Philly Min aptit flera stora är det dags för wildabeasts Justera min skallar, sju ögon byta hydrauliska klotter och räkor, Mack gorillor som en hallick Half-haj-alligator-man I mitt verkliga världen, orangutangs dans för Thanksgiving Med skelett ben och skunk svans, är mitt uppdrag Holding bakåt raps till alla mina kraftaggregat Babboons klappa och flickan hästar vill träffa säck Vi är för fet för ocean vatten, apa sniffin is Kontakta Jupiter pooler marsmänniskor sätta min ris I'm ut flyger med lila slängkappor vid skymmning Oooh ooh ooh, kvällens natten Mitt syre regionen, New York till Kalifornien Hälften haj alligator halv människa! Det tar en högsta feat styrka att simma igenom vattnet plows samtidigt dra tvåhundra och femtioo pounds på ryggen ... den krokodil tänder är utformade för att gripa och hålla, inte att minska genom hud. Under alla timmar de dystra låg i vattnet, men inte kan penetrera rådjur hårda dölja. Den krokodiler göra några symboliska invändningar, men i syfte att ge upp kampen.
The Game - How We Do Färska liknande unhh; Impala, unnh Crome hyrdraulics, 808 tunnor Du vill inte att ingen Nigger borde, springa När köttet är på jag poppar, trumma Kom få del PISTOLHANDTAG, pump Om en nigger steg på min vita Air, som Sedan röd rom Klart jag kommer Compton, Unh Fetstilen ändrade jag själv. texter gör sig sjukt kul på svenska, och jag översatte den själv för ett tag sen :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Wu-Tang Clan är inte ingenting ta fuck wit Rakt från jävla slum som är trasig Wu-Tang Clan är inte ingenting ta fuck wit Och om du vill nötkött sedan föra Ruckus Wu-Tang Clan är inte ingenting ta fuck wit Rakt från jävla slum som är trasig Wu-Tang Clan är inte ingenting ta fuck wit
www.fucksolar.com FUCK SOLAR
Biggie - What's beef?
Nötkött är när du behöver två GATS att somna Nötkött är när din mamma är inte säker på gatorna Nötkött är när jag ser dig Garanterat vara ICU, en längre tid
Producent
2009-01-15 15:07
Hahaha, hitta en hel del roliga... ta denna t.ex, saxat från Ohhla.com.
Artist: Wu-Tang Clan Album: Wu-Tang Forever Song: Dog Shit Skrivit av: OHHLA Webmaster DJ Flash * hundar skällande * (Ol Dirty Bastard) Alla Hörni tikar lägga handlingsplaner tillsammans Och alla ni niggaz lägga kukar tillsammans, bitch (Ol Dirty börjar sjunga) Hoeeeee! Yah ha heh De, hayyyy! Ah ha han hö De, haaaaa! Errr hah hahhhr Haaaaaaaah Han hawww, heahh Hon flög på samma lugn bris Tall brun hud henne väva gillar palmer Jag gick kokosnötter Doppat min Dunkin 'mellan din Donut Vill du inte se den om den inte är ingen slampa, slyna! Fathership röra marken, precis som flyger på soppa Bjud inte in mig jag slita för fan White dem klippa min TUPE! Sjunde dagen rester eller skrika spela Jag nedgången MC dräpa är det inte Nuttin till bysten ass Bullet honom, få honom snabbt Bitch jag inte bryta ut, blast till nästa utslag Hunden pissa på MC är som träd Got mat men ändå grill som gammal god välfärd ost (Ol Dirty sjunger igen) Hoeeeeee! Ja, hayyyy! Dedikerad till alla er bitch ass niggaz De, haaaaa Och du bitch ass niggarettes Bitch! Hoeeeeee! Jävlar! (RZA) Låt slynan gå! Skäms på en nuh, som försökte steg TUH den Ol Dirty Bas, sätta min fot din UHH Bitch, du går runt med din behå för snäv Det är okej, du fortfarande gon "få knullade kväll Hoeeeeee! (Metod) Stankin ass hackor! Du är den typ av bitch inte uppskattar sheeeit Aldrig hade sheeeit, så du kommer inte att sheeeeit Det fitta där, kunde inte uppfylla ett hår på min kropp, behandla mig som en lolli och Slob ner mig * SÖRPLA, SÖRPLA * Jag Doo Doo Brown! Hehahahaha Kastade sallad, oh du i vissa skit nu Ringer mig en hund, och lämna en hund ensam Orsak ingenting kan stoppa mig från buryin mina ben i bakgård, i någon annans hus Ol Dirt Dog, men jag är inte hårdnackat ut Här kommer Rover, sniffin på dig Men ursäkta mig slyna, som jag skit på ditt gräs Det innebär HOE du varit skit-ted on! Jag är inte den första hunden som shitted på din gräsmatta (crazy berusad ass ODB singin igen) Hoeeeee! Ja, heyyyy, de haaaaa Hoe, ohhaowwohh! Hoeeeee, de heyyyy (Detta är för att alla Hörni tikar) De, haaaahhhh Hoeeeee! Ja, heyyyy, de haaaaa Ahahaahaaah Fuck Hörni
Support A2K a.k.a. Azrael Kalashnikov & Wize Guyz Global Ent.
garvar ihjäl mig. Speciellt Biggies - What's beef?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ying yang twins - wait
Och de säger en stängd mun ger inte i Så jag har inget emot askin för huvudet Ya hörde vad jag sa, vi måste ta oss till sängen Du kan börja använda ditt huvud Du gillar att knulla Har benen öppet i buck Gör det, slappin 'ass orsaka Thang få brushane Byt ställning bråttom och vi igång Så du kan se vad du varit försvunnen Ta mig i arslet på satsningen du inte har aldrig haft något så här Vänta till du ser min kuk
Svensk&Utländsk Hiphop På Vinyl:
WWW.COULISSE.SE
Legendariskt: Du skakade orsaken är inte något sådant som halvvägs skurkar De aldrig runt när nötköttsmarknaden kokar i min del av stan
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
Tala fel ord man och du kommer att få beröring.
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
Lloyd Banks Jag behöver kakan nigger! Enheten dont spelar vi rap men vi spänns Buck fick hagelgevär, 50 fick Mac Spider fick sopmaskin och han dyin att höra klappa du brukar ha en annan födelsedag (kaka) efter att Yayo fick ett temperament och han vet hur man skall agera och Ive har gått en vinter, men nu en nigger tillbaka att få den (pengar) alla (pengar) alla (pengar) alla (pengar) alla (kaka!)
Varför ?
Buck fick hagelgevär, 50 fick Mac Spider fick sopmaskin HAHAHAHAHA vafan
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Konsertbesökare
2009-01-15 21:46
Hahahahahahahha, sopmaskin, så jävla kul.
hahahahaha
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
"Still DRE" (feat. Snoop Dogg) (Snoop) Still Snoop Dogg och DRE (Gissa vem som är tillbaka) Ändå, ändå gör det där, va? (Dr. Dre) Åh säker, kontrollera mig Det är fortfarande Dre Day, AK Innan jag krom partiet, kan inte hålla det hem en hel del För när jag ofta de platser som jag känt till rock Du hör basen från bagageluckan när jag är på blocket Damer, de hylla, men haters säga Dre föll bort Hur? Mina senaste albumet "The Chronic" De vill veta om han fortfarande har det De säger rap har ändrats, de vill veta hur jag känner det (Snoop - sång) Om du inte är på takten (Dr. Dre) Dr. Dre är namnet, jag framför mitt spel Ändå tuffande min löv, fortfarande med klappar Fortfarande inte älska polisen (Uh huh) Fortfarande rock mitt khakis med handklovar och en veck Ändå fick kärlek till gatorna, repping 213 Still The Beat Bangs fortfarande gör mitt Thang Eftersom jag slutat, är inte så mycket förändrats, fortfarande (Chorus:) (Snoop Dogg) Jag företräder dem gangsters i hela världen Fortfarande slår dem hörn i dem låg lågt's girl (Dr. Dre) Fortfarande med min tid för att fullända den slog Och jag fick kärlek till gatorna, det är det DRE (Repeat 2x) Sedan den senaste gången du hört att jag förlorat en del vänner Jo, fan, jag och Snoop vi doppning igen Hålls mitt öra ut på gatorna, undertecknat Eminem Han är tredubbel platina, gör 50 en vecka Fortfarande, jag bor i närheten av värme Och även när jag var nära att besegra, jag steg till mina fötter Mitt liv är som ett soundtrack jag skrev till beat Behandla min rap gillar Cali ogräs, jag röker tills jag sova Vakna i AM, komponera ett beat Jag sätta eld tills du blötläggnings i din sittplats Det är inte en lyckträff, det är har försökt, jag är den trupp Det är "Turn Out ljusen" från World Class Wreckin "Cru Jag är fortfarande på det, efter-matematiska I hem drivebys och ak-Matics Swap sammanträder klibbig grön och dålig trafik Jag dopp igenom då får jag hud, DRE (Chorus) Det är inte bara mer hett skit En annan klassisk CD för Hörni till Vibe med Oavsett om du kylning på ett hörn med din flyga bitch Laid back i hydda, spelar detta spår Jag representerar för gangsters i hela världen (Stillbild slå dem hörn i dem låg lågt's girl) Jag ska bryta nacken, jävla nära sätta ansiktet i ditt knä Försök att vara kung men esset är tillbaka (Snoop - sång) Så om du inte är på thangs (Dr. Dre) Dr. Dre vara namnet fortfarande kör spelet Ändå har det förpackas som en mumie Fortfarande är inte snubbla, älskar att se unga svarta pengar Spend time out huvan vidta de mammor i huvan Hit mina pojkar av med jobb, inte mer levande hårt Barbeques varje dag, kör fancy bilar Fortfarande ska "få mig oavsett (Chorus x1.5) (Snoop) Liksom att man redan tillbaka i ya '95 Plus fyra pennies Lägg skiten upp, DRE tillbaka ovanpå thangs Rök några med din hund Ingen stress, inga frön, inga stjälkar, inga minnen! Några av att verkliga klibbiga icky Lite gräs, uttryckte det i luften För du är en idiot DR
Fan mannen, du är fett med ful// Ey, kolla din tand den är fett med gul
"Vers två: MC Ren Rakt ut Compton, en annan galen ass nigger Fler punkare jag röker, yo, min rep blir större Jag är en dålig jävel och du vet detta Men fittan ass niggaz inte visar detta Men jag ger inte ett fan, jag är min snaps Om inte från register, från Jackin grödor Precis som inbrott, definitionen är "Jackin" Och när olagligt beväpnade det kallas "packin" Skjut en jävel på en minut Jag hitta en bra o "fitta, jag går upp i det" och jag som inte trodde det kunde bli hårdare än orginalet!
"De som inte rör sig, de märker inte heller sina kedjor"
Gissa vilken det här är? Arbete det, gör det, gör det, Gör oss mer, bättre, snabbare, starkare! Arbete det svårare göra det bättre, Gör det snabbare gör oss starkare, Mer än någonsin, timme efter timme, Arbetet är aldrig över Jag behöver dig just nu, Jag behöver dig just nu. Let's get lost kväll Du kan vara min svarta Kate Moss kväll. Spela sekreterare, jag är bossen i kväll Och du ger inte ett fan vad de säger alla rätt Awesome, de kristna i Christian Dior, Fan, de inte gör dem så här längre
och vem fan är du?
Producent
2009-01-16 23:58
Amentiadaman P19 och Remy hade klockrenast fan! Hahahaha.
Support A2K a.k.a. Azrael Kalashnikov & Wize Guyz Global Ent.
Az - The format:
Du vet krönikeboken skiten att om mamma visste stress dramat dude det Techs phenominal snabb brand, Pecs genom adominal din jävel lögnare, det är mig whos den hedervärda badade och klädde upp, rakat och nära cut återhållsamhet från frestelsen var dräneras från både nötter hah .. nu den fysiska form verbalized genom skrifterna var jag Biblically född Det är Ia Jerimiah, concieved genom trubbigt brand På Kawasaki kan wheelie på ett däck Tja respekteras gel anslutna, har metoden för träaktigt honor fulländade säkert mycket få brister, tunga Chevy 2 dörrar godis målat för att ge en nigger den blå bollar Naturligtvis är detta det liv jag valt erbjudandet, de 360, de cyphers stängd C'mon Formatet är verkligt beklämmande, smittsam Här kommer jag, AZ Still, I dont måste köra något spel jag har gjort de thangs Unga och begåvade min tunga FRUKTSAM i strandad bungalow är hur jag brung i jul från gatorna ima flöde från hungriest distrikt byta sparkar, skarp när jag kommer till dem picknick spela den långsamt, snitseljakt, skorsten, och ligga lågt rad rov, tonat alla svarta samma gamla psykiska minnet, skriver hans ryhmes fortfarande slår det nya blad om mitt liv i kriminalitet inga problem med nya nötkött whos så trevlig som jag är dess bekräftats från fötterna jag är fortfarande en prickskytt blind byggt min berömmelse, utspillt min smärta politicing dagligen fortfarande tryn mjölk spelet det uppenbart att jag är riktig rap kompetens kvar Jag tog en del förändringar och jag är fortfarande samma .. Formatet är verkligt beklämmande, smittsam Här kommer jag, AZ Still, I dont måste köra något spel jag har gjort de thangs Lärt sig systemet Från izm jotted mina juveler ner gillar journalistik hur ima? nu har det visat sig genom visdom en pilgrim, prophisize puttin ord till rytm relatin ", en Adam Clayton i manifestation patient, meditatin "med dem djur väntar Pácin ", som en M-8 som förseglade det öde Låt några år fly men jag är fortfarande i form Im Chillin .. djupt rotade, ett odjur med musik ifrån? i öster im Även i fred att förlora det men älskar det, jag gör det breathin bort ett Trump budget färskt outa Bloomies med Louie bagage Formatet är verkligt beklämmande, smittsam Här kommer jag, AZ Still, I dont måste köra något spel jag har gjort de thangs
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Gurra_B har redan dödat tråden, MEN: Min hjärna är på en annan hävstång än din Du skulle bara förstå hälften av vad jag minns butiker Faggotvarning på Vinnie Paz?
Fuck karma, I don't need karma!
Cannibal Corpse - Fucked With A Knife
Nr fly från ditt öde Avsett att bli min Varje natt jag vänta och se I natt, titta Stalkade ditt varje steg Jag vet när du är ensam Ensam Lika stram till sängen Legs sprida öppna Blåmärken kött sår Hud fläckade av blod Jag är den enda du älskar Jag känner hennes hjärta slå Min kniv djupt inne Hennes grenen är blödning Hon gillade hur det kändes inuti henne Fucking henne, hårdare, hårdare Hon gillade hur det kändes inuti henne Fucking henne, hårdare, hårdare Stick i Rip huden Rista och snodd Torn kött BAKIFRÅN Jag skar henne grenen I hennes röv Jag fastnade min kuk Killing som jag cum
Blunted in stockholm
From the street cousin, you know the drill I'm 900 and 99 thou short of a mill Från gatan kusin, du vet borren Jag är 900 och 99 tusen kort i en kvarn Hand over the ring, take over the chain Gimme the fuckin watch before I pop one in your brain Hand över ringen, ta över kedjan Ge mig den jävla klocka innan jag pop en i hjärnan
SPARK!
Klicka för låtar
Klicka för beats
Things that we need, money, clothes, weed indeed Hats, food, booze, essentials, credentials saker som vi behöver, pengar, kläder, ogräs faktiskt Hattar, mat, sprit, väsentligheter, referenser
SPARK!
Klicka för låtar
Klicka för beats
Artist: Immortal Technique
Album: Revolutionary Vol. 1
Song: Dans med djävulen
Skrivit av:
[email protected] Jag en gång kände en nigger vars riktiga namn var William
hans främsta oro var att göra en miljon
är illest Hustler, som världen någonsin sett
Han brukade fuck moviestars och vädra koks i hans drömmar
en skadad yngre åtanke vid en ålder av tretton
nigger aldrig haft en pappa och hans mamma var en feen
hon gjorde röret ner, men evigt yeah hon var nykter
hennes söner hjärtat samtidigt växte kallare
Han började umgås säljer väskor i projekten
kontrollera unga kycklingar, söker hit och köra utsikter
Han var fascinerad av materiella objekt
men han förstod pengarna aldrig köpt respekt
han bygga upp ett rykte att han skulle knuffa och stjäla
men fick låst när den inte att tveka att skrika
så brottslingar han kylas med att han inte var riktigt
du ser mig och niggaz så här har aldrig varit lika
I dont projekt mitt insurecurity är på andra människor
han feeded för rekvisita gillar missbrukare med rör och nålar
så han kände han var tvungen att bevisa för alla att han var ond
feber sinnad ung man med oändlig potetial
produkten av ett getto rasen capatalistic psykisk
råkat hoppat av skolan för att sälja gräs
dansa med djävulen, rökt tills hans ögon skulle blöda
men han var trött på att sälja träd och gav efter för hans girighet
Alla försöker vara trife aldrig ta konsekvenserna
du propably bara hade en månad för mindre brott
frågar en nigger göra livet om han hade en ny chans
men då blir det alltid de onda på nya och avancerade
dansa i evighet med djävulen på en kod cell block
men thats vad som händer när du våldtäkt, mord och sälja rock
Devils brukade vara gudar, änglar som föll från toppen
Det finns ingen mångfald eftersom vi bränner i smältdegel
Så Billy börjat råna niggaz, något han kunde göra
han skulle få hans respekt tillbaka, i ögonen på hans besättning
börjar slåss över lite skit, på blocket
påskyndas för att sälja mödrar och bröder sprickan rock
arbetar övertid för att tjäna pengar för att knäcka plats
drabbade jackpot och ville flytta upp till kokain
för påfyllning av Scarface fantasy fast i hans hjärna
trött på blocket niggaz behandla honom samma
han ville ha större vilja att skära halsen och Thugs
men när han försökte steg till dem, niggaz visade honom ingen kärlek
De sa till honom att någon jävla fegis kan sälja narkotika
någon bitch nigger med en pistol, kan byst stångbitar
någon nigger med en röd tröja kan front som en blod
även UPPSVÄLLD rökt den jäveln i en klubb
men bara en verklig BANDIT kan sticka någon tills de dör
står framför dem, stjärnmärka rakt in i deras ögon
Billy insåg att dessa män var väl bevakad
och de ville testa honom, innan verksamheten startade
föreslog våldta en kärring att styrka att han var kall hjärtan
så nu hade han ett val mellan att gå tillbaka till sitt liv
eller tjäna pengar med som män, i CIFE
hans drömmar om bilar och is, gjorde honom överens
en hardcore nigger är allt han någonsin ville vara
och så träffade han dem fredag kväll på en kvart tre
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."<br> ---Albert Einstein <br>
De körde runt projekt långsamt medan det regnade röka blunts, dricker och skämtar för underhållning förrän de såg en kvinna på gatan gående ensam tre på morgonen, kommer tillbaka från jobbet, på väg hem och så de lugnt kom ut i bilen och följde henne promenader genom projekt mörkret svalde hennes de emballeras hennes tröja runt hennes huvud och knackade henne på golvet detta är den unge nu har du din chans att vara råa så Billy oaked henne och grapped chick av hår och släpade henne till en lobby som hade ingen där Hon kämpade hårt men de tvingade henne att gå upp för trapporna de kom upp på taket och sedan höll henne ner på marken skrek håll käften och sluta flytta runt den shirt som hennes ansikte, men hon skrek de clouts så Billy stomped på slyna, tills han brutit hennes käke det smutsiga jävlar visste exakt vad de gjorde De sparkade henne tills de knäckt hennes revben och hon slutade flyttar blod läcker genom tyget, hon grät tyst och så alla fortsatte att våldta henne våldsamt Billy var tänkt att gå först, men var och en av dem tog en sväng slet upp henne och kväver henne till hennes hals brann en bruten käke mumbled för Gud men de var inte berörs när de hade gjort och hon blev liggande blodig, krossade och broos en av dem niggaz utdragen splitternya tjugohundratvå De berättade för honom att hon var ett vittne om vad hon hade gått igenom och om han dödade henne att han var garanterad en plats i besättningen han tänkt på det en stund, hon var nästan död och så han lutade sig över och sätter pistolen rätt att hennes huvud (Exempel från "Survival av starkastes" med Mobb Deep) Jag faller och jag kan inte vända tillbaka Jag faller och jag kan inte vända tillbaka Just innan han drog igång, och slutade sitt liv han tänkt på det kalla smärta med platina och is och han kände sig stark ställning tillsammans med sin nya bröder UPPRÄTT den GAT till hennes huvud och drog upp skjortan täcka men vad han såg gjorde honom starta cringine studder cuz han var stjärnor i ögonen på sin egen mor hon tittade tillbaka på honom och grät, för han hade övergett henne hon grät mer smärtsamt än när de var våldta henne hans hela världen stannat, han kunde inte ens contiplate hans korruption hade framgångsrikt förändrat sitt öde och han mindes hur hans mamma brukade komma hem sent arbetar hårt för någonting, orsakar nu vad var han värd han vände bort från den kvinna som hade en gång givit honom födseln och ropar till himlen orsaka han var ensam och rädd men bara djävulen svarade orsaka Gud var inte där och redan då han visste vad det var att vara tom och kall och så han hoppade från taket och dog utan själ de säger döden tar dig till en bättre plats, men jag tvivlar på det efter att de dödade sin mor, och aldrig talade om det och lyssna orsaka historien att jag berättar är sant cuz jag var där med Billy Jacobs och jag våldtog hans mamma att och nu djävulen följer mig överallt där jag går infact Jag är säker på att han stående bland en av er på min visar och alla gator Cypher lyssna på lite Thugs flowe han kunde stå bredvid dig, och du skulle inte veta djävulen växer i hjärtan av selvish och elaka vit, brun, gul och svart färg är inte begränsad du har en egen destruktiva öde när din förvållade och du kommer vara en av gudarna barn och sjönk från början Det finns ingen mångfald eftersom vi bränner i smältdegel så när djävulen vill dansa med dig, du bättre säga aldrig på grund av att dansa med djävulen kanske sista dig för evigt
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."<br> ---Albert Einstein <br>
DMX äger på svenska: Om jag gotsta sätta den till dig fegisar då är det ska vara snabbt, aight Alla dina mens i fängelse innan, suga min kuk och alla dem andra katter du kör med, få gjort med dumma snabbt Hur fan ska du korsa hund med några luffare skit? Alla över en del dumma saker, inte att lite skit Hörni niggaz påminner mig om ett band klubb, orsakar varje gång du kommer omkring, det är (vad) Jag måste bara få min kuk sugas Och jag vet inte vem fan du tror att du pratar med, men jag är inte honom, aight smal? Knullade runt den tvingade mig att slå skuggan med en gnista Blåste din skit från varandra, nu är det två halvor av en nigger "Titta på honom", sa jag efter ett par skrattar, "Dumb nigger Dumma är så dum gör kuksugare Och se vad som dumma gör, får du sköt sucker
den första var bäst HAHA
Skäms på en nigger (kampsporter filmen prov) Ja, yo, aight Godkänd av meth! (nizzuh nzza punk nigguh, yeah!) Ja, aight sparka råa stil, yeah Fly som jävla säck HAHAHA förfan!
fly som jävla säck! HAHAHAHA garvar fan ihjäl mig
det här är riktigt skumt....
Method Man - Tical
texten går:
What's that shit that they be smokin? Tical... tical, tical Pass it over here... tical... tical, tical What's that shit the niggaz smokin? Tical... tical, tical Pass it over here... tical... tical, tical googles översättning blir:
Vad är det där att de rökt? Tiska ... tiska, politiska Passa här ... tiska ... tiska, politiska Vad är det där den niggaz rökt? Tiska ... tiska, politiska Passa här ... tiska ... tiska, politiska
tiska tiska polititska :)
http://duckdown82.tumblr.com/
Kör-D.M.C. - Det är så där Arbetslösheten på rekordnivåer Människor kommer, människor går, människor är födda att dö Fråga inte mig, eftersom jag vet inte varför Men det är på det viset, och det är så det är Människor i världen försöker att göra ihop Du försöker åka bil, tåg, buss eller fötter Jag sa du att arbeta hårt, vill du tävla Det är på det viset, och det är så det är Huh! Huh!
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Artist: Canibus
Album: Kan-I-Bus
Song: Få förståndshandikappade
Skrivit av:
[email protected] , OHHLA Webmaster DJ Flash
"Jag-Jag vill att .."
"G-G-G-G-G-G-G-G-Få förståndshandikappade"
"G-G-G-G-G-G-Få förståndshandikappade"
"Kom igen Kom igen Få förståndshandikappade"
"Jag vill till .."
Yo jag tittar direkt in i det mänskliga ögat för att se om du fitta
Och helt förstöra din förmåga att ljuga för mig
Jag drar en nio på en översittare, kuk tillbaka kanonen
God damnit, jag tror inte att du har full förståelse för det
Damn right I'm an asshole, you pussies ain't even half this tight //Qwel
"skäms på en nigger" hahahahahahahahaha
hold your hands in the ayer!
Hon är mjuk som en buske nigger Hon är lila gillar Kush nigger Vi högt på att pengar nigger Vi får den från kock nigger Hit em med som skurk nigger Jävla med skurkar nigger Vet vi skjutningen att pengar och vi stackin gärna böcker nigger Vet du vad jag gör nigger Dem riva droppar är sant nigger Vi stannar så flyger, rånar den polis nigger Rolls Royce Corniche's och åsnor från stränderna Blåser på att flåsa, och vi kör utländska funktioner Högre än den som nigger Vet vi skjutningen att cheddar nigger Vet att jag måste Tommy pistol gav en till min youngen son Och vi har det tillsammans, 47 51, du kommer höra oss när vi kommer pappa
hold your hands in the ayer!
HAHAHAHA "fly som jävla säck"
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
hahaha detta e poesi
Dipset är det bästa för dom är redan dumma på engelska:Min revisor går räkningar som en lagstiftaren (Tack) Det är därför jag steg i gators pissing dessa effin haters De skriker steg upp, mitt flow är en rulltrappa Samtidig kommer tävlingen en spelare Ditt är en respirator (hjälplösa) och hooken är bästInse fakta jag är en apa på spåret Med stora stackar, papper staplade Det är inte något större med raps Det hatar katten utan ansikte av skrot De pojkar leker med crack För jag är en rak diplomat Det är inte större än att Nu var du på? Eastside Var är du? Westside Var är du? Southside Var är du? northside Var är du? Jag vill se som repping här Det spelar ingen roll var du sätter dina inställningar i luften
haha, rolig tråd indeed :) Rick Ross - Billionaire Niggas vill kidnappa (kidnappningen), lämna mig i bagageluckan, promenad med stora stackar (stora stackar) De svartsjuk av förmögenhet, de Glitter och berömmelse mitt kokain inteckning, I spel som Tony Parker, snövit rad och min partner fickan . Jag är tillbaka på dem thangs thats min enda problemet, homie jag lägga till att endast mamma. Fortfarande Rollin 'med 4 5:e nu att jag är rik har dessa bröt niggas så sjuka, På Tupac, ridin 'genom gettot gillar jag letat efter en ny plats, nawwt. but i'm well men jag är väl Etablerade om ** k med heroin orsakar det säljer snabbast.
hoes over broes ..
Det spelar ingen roll, han är knark It don't matter, he's dope
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
Det är fredag och det är min dag Bara för att man hela vägen till söndag Kanske till man, jag vet inte vilken dag Everyday bara semester Crusin 'på motorvägen Känner mig ganska blåsig Got the top-down, lettin mitt hår blåser Jag vet inte om jag ska Allt jag vet är när jag kommer dit Someone's gonna "röra min kropp"
Just lose it med Eminem: Look it's B. Rabbit! Yo du registrerade mig upp till kamp!? Jag är en vuxen man! Chubba chubba chubba chubba chubba chubbie Jag har inga linjer att gå här så chubba teletubbie! Rackaren s (VAD?) Rackaren s (vilken?) Ta du lämnade mutter, gör rätt en svartsjuk (vilken?) Svarta tjejer White flickor Skinny flickor Fett flickor Tall flickor Små flickor Jag ringer alla flickor Alla rapport till dansgolvet Det är din chans till lite romantik hora Butt squeezin, det är säsong Bara gå (HA-HA-HA-HA) Det är så appeasin