Mobb Deep var regular niggaz back in the day. 50 var fett real.
inget om nas och jayz hörde bara att de inte heler helt snälla dem med,
Det finns 2 grupper av människor en som går före och presterar och en som kommer efter och kritiserar.
Big Lurch är den som gjort det sjukaste, helt klart!
"They shootin'! -- Aw made you look You a slave to a page in my rhyme book"
jay-z , klart inte en av dom mest "kriminella" som unga.. men han sålde ju droger osvosv för att kunna spela in sin musik iaf=)
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Har hört att Sage Francis hustlade småkids som glassförsäljare.
Beat the odds like an abusive freak show owner
fifan vad whoa har gått downhill Men skojar du? Det är bara snorungar kvar.
Rick Ross stor knarklangare? Jävla fängelsevakt
och Akon yeah skitkriminell säger att han suttit 700 år i fängelse så har han varit häktad 2 dar för bilstöld jävligt löjligt!
How can you think on your feet has been bitten off from the knee, and down?
Gruvshit, Akon är convict (eko eko eko). Fett töntig tråd.
Fuck karma, I don't need karma!
40 Glocc, Saigon, U-God, Prodigy, Snoop, Plies, Maino, listan kan göras lång och väldigt ointressant.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Va alla tjatar,tycker ni tråden suger så behöver ni ju inte vara här. Blåsta svenskar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
wipzy Om ni länkade dokumentärer och sånt om rapparna i fråga så skulle tråden genast bli intressant men några listor med namn på dom coolaste rapparna är inte speciellt underhållande. Rasist.
40 Glocc, Saigon, U-God, Prodigy, Snoop, Plies, Maino, listan kan göras lång och väldigt ointressant. Plies? knappast!
tråden hade varit rolig om uttalanden hade kunnat backats med fakta. att bara droppa namn ger ingenting. e väl en jävla massa rappare som suttit inne för lite allt möjligt men väldigt få om ens ngn större rappare som verkligen lever/levt ngt ens i närheten av det de rappar om. men bara för att bidra med ett namedrop - beanie sigel
KillaWith3Chins Man är inte rasist för att man säger att svenskar är blåsta.
people have hated me, people do hate me, and people will hate me!
Szyslak men man är det om man säger att invandrare är blåsta?
Ja. För då syftar man i 99 av 100 gånger på utomeuropeiska personer. Du förstår nog själv. Annars är väl alla som säger att amerikanare är dumma rasistiska? Eller är det annorlunda för att det är sant? Du kan ju inte undgå att minst 1 på 5 tycker att amerikanare generellt är dumma.
Om han hade sagt att alla kineser (vilket de flesta betraktar thailändare, japaner, kinser, osv som) eller att alla vita är dumma så hade det varit rasistiskt.
börja inte diskutera om det också, jag va inte seriös.
Plies? knappast! Var kanske en vild gissning.
Ja. För då syftar man i 99 av 100 gånger på utomeuropeiska personer. Du förstår nog själv. Annars är väl alla som säger att amerikanare är dumma rasistiska? Eller är det annorlunda för att det är sant? Du kan ju inte undgå att minst 1 på 5 tycker att amerikanare generellt är dumma. Född i en soptunna eller?
BAHA!
Ja. För då syftar man i 99 av 100 gånger på utomeuropeiska personer. Du förstår nog själv. Annars är väl alla som säger att amerikanare är dumma rasistiska? Eller är det annorlunda för att det är sant? Du kan ju inte undgå att minst 1 på 5 tycker att amerikanare generellt är dumma. Född i en soptunna eller? word... vad fan snackar du om szyslak? du är ju verkligen... mja, herregud..
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Dom som har gjort den här Baratatatatatatatatataaaaataaataa låten - Polismördare hela bunten :)
Forumssignatur...<br>
Han säger att om man säger att alla svenskar är dumma så är man rasist. Jag säger att man inte är det. Jag tog USA som ett exempel på hur det är fel, främst pga hur många som anser att Amerikanare är dumma. Svårt?
Szyslak Den enda som verkar vara dum i tråden är du kompis, ^^ "Alla svenskar är dumma". "Alla zigenare stjäl". "Alla ryssar är alkoholister". Osv.. Vad är skillnaden? Kanske inte straight out rasistiskt men rätt keff hållning att dra hela folkslag över en kam oavsett?
Ja det är det. När sa jag att jag stötte honom? Jag sa endast att det inte var rasistiskt sagt. Dessutom är zigenare ett folkslag om jag har förstått det rätt.
Och det är inte svenskar och ryssar? ^^ Eller iofs, vad fan är en typisk svensk idag.. Inte är han blond och blåögd iaf.. Du menar alltså att du syftar på svensk som nationalitet, dvs "korkade amerikaner" (svarta som bruna som vita osv)? Then it makes some sense.. My bad, hehe..
Är inte zigenare så som t.ex. slaver? Jag menar generellt sett, alltså en blandning. En nation. Vilket just är vad Sverige är.
och sen en diss till honnom här. Länk till http://www.youtube.com/watch?v=OPbDaYBYiT0
ganska rå dis haha.
http://www.youtube.com/watch?v=OPbDaYBYiT0
jo som nån sa, lakey, tradgedy khadifi och cormega e ju några...
Thirstin Howl III verkar ha street cred så det räcker och blir över...
Producent
2009-09-16 12:14
Prodigy och havoc träffades när dom gick på New York High School of Art and Design. Så kanske inte. so? 2pac gick också på en sådan skola.
https://soundcloud.com/macdusty - SP1200/S950
Undra om RA the rugged man var med i samma gäng för han drog oxå runt o snodde polo grejer...
Tror även Killa Black (havoc's brorsa, död) gick på samma skola.
Promotor
2009-09-18 03:07
hehe kul att se lo-lifes... Tror den artikeln publicerades i Stress först?? "If I had known that my clothes would be so popular in the ghetto, I would have made them in worse quality." - Ralph Lauren
facebook/effektverket effektverket.net
Altså jag förväntade mig ju att någon i alla fall skulle nämna Lifers Group. Dom sitter ju inne på livstid allihopa och har spelat in sin musik på fängelset. Antar att dom har gjort något för att hamna där :)
Jag hänger i rimnördarnas ringhörna
Du får nog kolla upp och se vad de gör för att rap e deras Hobby: C-bo Guce Killah Tay Messy Marv Village Boo Sun
Soulja Boy va ju oxo rätt vild innan han fick kontrakt. HOP UP OUT THE BEEEEED! TURN MY SWAG ON! Riktigt G
"I gonna slash and gash, cut another hole in your ass<br>spill blood on the walls and play tennis with your balls<br>If the phone rings, don't answear the call<br>Im a slit your throat, fuck you like a ghost<br>cut your foreskin off and make a winnercoat.......PEACE" Spöket i Scary Movie
Bone Thugs N Harmony (Hela jävla gruppen) Do or Die (Belo sitter ju inne 15år för mord, nej jag vet det går inte o tro det men midwest grabbarna är hårda!) Sen är det väl Mr. Criminal, Brotha lynch hung osv
Tutilooooo
Mr. Criminal, HAHAHA. Vilken jävla tönt det är.
Hangaround
2009-10-16 17:11
Mobb Deep har val haft skivkontrakt sen dom var 15-16 ar gamla, kan inte tanka mig att dom var sarskilt harda innan dess.
Jo de knulla en massa bitches
Szyslak:Mr. Criminal, HAHAHA. Vilken jävla tönt det är. Den tönten skulle iaf knulla dig i röven utan tvekan ;)
Tutilooooo
Vad fan har det med saken att göra? Och vad vet du om mig?
Jag behöver inte veta ett smack om dig........ du kommer förstå sen när du blir 20+ att allt som kan blöda går att döda... Men förlåt.. fortsätt med din diskussion
Tutilooooo
Kan allt som går att blöda att döda? =( Han har världens töntigaste namn, MR CRIMINAL, kan det bli värre? Vet inte om jag vågar skriva mer, hackarna i crips kanske tar reda på var jag bor...
Dessutom fattar jag inte varför fan du din signatur är gjord så fail
haha vart fick du crips ifrån? ah du min signatur det får du ta reda på själv lilla pojk!
Tutilooooo
tru life cormega mobb deep många från QB är riktiga och kartellen från byn
Prodigy och havoc träffades när dom gick på New York High School of Art and Design. Så kanske inte. so? 2pac gick också på en sådan skola. So? Han var inte kriminell.