__virre__
Jag kommer ihåg den nattråden! Men Boo-Ya Tribe är inte fula, dom är feta.
OnT:
Chamillionaire ser väldigt ful ut på den här bilden:
En intressant grej är att den bilden kom upp när jag googlade "ugly rapper".
Would I shit you? You're my favourite turd.
Lyricist
2008-10-28 12:40
__virre__ hehe nejdå, jag har själv inte särskilt "hiphoppiga" kläder, och jag syftar väl inte mest på andrés kläder, han kan ha rätt sjyssta kläder stundtals men i ansiktet tycker ja att han ser helt messed up ut. men men, e väl en smaksak, enligt mig e killen ful men jag e inte ute efter att ändra nåns åsikt
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
Boo-Ya tribe måste samtidigt vara det rap-crew som ingen i hela världen skulle gå fram till och t ex spotta i ansiktet. fan vilka farliga jävlar (jepp, sånt syns).
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
Ja dom är ju med i Bloods me'!
Chamillionaire ser verkligen ut som en jävla apa :D
En tråd där killar listar fula killar...crazy homo
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
pause
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahaha, måste säga word bootlegger
Bullet holes filled with dynamite sticks, thats if hoes and pricks try with tricks - Dr. wbb12 (Willie BB).
ja oj vi är nog alla bögar för vi listar de fulaste rapparna! shit!
To disrespect you, I would had to have respect for you at one time
gee är du 24 år och går runt med bögskräck som en annan 13 åring?
Lyricist
2008-10-28 20:33
Bootlegger P24 står ingenstans att vi ska lista dom fulaste killarna ^^ och det hade nog varit lite mer åt the wrong way om jag listade dom snyggaste right? Sen förövrigt ser många av dom här så sjukt jävla roliga ut att ja skiter i va du tycker, give me a pic and let me laugh
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
The_Dictionary P19 HAHA tog du illa upp?
Wordlife no doubt baby
skulle aldrig i hela mitt fucking liv gå och bråka med boo-ya tribe. någonsin. men nån postade slug? han är väl rätt snygg eller? (stänger fönster och låser dörrar). kolla videon "bloody tears" med army of the pharaohs, Vinnie Paz är inte så vacker där!
Fuck karma, I don't need karma!
Tycker alla med grillz e tväärfula.. och lil kim.
sveriges fulaste rappare?
FAU
Otis
Sole är som vanligt söt.
Men glöm inte bort att god loves ugly...
eminem va ju ganska söt
Mörten Schyssta flingor den där snubben hade. Nå namn på han?
Lyricist
2008-10-29 09:58
tompen P21 blev väldigt sårad där, ja, och känner mig lite lessen när du skrattar också xD Ches_One P19 HAHA
Snygg Alf t-shirt Eminem har.
säger bara anthony watkins
tycker man att någon är ful och oatraktiv så har man definitivt också en åsikt om vilka som är snygga. i det här fallet listar ni manliga rappare och det mina vänner är, crazy homo.
ful är ju inte motsatsen till snygg? Det är inte för intet att det finns uglypeople.com sidor etc, bara för att man gör anspråk på en mans utseende är man inte homo vilket du verkar vara rädd för att vara.
http://www.toptensomething.blogg.se
Nu e inte han en rappare utan en reggae-artist, men he's ugly than a mf....
bad minded dawg yuh gweh far wit yuh dutty ratface!
haha Bootlegg är rädd för att han är bög. (OBS! om du bara driver om en hip-hop-stereotyp ber jag om ursäkt!)
Brizon P18 hm.. varför börjar jag tänka på E.T....
Brizon: Vad heter han?
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Juicy J från 3 6 mafia.
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Graffare
2008-10-30 15:15
__virre__ : Yellowman, en jamaicansk dancehall sångare
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
haha fett med latent bög att tycka det är bögigt att lista fula killar. Om man listade snyggaste rapparna skulle man ju diskutera graden av bögighet, men alla har väl ändå en uppfattning om vad som är snyggt, oavsett vilket kön man pratar om? Tyrese är snygg - there I said it! gör det mig till bög? Nej, för det har inget med attraktion o göra och jag är trygg i min heterosexuella läggning.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Flavor Flav tar nästan priset, men sen såg ja Brother Ali i somras, och jag blev seriöst äcklad. Vårtorna i nacken o .. Naah!
Mitt bidrag
CasOne
dr alban.
Wethoz Production<br>Beat producent o rääääpper ..
Weezy no doubt.
Wordlife no doubt baby
Hur fan kan man tycka att Lil' Kim är ful, fucking söt som sockeeeer!
CasOne
Vita snubben som har "schyssta flingor" är skinnyman han som undrar...
Öl är Bröd!
Man hade ju knappast banga på Lil' Kim!
Jag vet preecis vem som vinner!
No you!
När de endå ska länkas brudar som e fula inom rapvärlden så slänger jag upp två
Gaaalet svårt å hitta en oredigerad bild på Missy Elliot, fugly
CasOne
^I second that
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda
whut, lil kim är ju het
Lyricist
2008-11-01 11:31
CasanovaOne P22 ändå sjukt att ingen dragit med missy förns du gjorde det xD haha truue hon e fugly as f
(Tänk på What they do med The Roots och bli glada)
Hade som sagt aaaldrig bangat Lil Kim!
The_Dictionary P19 DÄR har vi en brud som.. Well she'd eat you alive!
CasOne
Sveriges svar på Missy Elliot?
Och ja, jag säger det för att hon är en fet tjej som rappar!
Would I shit you? You're my favourite turd.
Lyricist
2008-11-01 16:39
CasanovaOne P22 ja mena inte att lil kim va ugly haha ja mena din bild på missy