I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-10-15 10:03

hjälp.

På Chaundon plattan Carnage är dt en låt som heter "Angie". känner igen den sjukt mycket, nån som vet om nån som använt samma sample elle om den är me på nå justus league tape elle liknande.

Lyricist

2008-10-15 11:49
har inte ens hört låten, lägg upp den så ja kan lyssna på den... satt o leta lite ändå och det ja kan tänka mig att han ar samplat är den här.....

Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...

2008-10-15 12:37
sitter på the office som inte ger mig acces till videos o dylikt. grejjen är att den att jag troligtvis känner igen den från att nån annan har kickat på samma beat elle om den liegat som instrumental på nå mixtape
Lyricist

2008-10-15 13:00
utan att höra den kan jag inte hjälpa dig ngt mer faktist, satt o googla lite för att kolla om ja hitta ngt men tyvärr, och ja, jag har jävligt lite och göra at the moment ^^
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...

2008-10-15 15:00
haha jag diggar engagemanget iaf

2008-10-16 10:47
aa märkte att jag blandat ihop låtarna. Dt är "we are here" spåret jag känner igen. any info?