I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ill Bill - The Revolution Will Be Classified?

Utländsk Hiphop - Allmänt

2008-10-08 11:04

Ill Bill - The Revolution Will Be Classified?

Vart man än letar hittar man bara snippet av denna låt, och vad jag vet e den rätt gammal... var kan man få tag på hela låten, om den ens finns?

(Inlägget flyttat av Oracle till allmänt 2008-10-09 03:32:20)

www.soundcloud.com/arionmusic

2008-10-09 10:29
Den med crisom tide-samplingen? Den hörde jag första gången i samband med att det snackades om ny non phixion-platta för några år sedan... gissar att det är den snippeten som fortfarande cirkulerar.
"De som inte rör sig, de märker inte heller sina kedjor"

2008-10-09 21:00
JA! Jag vill också ha den låten! Blev sjukt besviken att den inte var med på the hour of reprisal... någon som vet något?
"Don't need a copy of Microsoft Office to Excel... Word."

2008-10-10 00:32
Låten skulle ju egentligen varit med på secret society albumet men det sköts upp minst 10 ggr och jag tror aldrig albumet kommer släppas, tror det kommer dröja länge innan vi får en fullversion av denna låt, trist då den o de andra snipettsena från samma skiva var feta..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-10-12 10:57
ja den skulle ju varit med på Secrete Society skivan, med Non Phixion och Necro..

men det blev väl lite knas när Goretex slutade i Non Phixion så det kanske var därför..
jag har inte så mkt koll längre men kör Sabac, Eclipse och Bill fortfarande som Non Phixion eller är gruppen helt splittrad nu ?
if hiphop is dead call me ghost in the flesh

2008-10-12 12:33

Ja gruppen är splittrad nu. Angående Secret Society skivan har jag hört att den kanske ska släppas fast att dom byter ut Goretex verser mot MR Hydes istället,det är lite trist eftersom Goretex är 1000 ggr bätrtre än Mr Hyde...men men det har väl o göra med beefen mellan gore o resten av medlemmarna.....
man får se som vanligt med psychosocial deras grejer blir ju alltid uppskjutna....hoppas skivan kommer iaf.
BOIA CHI MOLLA

2008-10-12 14:32
Silenzio: var har du hört det?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-10-12 22:23

av en mkt god vän som är insatt i uncle howie familjen....men jag kan ju givetvis fråga var han fått sin info ifrån...
BOIA CHI MOLLA

2008-10-12 22:54
a det får du gärna göra

2008-10-12 23:49
han säger att han läst något om det på Necros forum och att självaste Necrofilen själv skrev det.....okej kanske inte mkt till hjälp men vafan jag försökte iaf...
BOIA CHI MOLLA

2008-10-13 00:49
tråkigt om de byter ut Goretex mot Hyde.
Goretex är grym och Hyde låter mer som en jobbig kopia av Necro.. imo..

dock har Hyde gjort endel feta låtar men han skulle nog ändå inte passa
in på SS-skivan.. :/

2008-10-13 01:24
okej har jag aldrig sett att han ska ha sagt men okej

2008-10-13 13:12
Kan ha varit i den där itnervjun som finns på youtube necro+copshop...orkar inte kolla igenom en gång till dock.............
BOIA CHI MOLLA

2008-10-13 14:08
nej det är det inte

2008-10-14 17:50
appropå hela Non Phixion grejjen å Goretex "beef" så finns det en rätt ny intervju med Gore där han berättar lite, mestadels knark låg tydligen bakom splittringen, alla knarkade utom Necro å Ecplise, å Gore verkade va den som hade det värst, vilket gjorde att han inte dök upp i studion osv.. han nämde nåt om nån brud också, att det va nå trubbel, hehe. Hur som helst, på han lät det som att han hade lämnat det där bakom sig å han öppnade lite för att det skulle kunna bli en reunion, men det kanske inte e han som bestämmer, de andras karriärer verkar ju gå framåt, medans hans egen tyvärr verkar gå åt andra hållet så inte så konstigt att han var öppen för att köra med Bill å grabbarna igen... man kan ju alltid hoppas, Goretex under phixion-tiden e bland det bästa jag har hört inom hiphop

2008-10-17 17:36
var finns den intervjun då??

2008-10-17 20:40
precis..intervjun!!!

2008-10-18 00:16
Länk till http://www.godsgirls.com/band_goretex

där e intervjun med goretex om det va den ni menade