eminen, dr dre och 50 cent ... kommer 2009 ?
saxat från sha money xl:s blogg, "All I gotta say is,who said Hiphop is dead?or do you wanna kill ya self?Either way,your dead!You can "Self Destruct" now or" Detox" later,either way your gonna feel "The Empack". The monster is coming,drop your lp's right now,2009 will not be your year.There coming... This is for the fans,the streets,the clubs,the east,the west,the south,the blogs the whole HIPHOP World!!" postat tillsammans med denna bild, spännande, eller?
bilden syns inte?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
http://4.bp.blogspot.com/_tOIOf1c6bk8/SN3jVN6YrKI/AAAAAAAAAR8/Ihjz4U_udYQ/s1600/slide.001.jpg den vägrar länka bilden rätt, så ni får klippa å klistra.
OH ..... MY ...... GOD
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Oh fuuuck
wooo...? vad ska jag vara glad över? att fifty släpper ett skit album till och att dr.dre skjuter ett år till på sitt album och att eminem kommer släppa en halvbra produkt till med 2 bra låtar på(som förövrigt också pressas ett år bakåt till)? Sen blir man ju alltid lika glad över att påminnas att dem där är homies. Jo verkligen jag dansar på bord nu.
bryr mig definitivt inte fiddys, ska bli kul o höra vad dres samling av talanger kommer att åstadkomma på deras skiva som han sen stämplar sitt namn på, ems skiva kan bli bra.
Kan knappt hålla mig till Eminems nya, 50s skiter jag fullständigt i och egentligen Dres också haha.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Har alla glömt att Detox skulle komma 2005, 2006, 2007 och 2008 oxå? Detta är antagligen bara ännu en uppskjutning som inte ger nån hint om när skivan egentligen kommer.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
Om inte Detox blir den bästa hiphopplatan genom tiderna, är Dre fett pinsam.
Detox kan nog varit den mest omtalade skivan senaste 2 aren, mer lr mindre mest pga att den standigt skjutits framat, Dre har gjort 2 uttalanden savitt jag vet om ett kommande album, sa forhoppningsvis haller den hog standard och blir en klassiker som 2001. Hoppas inte Lil Wayne ar pa plattan bara for forsaljningens skull, det skulle vara en major fuck up :D Em o Dre haller hog kvalitet, aven om EMs senaste platta varit keff sa ar leveransen och lyriken dar, mindre Eminem produktion maste det bli om hans nya platta ska gora succe, savida inte han fatt till J-Dilla skills vad galler produktion.
I be around, just out of sight
Var glad med det som finns och bli gladare med det som kommer bara någon kan skjuta fifty så jag slipper hans musik :)
Ser fram emot alla dessa skivor grymt.. tro även 50s skiva blir bra, vad jag har förstått så har den skivan vart klar länge och att det va den han skulle släppa efter The massacre, sen så slängde ha ihop Curtis i ett nafs förmodligen för att han hans deal skulle gå smidigare med interscope och att han vill avsluta värdigt..efter Before i self destruct behöver han bara ett samlingsalbum sen är han free agent...så tror sten hårt på alla dessa 3!
Producent
2008-10-01 01:11
50's skiva kommer utan tvekan och tror den kommer bli lyckad (inte för att jag säger det, inget 50-fan).....Eminems platta ??...mycket möjligt man vet aldrig...Detox e bara ett måste men jag tycker man ska egentligen bara glömma den, tror helt ärligt inte den kommer släppas. Det verkar vara en hype grej som dre gör som håller honom inne i leken genom att säga "Yeah Detox baby it's comming" var fjärde månad. Man får ju alltid hoppas =)
http://open.spotify.com/artist/6UyJzZ4EGKjxIif3OKICxR
Gör dom ett tillsammans blir jag inte lika happy, vill se eminem ensam, fifty should suck a dick or something... Han suger, dre kan lägga skönt på wierd lyrics, typ guilty conscience.. och självklart Eminem ft 50 Dre - encore... Aja, dom får gärna klippa allt med fifty cent, fan längtat hur länge som hellst på ett nytt super album av Eminem... som påminner hans äldre texter, bättre beats (fetare).. snabbare rap och sjuka rim:) orkar inte höra mer av fiftys jävla handikapp rapp, sjukt seg.
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Producent
2008-10-02 13:18
hahaha bra där DMAt P17 "orkar inte höra mer av fiftys jävla handikapp rapp, sjukt seg. " Wooooord =)
http://open.spotify.com/artist/6UyJzZ4EGKjxIif3OKICxR
Hur bra eller dålig eminems platta kommer att vara, kommer han ändå sälja platinum första veckan, utan tvekan. Men äligt tror jag inte Detox kommer att nå upp till förväntningarna, för jag har STORA förväntningar på den...
Jag tog stolen och kastade den på henne när hon sprang när för trappan (yeeeees) och träffade henne och hon började gråta som en hora/snopp_dogg p19 om bråket med sin lillesyrra