bästa tommy tee låten
jag undrar vad ni har för favorit låt med Tommy Tee Tee productions och om ni har någon fett bra production elle beat ni tyckér har varit grym min favorit låt Som tommy tee producerat är Takin Ova och de är jäkligt grymma rappare i den låten den låten är fetaste låten med tommy tee och tee productions Takin Ova feat Warlocks & Diaz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
A.G. - Yeah Nigga
Keep CD alive
Hejsan Kerstin! PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
Jojo Pellegrino - Shut Up! N-Light-N - Rebirth !!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
De här produktionerna är tunga....
Producent
2008-09-25 11:23
FT - Bloodrush Takin' Ova (Norska versionen)
Support A2K a.k.a. Azrael Kalashnikov & Wize Guyz Global Ent.
Takin Ova äger juu sedan en annan fråga vet någon vart man kan få tag på sådan jacka dom har i en a live versionen av takon ova elle tommy tee t-shirt peace
Konstigt att ingen har nämnt International Connects och Crown Holders!
Några andra sköna är Hit the Road och Takin Ova.
Men ingen skandinavisk producent kommer ändå i närheten av Warlocks platta, Lyrical Marksmen. Beatsen på den är underbara..
Låten Graff Kill från Lyrical Marksmen
Ken - BB Berättelsen har ett riktigt fett beat.
http://myspace.com/etownbeats
Warlocks - Stay Warm, sjukt skön..
Aerosoul
Men tommy tee har väl inte proddat stay warm? Det är väl hawk som står bakom den..?
Diaz - Stikking Ken - BB Berättelsen
soft soft roligt de va så många som gillar tommy tee han är lätt den grymmaste producenten i norden om inte världen peace
måste nog säga takin ova, fortfarade feet!
While im whatching the leaves dance in the wind at dawn<br> the feeling is creeping down the spine like a chill and now youre gone<br>
roligt de va fler en jag som gilla takin ova hehe tycker ju de är lätt fetaste låten från tommy tee och den inehåller ju norges 5 bästa rappare någon som vet vart man kan köpa tommy tee t-shirt
tommy har inte proddat stay warm , Det är hawk , tommy har däremot mixat den peace
Ken - BB Berättelsen Sjukt bra beat, ett av mina absoluta favoritbeats..
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
takin ova
takin ova, e nog en av världens bästa rap låt å beat., sjukt BRA
Producent
2009-03-07 18:22
ken feat. d12 - vart e du har ett sjukt beat
http://www.soundcloud.com/luegoods
Klassisk sang og performance :)
Ain`t nuthing but a Gangstah Party
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
De här är hans bäsa låtar tagna från hans episka skiva, bond, beats & beliefs! Tommy Tee - So Fantastic (feat. N-Light-N) Tommy Tee - Blood Rush (feat. F.T. of Street Smartz and P Dap) Tommy Tee - Day By Day (feat. Words, A.L. (All Lyrics), Talib Kweli) Tommy Tee - Educated (feat. Opaque and Line) Tommy Tee - Takin Ova US Version (feat. Shabaam Sahdeeq, Reservoir D ) Nuff said!
"Hiphop är som lösviktgodis, man plockar sina favoriter " <br>
Blood rush, nog den fetaste i skivan!
So Fantatic, ännnu e figgedyfezfet låt!
Educated med Opaque!
Tommy Tee - Day By Day (feat. Words, A.L. (All Lyrics), Talib Kweli)
Tommy Tee - Takin Ova US Version (feat. Shabaam Sahdeeq, Reservoir D )
"Hiphop är som lösviktgodis, man plockar sina favoriter " <br>
takin ova e ju fan ett måste men diggar crown holders över mycket med!!
TP tee shirts: www.halloffame.no www.itunes.com/tommytee www.myspace.com/tommyteemusic Nytt album i september
Tommy Tee feat El Da Sensei & Mike Zoot - International Connects
Ken - Jag Älskar min stad är fet också
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass