T.I vma
Jag såg T.Is uppträdande vid video music awards och kan bara konstatera att det var bland det mest pinsamma jag sett. Hur någon kan påstå att T.I skulle vara en duktig rappare övergår mitt förstånd, han är inte bara kass lyrically utan han är uppenbarligen även mentalt efterbliven. Uppträdandet gick ut på att han iförd nån sliskig kostym och mängder med diamantprydda smycken överöste en storbystad kvinna som mest liknade en porrstjärna med pengar och gåvor. Snacka om att förstärka negativa fördomar om svarta....Det skulle bara fattas att uppträdandet avslutades med att han sköt någon för att därmed bevisa att han inte bara är en rik pimp utan även gangsta.....Det värsta är att jag nyligen läste en intevju med T.I där han talade om hur han ändrat sig efter att ha kommit i kontakt med personer inom "the civil rights movement" som en del av den community service han blev dömd till. Han hävdade att han lämnat all negativitet bakom sig och nu skulle föregå med gott exempel och så bara nån månad efter så kör han den klassiska wannabe pimp/kvinnoföraktande rappen som tyvärr kännetecknar 2000-talets hiphop musik.