I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

LL Cool J - Exit 13

Utländsk Hiphop - Allmänt

2008-09-05 14:44

LL Cool J - Exit 13

Tror jag blir tvungen att köpa en LL skiva igen, Förutom att singeln är sjukt dålig så verkar skivan vara grym.

Old School New School är nog det bästa jag hört av LL sen I Shot Ya. Kanske just för det låter som om det var gjort ungefär samtidigt.

Känns som om problemen med Jay och Def Jam gjort LL hungrigare än någonsin, antingen vill ha sluta med en big bang eller så försöker han göra sig attraktivare på marknaden nu när hans kontrakt går ur.

Jag skiter faktiskt i vilket,

This is ring tone feat Grandmaster Caz (!!!)
Ur only a costumer
Old School new school
Mr President feat Wyclef (!!!)
American Girl
Exit 13 feat Funk Flex
We Rollin
Dear Hiphop

Dessutom räknar jag bara till två ballader, when was the last time that happened?!

olletagesson.blogspot.com
Hiphop is dead - long live Soulmusic

2008-09-05 15:31
hur många plattor har han släppt nu egäntligen?

2008-09-05 16:19
"Förutom att singeln är sjukt dålig så verkar skivan vara grym."

Rockin with tha goat är knappst dålig? snarare det bästa han släppt på år och dar..

Vallentuna: 13stycken med exit 13.

2008-09-05 18:47
^^ han menar "Baby" som är den officiella singeln och den är helt klart värdelös.. skivan va mkt bättre än väntat dock, NÄSTAN hälften av låtarna är tunga, bästa han släppt sen GOAT iallafall.
Keep CD alive
Producent

2008-09-06 00:27
Hans senaste (och första officiella) mixtape The Return Of The G.O.A.T. är blytung!!!

Rekommenderas:
5 Boroughs ft. Jim Jones, Method Man, KRS-One & Uncle Murda
Support A2K a.k.a. Azrael Kalashnikov & Wize Guyz Global Ent.

2008-09-06 09:03
claaa7: Ahhaaa. Inte hört den. Inte hört skivan för den delen heller, Är den att rekomendera?

2008-09-06 11:32
nöjd: har inte lyssnat in mig på den ordentligt men ja den är helt klart värd att kolla in, jag hade inte köpt den för fullpris direkt men det finns en 6-7 låtar som du definitivt bör kolla upp:

"It's Time For War"
"New School, Old School"
"You Better Watch Me"
"Rocking With The G.O.A.T."
"This is Ringtone Murder"
"We Rollin"
"Dear Hip-Hop"

..finns ett par andra som funkar också men det återfinns även en massa sötsliskiga låtar som du helst bör undvika.
Keep CD alive

2008-09-07 12:23
De sötsliskiga räknas till högst två.
olletagesson.blogspot.com
Hiphop is dead - long live Soulmusic

2008-09-07 14:10
är besviken på skivan, den va inte så bra som jag trodde. några sköna spår men inte mycket att hänga i granen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.