I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nas+beats=oftast tråkigt

Utländsk Hiphop - Allmänt

2008-08-15 18:26

Nas+beats=oftast tråkigt

Är det bara jag som har reagerat på att Nas är dålig på o välja beats? Han levererar verkligen på VARJE låt jag har hört, men eftersom jag nästintill alltid lyssnar på beatet i förstahand blir det väldigt svårt att hitta några "riktigt" sköna låtar med honom. Det är verkligen synd för när beatet är bra blir låten så sjukt jävla bra. Exempel: N.Y State Of Mind, Affirmative Action & Got Yourself A Gun.

Jag skulle behöva lite tid för att sätta ihop 10 låtar med Nas som jag verkligen gillar där helheten är riktigt bra, så nu vill jag gärna ha lite tips om jag har missat några under mina genomlyssningar av hans material. Så droppa de låtar med Nas (och gärna collabos, inhopp, osv) där helheten är riktigt bra!

Förutom de jag skrev där uppe så kan jag tipsa någon om två riktigt bra till som även inkluderar hans gamla grupp The Firm (vilka var sjukt talangfulla, varför slutade dom i huvudtaget?!?!?!): Phone tap & Firm Fiasco.

Tack på förhand och Fred ut!

Jesus loves you, but i still think your'e a cunt!