I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Trae ger Mike Jones en smäll på näsan

Utländsk Hiphop - Allmänt

2008-08-13 16:58

Trae ger Mike Jones en smäll på näsan

Innan The Ozone Awards. Slap On Sight-Trae verkar i alla fall vara en man som står för sina ord.

Länk till http://www.therezidue.com/2008/08/ozone-aftermathtraes-side-of-story.html

crack

2008-08-13 23:00
Tack, äntligen får den där snubben spö.. Han förtjänade det, han är så dålig.

2008-08-14 00:35
jomen,

och dj vlad fick rejält med stryk av rick ross grabbar på samma tillställning.

2008-08-14 00:59
Helvete jobbar du för aftonbladet eller?.

Skriv en riktig topic om du ändå ska göra en .. Fan vad sur ja blir på sånt här, Här går man och hoppas på att få se mike få en smäll så är det bara massa snack..

Trae SNACKAR OM NÄR HAN ger Mike Jones en smäll på näsan.

DET ÄR RÄTT TOPIC NAMN.
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.

2008-08-14 22:05
hahaha fan va tungt! Trae the truth!
R.I.P J.Dilla & Big Proof!

2008-08-14 23:00
JohnJohansson112 X1 : ELLER HUR!
BAHA!

2008-08-15 08:04
Ja eller hur!
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob

2008-08-15 11:04
The Homie Trae the truth hahahahaha! Fan han måste gå in online asap jag måste fråga honom om vad som hände mer än den där videon hahahaha!!!!

Trae ownade Mike Jones!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-15 11:06
mike jones pratade ju i radion om det där, och på han verka det mest som ett publicitystunt, alltså från traes sida..
((MAAD))

2008-08-15 13:34
Klart de e publicity stunt, Trae är en nobody.

"Who? Trae! Who? Trae! I SAID WHO?"

Samtidigt undrar man var Mike Jones har sina goons, men antar att Mike inte är så mycker mer gangsta.
Jag tog stolen och kastade den på henne när hon sprang när för trappan (yeeeees) och träffade henne och hon började gråta som en hora/snopp_dogg p19 om bråket med sin lillesyrra

2008-08-15 14:10
trae är en jävla hillbilly, men hans musik är oklanderlig och det är synd att han inte kan sälja skivor utan att bete sig som en svartsjuk nolla.

2008-08-15 15:02
Trae är stor i Houston och det verkar ju vara det som det handlar om. Mike Jones är nog också ute efter lika mycket publicitet - med tanke på att allt han släppt på sistone floppat (till och med Mr Jones som faktiskt var en bra låt).
crack

2008-08-15 21:24
Klart det är publicity stunt. Trae knäcker dock Mike Jones på micken lika hårt som han knäcker hans näsa.

2008-08-16 18:15
-Scarface- P6
din tönt, va fan vet du om nått?
LEGALISERA CANNABIS

2008-09-14 12:46
slangan
Jag vet att det är en publicity stunt t.ex.

"din tönt"
shit jag blev sårad, du kom inte på nått bättre?
Jag tog stolen och kastade den på henne när hon sprang när för trappan (yeeeees) och träffade henne och hon började gråta som en hora/snopp_dogg p19 om bråket med sin lillesyrra

2008-09-14 17:01
lol mike jones är en nobody.. trae e bättre och större i H-town just nu.. :P

2008-09-15 08:40
Tack, äntligen får den där snubben spö.. Han förtjänade det, han är så dålig.

förtjänar han spö för det? isf skulle många vara rätt döda på whoa nu..
like R2 I beep for you

2008-09-15 13:39
hahah word på YoungZec
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-15 16:46
-scarface- inte meningen att såra dig.. MEN Tönt är väl ett klock rent ord för just dig! sen säger jag så för att du säger att du är övertygad om nått när du har suttit och tänkt på de själv och övertygat dig själv om situationen. tönt. va fan vet du om nått?
LEGALISERA CANNABIS

2008-09-16 15:43
slangan
Hahah seriöst sluta skriv, du e fan patetisk, fett mobbad. Jag är skrev alrdig att jag var övertygad, jag skrev att JAG VET. Du känner inte mig o vet inte vilka jag känner, vart jag fått min info. från. Sen fattar jag inte varför du skriver "vafan vet du om nått". För det finns mycket jag vet om. Om nånting så borde du skriva "vafan vet du om mike jones och trae".
Men som sagt så vet du inte vilka jag känner. Dessutom kan du inte läsa. Och tydligen inte skriva heller.

2008-09-16 17:57
så du är inte övertygad men du vet? varför skulle trae säga till dig om du nu skulle känna snubben "jag nita mike jones för att få uppmärksam!!" eller om du nu inte känner just honom... varför skulle han säga de till den personen? de är väl bara du som är så dum?
LEGALISERA CANNABIS

2008-09-16 17:58
"så va fan vet du om mike jones och trae"??
LEGALISERA CANNABIS

2008-09-16 20:36
Jag älskar Mike Jones. Skulle lätt kunna tänka mig att köpa en acapellaskiva som bara innehåller "Miiike Jooones" i olika tappningar.
Watch me get down in your Province, town, or populace
Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus

2008-09-16 22:15
Jag älskar Mike Jones. Skulle lätt kunna tänka mig att köpa en acapellaskiva som bara innehåller "Miiike Jooones" i olika tappningar.

fnissade lite. Har bara hört låten "Still Tippin'" med honom, antar att han gör det "Who is Mike Jones" etc i andra låtar.
like R2 I beep for you