I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Eminems kommande album, proddat av DJ Premier?

Utländsk Hiphop - Allmänt

   
Producent

2008-08-08 10:47

Eminems kommande album, proddat av DJ Premier?

Shoo!

Jag läste för ett bra tag sedan (flera månader sedan), tror att det var på hiphopdx att Eminem skulle göra en comeback med ett album, där det finns spår producerade av DJ Premier. Och att DJ Premier hade även han sagt i intervjuer om att han suttit i studion med Eminem. Huruvida det bara var rykten eller om det verkligen stämde, vet jag shiii. Men, har någon uppdateringar om detta? Det skulle vara väldigt intressant att hålla koll på detta! Peace.

DJ Premier is said to be producing the first single for Eminem's upcoming album. He had this to say about "Keys to the City," the first single “Man…Eminem is back,” Premier continues. “He attacked the track with a new style, just fucking ridiculous, kind of like how he came with ‘The Way I Am’ but even more lyrical like the old Eminem.” <--- Saxat ur Wikipedia.org

Och efter lite googlande, till de gamla nyheterna jag ovan nämnde:

Länk till http://www.hiphopdx.com/index/news/id.6534/title.new-eminem-produced-by-dj-premier

Support A2K a.k.a. Azrael Kalashnikov & Wize Guyz Global Ent.