I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

40 Glocc, Spider Loc & Village Boo Chasing Lil Wayne

Utländsk Hiphop - Allmänt

2008-07-23 15:25

40 Glocc, Spider Loc & Village Boo Chasing Lil Wayne

40 Glocc, Spider Loc, And Village Boo Chasing Lil Wayne ! and he call POLICE!

2008-07-23 15:38
vart fan vill du komma med video?
It Is What It Is...

2008-07-23 16:16
Att Lil Wayne och Baby är stora fittor som borde sluta snacka skit om Crips och tro att de kommer undan med det. Därför gick Forty Glocc ut och checka den.. Han skulle till och med prata med de för att skapa fred och squasha allt men som du ser i videon vågar de inte ens gå ut ur sina bilar. De var verkligen inte så hårda som de säger att de är på spår helt enkelt..

Detta kommer direkt ifrån Forty Glocc själv inget internet rykte eller whatsoever.. Det är hela anledningen till att de stoppade de i trafiken med två bilar och ville checka de.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-07-23 16:47
Ser ju dock inte så jävla fredligt ut när man viftar runt med pistoler?

2008-07-23 19:09
Men om 40 glocc och Co va nått skulle de "dra" ut baby o wayne ur bilarna och checka dem.

Sen framgår det väll inte vilket område de är i eller missa jag nått. Om jag var en blood skulle jag inte heller gå ut ur bilen i en crip område, oavsett hur hård jag är.

Och var framgår det att det verkligen är de i bilarna?, eller kolla jag inte tillräcklig noga på videon?
Jag tog stolen och kastade den på henne när hon sprang när för trappan (yeeeees) och träffade henne och hon började gråta som en hora/snopp_dogg p19 om bråket med sin lillesyrra

2008-07-23 21:21
Du kan se att det är Lil Wayne på 01 25 youtube versionen är mycket sämre och där ser man inte mycket.. Den ska finnas på en annan sida med bättre kvalite så fort jag hittar den lägger jag upp den.
Förövrigt så bekräftade Mack Maine ifrån Lil Wayne crew att de var där då han själv satt i bilen tragiskt nog känner jag folk ifrån båda sidorna så det e fett jobbigt att ta skit ifrån båda då för cirka 1.5 år sedan gjorde Forty Glocc en låt med Mack Maine genom mig och nu är vi här.. Sjukt men sant...

Lil Wayne och Baby är inte Bloods heller.. De har bara snackat skit om Crips vilket där är redan dumt nog.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-07-24 00:35
_EssAyy_ P2 vadå "vart fan vill du komma med videon" din stekare.

2008-07-24 00:37
Scarface- P6 man ser lil waynes livakt utanför bilen, han från a millie videon

2008-07-24 00:48
Fattar inte varför 40 Glocc håller på me sånt här Youtube tjafs han är ju t.o.m duktigt. Detta var väl inget särskillt iof, men såg nått klipp på honom när han knockade ett crackhead för att han bar bandanas, sen en annan när han står med en YM-kedja (Young Money Records) runt halsen och har slängt upp den på ryggen o säger "I got Young Money on my back", då hade han knockat Tyga, helt ärligt hur gammal är Tyga? född 1989? eller nått dessutom jävligt sparris. Kan förstå att Spider Loc gör sån skit, för att få lite publicity, för han känns redan finnished.

Denna är faktiskt bra, om ni inte hört den

40 Glocc - As the world turns

2008-07-24 02:00
helvete va gangstah. folk står utanför två bilar. dom i bilarna gör inget dom utanför gör inget.

BANG FO REAL NIKKUH!! "im about to buy this jiuce you bitch ass nikkuhs!"

2008-07-24 09:27
40 glocc är tuuung
SKU - SKU - SKULASON!

2008-07-24 13:30
nihus002 P25
jo alltså vad jag menade var: vart fan vill du komma med videon? Vad vill du säga? Eller la du bara upp videon för skoj skull? Oftast gör man en tråd där man vill diskutera något, säga något etc. Men du kanske bara lade upp videon för att du inte hade nått annat för dig?

Din stekare? Jag frågade en fråga, men var det de värsta du kom på att skriva, stekare =).
It Is What It Is...

2008-07-24 14:09
vad betyder stekare?

och vem bryr sig och vem fan är spider loc... lol

2008-07-24 14:30
Vuxna män beter sig som småungar, jävla töntar.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.

2008-07-24 14:33
Aa exakt, fy fan va inrökta å barnsliga dom är

2008-07-26 23:01
Lär er gatan istället.

2008-07-27 00:41
äkta folk från gatan låter fiender vara i ens område, filma skiten, skrika om hur äkta man är, gör inte ett skit åt saken, fortsätter skrika efter och lägger upp skiten på youtube.

pinsamt är det.

2008-07-27 03:06
dalastdon: Kan du inte berätta fler historier om dina kompisar på andra sidan atlanten...?

eller så skriver du bara en lista på din presentation över alla du känner så slipper man läsa om det i alla dina inlägg.

2008-07-27 03:12
Lär er gatan istället.

Haha vaddå din gata då eller. Vad kan man överhuvudet taget lära sig om gatan i sverige genom att titta på denna film. Att vi har bättre kameror att stjäla?

Varför skvallrar vi inte om Clark Olofssons senaste flört, det har ju mer relevans än det här skiten.
reinfeldt vill veta varför människor blir kriminella,
Ja vad ska man svara? Vi blev mobbade och utfrusna av de som senare i livet blev poliser...

2008-07-27 15:28
DalastDon - Du måste officiellt vara den drygaste människan någonsin, grattis.

Hela ditt liv går ut på att sitta på whoa och med olika formuleringar i olika trådar skriva ungefär: "Hej jag är skithäftig och street för jag känner han och han."

Blir du aldrig trött på dig själv?

Ta MRsalesmans tips och gör en lista på din sida istället
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.

2008-07-27 22:01
Ok vem har gloccen kvar att beefa med?
Wayne
Tyga
Game
Dipset
Snoop

någon mer?
And I got no friends, all i got is co workers, with mack 10s, that will ride for me like Soul Surfers

2008-07-27 22:04
Nej. Mer av detta, real G shit.
And I got no friends, all i got is co workers, with mack 10s, that will ride for me like Soul Surfers