I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

J Dilla - Love Jones

Utländsk Hiphop - Allmänt

2008-07-21 15:40

J Dilla - Love Jones

Tänkte bara kolla om någon vet om det fins nån MC som kört över detta beat? Har inte hört eller hittat nått. Men tycker beatet är för bra för att inte spotta över...

"I gonna slash and gash, cut another hole in your ass
spill blood on the walls and play tennis with your balls
If the phone rings, don't answear the call
Im a slit your throat, fuck you like a ghost
cut your foreskin off and make a winnercoat.......PEACE"

Spöket i Scary Movie

2008-07-21 15:50
När Dilla dog var The Shining inte helt klar, utan Karriem Riggins färdigställde den efter hans död. Eftersom det är Karriem som lagt trummorna på Love Jones skulle jag tro att han valde att göra det till ett interlude, istället för att låta någon lägga verser på det utan Dillas godkännande.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental

2008-07-21 15:51
Iofs..nån kan ju fortfarande ha gjort en inofficiell inspelning, men någon sådan har jag aldrig hört så vitt jag kan minnas.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental

2008-07-21 16:02
Ere så det ligger till? Aight tack för hjälpen, dock ändå waste att inte köra på ett sånt överskönt beat...
"I gonna slash and gash, cut another hole in your ass<br>spill blood on the walls and play tennis with your balls<br>If the phone rings, don't answear the call<br>Im a slit your throat, fuck you like a ghost<br>cut your foreskin off and make a winnercoat.......PEACE"

Spöket i Scary Movie

2008-07-21 17:30
en av dom bättre beatsen den mannen gjort
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2008-07-21 18:31

2008-07-22 16:52
Där ser man...
"I gonna slash and gash, cut another hole in your ass<br>spill blood on the walls and play tennis with your balls<br>If the phone rings, don't answear the call<br>Im a slit your throat, fuck you like a ghost<br>cut your foreskin off and make a winnercoat.......PEACE"

Spöket i Scary Movie

2008-07-22 17:18

samma sample iaf

2008-07-22 17:19
tror jag

2008-07-22 20:02
Så sjukt jävla bra låt! Placebos Humpty Dumpty ligger förresten på en ny Bluenoteskiva som kryllar av feta gamla låtar. Veckans tips!
STOCKHOLM JUMANJI MIXTAPE UTE NU!
Producent

2008-07-22 21:15
crs:

Fet låt! Aldrig hört.
Men Love Jones är bäst!

2008-07-24 19:31
den Aim-låten är helt sinnessjuk! Ain't got no time to waste!
"Don't need a copy of Microsoft Office to Excel... Word."

2008-07-24 21:26
Ingen rör Dillas trummprogramering! Helt magisk.....
Boom Bap 2006.