"A millie remixar"
Så nu när alla lär ha hört sin fair share av "a millie remixar" så undrar jag såklart vilken är eran favorit? (Ni får gärna länka om ni vill det.) Min är fabolous om nån bryr sig.
Vad vet du om plastpåsar med dragkedja?
hm, diggade los version var tight
Lil mama for the win!
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
Har blivit som en jamaicansk riddim nu. Alla gör sin version. Kul i sig. Synd att det är på en så fruktansvärt dålig beat att ingen rappare kan göra den bra.
aa lätt lil mama e heelt galen på den!, Eller hova, hans va feeeet live
Det tragiska är att folk påstår att det här beatet tog tillbaka hiphop... Den tog tillbaka hiphop så mycket att Ne-Yo var tvungen att börja rappa och släppa en musikvideo. haha
Har gett de där beatet en ärlig chans typ 3-4a gånger pga av alla hype men det är verkligen de sämsta ja hört. De sjuka är att det finns ett mixtape ute med alla remixer samlade.. För ingen kan ju neka till att det är sjukt monotont beat. Tänk er då efter 22 låtar..
han killen los va svin grym. best yet
www.myspace.com/youngivy<br> tro mej, jag är skitduktig på att rappa
amen fan va tråkiga alla ska vara då.. btw som om man inte hört beatet fler än 22ggr? :o)
Vad vet du om plastpåsar med dragkedja?
Stört bra beat. Lil Mamas version var bäst. När till och med Ne-Yo och Chris Brown börjar lägga verser över beatet börjar det dock så smått gå till överdrift.
Håller med om att beatet suger! det jag hatar mest är alla jävla hihats som bara smattrar helt random och den där jävla rösten :S
måste Fråga vart fick han Intrumetalen ifrån?
Räck upp din hand om du diggar den
Det är ju Bangladesh som proddat den om man lyssnar noga i början Men varför i HELVETE gjorde han inte video till mr carter istället?
Kan vi ej göra en lista över alla som gjort en remix/Freestyle/osv? Jag vet bara om Jay-Z, T-Pain, Chris Brown och öhm... Jadakiss?
Tomten.. Lil mama, papoose, gille da kid, mims, reed dollaz, fabolouse, the game, cassidy osv osv. Det är för många för att räkna upp och just nä rjag sa det så gjorde 2st till en remix.
Finns ett mixtape 4 free tror jag som heter "A millie" där har vi alla
Har en remix som e 56 min lång där har de fått med de flesta iaf hojta om ni vill ha shitet
Vad snackar ni om? Beatet dödar ju! Red Cafe lägger det jävligt tungt men även Corey Guns eller vad han heter.
http://www.twitter.com/michaelcrackson
Jag håller med! Ett otroligt dåligt beat!
Saken är att jag också hatade beatet först.. Men lyssnar man på det för många gånger sätter sig skiten i huvet, så slutar det med att hjärnan skriker "a millie, a millie". Gillar Jay-Z:s version iaf.
Sjukt fett beat och många av remixerna är grymma.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
aiit Den inehåller dessa: Lil Wayne Feat Curren$y, JD Era, Fabolous, Cory Gunz, Jadakiss, MIMS, Papoose, Tyga, Lil’ Mama, Killa Kyleon, Lil’ Chuckee, Cassidy, Pitbul, Charles Hamilton, Bully, Willie North Pole, Gillie Da Kid, Bump J, Meek Millz, Nitti, Cyssero, Reed Dollaz, Red Cafe, Los, LL Cool J, Uncle Murda & Jay-Z - A Millie Bless http://www.mediafire.com/?qyjmecjh2ih
Släng upp det på zshare!
http://www.zshare.net/audio/1491118993ff17bb/ fan vad jag e snäll idag
Galet sunkigt beat
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Redaktionschef
2008-07-08 13:22
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Jag tycker beatet är RIKTIGT wack har aldrig lyssnat klart på låten ens...wayne i all ära men detta är skit
Laaze's version va fakiskt ganska bra.
haha orka tycka illa om beatet, visst de är enformigt jajaja..
Street savvy
kolla nya UMYO remixen på Wifebeater
http://www.iamthereasonwhy.com/
gillar beatet mycket
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Av dom 3-4 jag har hört så är ju Jay med a billi självklar vinnare. Pinsamast är ju dock will smith med sin big willie. Den orkade jag inte ens lyssna klart på så kan inte säga mycket om lyriken men beatet.... pinsamt!
Redaktionschef
2008-07-21 13:37
swubba > Om du syftar
på den här så är det ju ingen riktig remix. Det är bara nån snubbe som tagit en av hans verser från 1997 års big willie style och lagt över beatet.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Oracle: Har för mig att Willie faktiskt gjorde en egen remix av "A Millie".
Redaktionschef
2008-07-21 15:32
jo, om det är den som swubba snackar om så skulle jag gärna vilja höra den.
Producent
2008-07-21 15:46
NE-YO´s version är ju fetast!
Organismens är fetast
personligen tycker jag denna är mycket fetare
ingen tvekan om att Obama e bäst.
NeYos var fan grym.. men många lägger det bra.. men jag står inte ut med beatet... byt ut beatet så kan fan låtarna bli sjuukt bra xD
Get Random!
geeeezzz vad många remixes det finns.. men många har ju dödat låtar genom att sätta a milli beatet på dom .. Julez Santana har fått en låt dödat.. några har t.o.m kränkt Tupac Big L och Biggie Smalls med att lägga in verser på det beatet... kan någon svara mig på hur detta beatet blivit så stort?
Get Random!
Va fan? Varför är det här beatet så omtalat och älskat? Visst, det är rätt bra tycker jag, men knappast det bästa beatet i år ens.
njut
Rapping P23 hehe håller med. fattar inte hypen heller. finns ju x antal bättre beats. var är det speciella med just det här? helt ok, men monotomt så inihelvete.
Lyricist
2008-07-25 17:14
hehe kul att se att fler än jag tycker att beatet är riktigt dåligt =/ fattar inte heller vafan som händer
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
haha snap, Obama versionen knullar alla andra..den ska konverteras till mp3
Obama Obama Obama Obama Oba Oba... HAHAHA hitpotential!
Drake dödade den som en död katt.
And I got no friends, all i got is co workers, with mack 10s, that will ride for me like Soul Surfers
Moderator
2008-07-27 22:54
Obama slaktar alla! Chamillionaries var helt okey också.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_