Länka feta battles!!!
Ja, jag tänkte att den här tråden skulle vara till för att tipsa varandra om riktigt heta rapbattles/freestyles! Jag börjar! Keep em coming! (Inlägget ändrat av DoktorDöd 2008-06-11 23:21:49)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Och såklart
Jumpoff också! Där finns en hel del!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Iron solomon kör över honom så galet i den där battlen.
"If i'm Eminem, then I guess it will be nothing after Math."
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Haha, roligt att du skapar en tråd med feta battles/freestyles och sen länkar du till de mest förskrivna battles jag nånsin sett. Jag stör mig för övrigt något sjukt på Iron Solomon.. Alla battles jag sett med honom har han öppnat med två eller fyra freestylade rader, sen gått vidare till att droppa förskrivna åttor på samma rim. För att inte tala om de gånger man hört honom recycla punches och flippar.
App
Haha, TheSaurus vs Justice var den jag först tänkte länka när jag kom in i tråden. Men när vi ändå snackar TheSaurus
Första battlen är alright, men det hettar upp ordentligt i finalen.
Innan min andra vid måste jag säga att Presence måste vara en av de coolaste battlerapparna, just eftersom han är så anti-hiphop. Det är även skönt att han spöade skiten ur Illmaculate på Brainstorm 04.
de app postade va softa :) omen22 vad menar du med förskrivet? Vissa rader va ju ett riktigt bra svar emot avd den andra hade sagt.. :) orkar inte länka men Eminem -97 va tight
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Trixan Det hörs ju jättetydligt att det är förskrivet. Och som sagt, han lämnar 4 rader innan varje vers att lägga en flip eller en rad om omgivningen, sen går han direkt in i sina förskrivna verser. Menar du att du inte hör det?
Omen22 Jag vet att en hel del där är förskrivet, det märks som sagt. Men jag är inte bara är ute efter folk som är sick på att improvisera. Jag skrev även "Freestyles" i mitt första inlägg, vilket kan vara båda förskrivet/improviserat. Ursäkta om mitt inlägg misstolkades, jag skrev helt enkelt slarvigt. Vill faktiskt nästan helst se feta cyphers!
Ignorera irriterande fyllon.
den där cyphern är också värd
NoCanDo får dom flesta att framstå som amatörer.
Alltså, two-face raden är bland dom bästa jag hört någon säga till thesaurus. "It's two-face from batman if his face was symmetrical" SERIÖST
iron solomon vs the saurus
On a average night im likely to stab a fag with a knife/ That's when im chillin' imagine when im mad what it's like/ -Saigon
Vet nån vad det är för beat 16.15 i den videon App länkade med fulla människor? aa ni vet vilken jag menar..
Hur fan kan ingen länkat den fetaste av dom feta hehe? Då får väl jag göra det.. :)
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Serius Jones vs Murda Mook från Smack, alla tre ronderna.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Det där sög ju brutalt med kuk.
Smackbattles är så jävla töntiga egentligen.
Den här battlen finns tyvärr inte kvar på youtube, men den är helt klart sevärd:
Marvwon vs Nems
undefined
......... är det de bästa ni kan?
Vad vet du om plastpåsar med dragkedja?
Alltså, det där är ju skitdåligt.
Nån som kan länka cyphern me Eminem, Proof och nån mer inne på en toalett?
http://duckdown82.tumblr.com/
SÅ SJUKT KUL!!!!!!!!!!!!!!
nick-k ja tycker fan de e skitlamt de han lägger, andra snubben e ju störd som dampar över det.
To disrespect you, I would had to have respect for you at one time
ja tycker fan de e skitlamt de han lägger, andra snubben e ju störd som dampar över det. hehe, driver du? det är ju så grymt skönt när han lägger "you just mad cus I'm styling on you" så sjukt bra ju :)
peace
Hahaha App verkar lite dålig mellan öronen
Illmaculate/The Saurus vs (valfritt bra lag) är ju de bästa battles typ. T.ex. mot Marvwon/Quest MCody eller Kid Twist/pooRICH.
Beat the odds like an abusive freak show owner
min battle är ju mycket bättre haha
http://duckdown82.tumblr.com/
BearC, jo, jag är helt fel ute när jag inte anser att battles går ut på att vara så "tuff" som möjligt. YEAH NIGGA I SHOOT YOUR WIFE AND KIDS LISTEN THI DIS ILL SHOOT YO DOG TO YO Värdelöst rimmande, värdelös kontex. Sätt en sån där clown mot något som verkligen KAN battla så ska vi se.