Bästa låten 2008 tills just idag
Bästa låten till Juni vilken har det varit ? tkr ni :) Ta 3 låtar om ni inte kan välja mellan en <3 tkr Mr. Carter, Pain, State Of grace om den är ifårn 2008 e inte helt säker . :)
NIggaz bleed
Vi kör dagens tre låtar istället. 1.Charles Hamilton - Down (dock osäker på om den kom idag eller igår) 2.Cam´ron - My Aura (camron är tillbaka, nu jävlar! Dock är det här bara en kass radio-rip) 3.Vic Damone ft Rick Ross - Go Hard (vad ska man säga Vic Damone verkar som en skön snubbe The boss leverar alltid) Bra låtskörd för en onsdag.
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
Tre låtar: Fat Joe: That White (lät "bara" bra när jag först hörde den, now I fuckin' LOVE it. Satan att tolvan ska vara promo och så svår att få tag i!!!) Pete Rock: When I Need It (Vilken jävla anthem!) Buckshot: The Formula (Så vacker!)
Bizzy Bone - Muddy Waters!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lil Wayne feat. Jay-Z - Mr.Carter Fat Joe - That white The Game - Big dreams
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Papoose ft C-Murder - Ride Out
My Louis slippers, polo top linen shorts so my balls dont get hot
Topp 10 hittills: eMC feat ADI - Don't Give Up On Us T.I. - No Matter What B.O.B. - Haterz feat. Rick Ross, Juvenile & Big Kuntry (Remix) Al Green feat. Anthony Hamilton - Lay It Down Bun B feat. Young Buck & Lyfe Jennings - If I Die II Night Saigon - Believe It Jay Electronica - Eternal Sunshine Guilty Simpson - The American Dream Lupe Fiasco feat. Young Jeezy & T.I. - Superstar (Remix) Young Jeezy feat. R Kelly & Young Dro - Blow It Up ATL är för övrigt där det händer i år, med släpp från både T.I., Jeezy och B.O.B.
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
Crooked I - Grand finale (week 52) Lil Wayne feat. Jay-Z - Mr Carter Jadakiss - from now till then
Fat joe - That white Game - Pain Kom ja på nu ifl
To disrespect you, I would had to have respect for you at one time
Soul: Mycket möjligt. Hållt mig uselt uppdaterad på hiphopen de senaste åren..
My Louis slippers, polo top linen shorts so my balls dont get hot
Ice Cube - Gangstarap made me do it
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Trixan - Remixen med Scarface och Nas är tysn gånger fetare! i övrigt håller jag med QNS-D P24 även om jag inte hört alla på din lista.
"life's a garden, dig it."
Balhoo: Ohh.. Co-sign på att remixen är grym. Snacka om en perfekt kombination av rappare.
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
Herregud... Fat Joe - That White?!!? Han suger ju hårt.. beatet är tight men resten skit. Reks - Say Goodnight , 10 ggr bättre rapp och bättre beat (av Premier ofc). Så är väl dessa 3: Reks - Say Goodnight, Crooked I - Dream Big och Nino Bless - 3rd Degree (ft. Saigon, Crooked I & Scram Jones)
Reks - Pray for me måste jag säga. Sjukt bra låt.
Atmosphere - Dreamer
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Herregud... Fat Joe - That White?!!? Han suger ju hårt.. beatet är tight men resten skit. Reks - Say Goodnight, 10 ggr bättre rapp och bättre beat (av Premier ofc). Lugn och fin nu. Det är lugnt, man kan tycka olika!
It's on with the don I never let shit slide Have your ass wearing packs like slick ricks eye de är ju för fan guld rader. Joe är on fire på låten ju!
Vad som helst från "Nicolay and Kay-Time:Line", platsar i en sådan här lista...
Hangaround
2008-06-06 00:05
Atmosphere - Guarantees är årets låt.
Killah Priest - I Believe Ice Cube - It Takes A Nation Atmosphere - Guarantees, som Tech sa.. There we have it!
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
T.H.U.G. Angelz - The Orbituary E.B.G.G. Killah Priest - Profits of Man
Keep CD alive
That White med Joe var fet som fan tills jag hörde Crooked över beatet. Helvete vad han knullar sönder det beatet.
Crooked i - Banger on my lap Mack 10 feat. G malone & Red cafe - Big baller Crooked i - W's down Finns så mycket mer men tog några som ligger i winamp och snurrar nu
3.big dreams / the game 2.big dream/ crooked i 1mr carter/lil wayne feat.jay-z
Man får inte heller glömma sista låten på sidan D på eMC's platta. Vart lite småkär i den låten idag faktiskt. Den med Al Green-loopen. Mmmm....
Fat Ray & Black Milk - Take Control Erykah Badu - The Healer D-Black - Paranoia Diamond D - Dont Beg
Crooked I- Dream big Bun B-I luv that Lupe Fiasco ft T.I -Superstar Remix
The Greatest Story Never Told....
SSII, menar du Feel it? Det är sista låten i albumet förutom Outtakes som är mer som ett outro väl...
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
Måste säga att Rakim - It's Nothing är en pesonlig favorit från detta året. annars har Premier visat vart skåpet ska stå med That white och say goodnight. Även Compehend med pete rock o papoose är en favorit
criminal minded'08
On a average night im likely to stab a fag with a knife/ That's when im chillin' imagine when im mad what it's like/ -Saigon
Lil´Wayne- Mr Carter The Game- Game´s Pain B.O.B ft.Wes Fif- Haterz Everywhere
It´s better to rule in hell than serve in heaven.
Det där är en stark kandidat till årets bästa låt enligt mig
http://duckdown82.tumblr.com/
Ghostface: Japp, Feel It menar jag.
I Stort sett ingen av följande låtar tycker jag borde platsa in på listan... bevisar hur jävla dåligt år det varit (enligt mig)..Kan bero på att jag inte ens har orkat att kolla upp nya releaser .. t ex The Roots senaste har jag inte ens tjuvlyssnat på.. Samma med Joe Budden som jag brukar gilla.. Samma med Bun B.. Lite låtar jag lyssnat på mycket: Ice Cube - gangsta rap made me do it! Joe Budden - Dear Diary (enda jag hört från mood muzik 3) Fat Joe - thank god for that white Lil Wayne & Jay Z - mr. carter Rick Ross ft Jay Z - maybach music Jadakiss - From now 'til then Young Jeezy & Kanye - Put on Lupe - Hip Hop Saved My Life Lupe - Superstar Remix T.I - No Matter what Crooked I - Dream The Game - Big Dreams Big Boi, Andre 3000 & Reakwon - Royal Flush
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Kramer: Fyfan vad underbart! Jag hade bara sett splittolvan med Broken Language och That White som jag bara hittade i japansk online butik. Det här var ju helt underbart. I owe you big time. Hade INTE sett den Word Of Mouthar:en!
Producent
2008-06-08 16:07
Lil Wayne - Mr.Carter (ft. Jay-Z) & Lollipop(ft. Satit Major)Snoop Dogg - SD Is Out & Can't Say Goodbye (ft. Charlie Wilson)Bizzy Bone - What Have I LearnedLupe Fiasco - Hip Hip Saved My Life (ft. Nikki Jean)Flo-Rida - Don't Know How To Act (ft. Young Joc)Immortal Technique - The 3rd WorldThe Roots - Rising Down (ft. Mos Def & Styles P) & Get Busy (ft. Dice Raw & Peedi Crack)Katt Williams - Mind Right (ft. Lil Wayne & Snoop Dogg)
http://open.spotify.com/artist/6UyJzZ4EGKjxIif3OKICxR
Producent
2008-06-08 16:28
Support A2K a.k.a. Azrael Kalashnikov & Wize Guyz Global Ent.
Immortal Technique - The 3rd World (Har verkligen saknat riktigt bra politisk hiphop) Game - 911 is a joke (tar man den med en nypa salt så är det en väldigt bra låt som ger en så mycket nostalgi-vibbar) Atmosphere - Your glass house (idag är den bäst...imorgon är kanske You eller Painting bäst....så med andra ord lägger jag in hela skivan på denna plats)
JKIBMM
Kommer med en lista senare. Men just nu: Nas - Hero
Trina - Killing You Hoes
Vila I Frid Tony Snow
T.I. - No matter what Akon - Falling in in love Snoop dogg - Can't say goodbye
for er som inte visste kom Haterz med B.o.B. ut tidigt 2007. sjalv tycker jag Mr. Carter, I'm So high med Grind Mode (om den e från i år)
www.myspace.com/youngivy<br> tro mej, jag är skitduktig på att rappa
The Game & Lil Wayne - My Life
NIggaz bleed
Simon_T: Det var versionen med Wes Fif och inte hans egna, eller remixen.
Papoose & Pete Rock - Comprehend Royce Da 5'9'' - Done Talkin' Kam Moye - Welcome to My Life EMC - What it Stand For Fat Joe - That White Joe Budden - Who? Rakim - It's Nothing Termanology, Ras Kass, Doo Wop & Dv Alias Khryst - The Corner
PS. Your cunt is in the sink
Producent
2008-08-01 15:08
That White med Fat Joe va den som va hittils den bästa men när jag hörde Reks - Say Goodnight oh my god, Premo has done it again !
Since 1984 @realgizlee // twitter