Top 3 Bone thugs låtar
Som rubriken säger skriv era all time top 3 bone thugs n harmony låtar ! 1.Resurrection 2.Hiphop baby 3.Flowmotion ( versionen när dom va små )
Om man är pundare för man röker gräs ibland är man inte alkoholist då om man dricker ibland ?
Aaaah, svårt. Hmm.. 1. Change The World (Changes Remix) 2. Crossroads 3. Shoot Em Up Ettan är jag säker på, men sen vet jag inte. Drog ihop nåt'ba.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Snart borde vi göra top3 , top5 eller top10 låtar av alla rappare fan, få de gjort helt enkelt, börjar bli jobbigt med såna här trådar. Bone Bone Bone Home If I Fall
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
Weed Song No Surrender Candy Paint
njut
Skribent
2008-05-18 12:29
Tha Crossroads är ju klart bäst
The crossroads är en av dom första och bästa hiphoplåtarna jag har hört
The Crossroads Young Thugs (båda versionerna men den bästa är Krazie Bone och Ice Cube) So good so right Resurrection
XTC låten (A)
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
crossroads weed man thug luv (med 2pac)
Fuck karma, I don't need karma!
money money ecstasy weed song
"life's a garden, dig it."
För det första borde folk lyssna mer på bone thugs. Tycker man att låtar från thug world order är bäst har man inte lyssnat på mkt av deras tidigare skivor. För det andra är ghetto cowboys inte bone thugs utan mo thugs...
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
weed song är fetaste låten utan tvekan.
jaquil - som jag till exempel? :D nä har inte lyssnat mkt på bone thugs. Men money, money är ju ändå helt galet fet! även om den är nyare..
"life's a garden, dig it."
jaquil: Man kan väll tycka låtarna från Thug World Order är de bästa även om man snöat in sig som fan på Bone. Jag tycker till exempel att The W är Wu-Tangs bästa platta, ändå har jag lyssnat en del på dem. Fast lite kan jag ju hålla med dig.
njut
Notorius thugs feat Bigge Crossroads (original version) Thug luv feat.2pac
Notorious thugs me biggie Change the world flow motion mo murda ecstsy Dom e sjukt bra vet jag i alla fall kommer inte ihåg rikigt alla bra hoppas nästa platta blir bra.
To disrespect you, I would had to have respect for you at one time
Explict P20 Nja, jag har svårt att tro det. Men men, smaker är som baken.. Tycker man att thug world order är fet och inte lyssnat på så mkt annat borde man det iaf, det blir bara bättre! :D
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Typ alla låtar från Budsmokers only-albumet platsar här imo.. Men def: Smokin budda, Ectasy, Mo Murda, Notorious Thugs, typ.
I want to name my kids after people I hate, so I can beat them - and feel good about it.
Föresten fuck va poppig den förra plattan med dom va, inte alls kul =/
To disrespect you, I would had to have respect for you at one time
1, Down Foe My Thang - Creepin' On Ah Come Up
2, 1st Of Tha Month - E. 1999 Eternal
3, Aint Nothin Changed - The Art Of War
Ghetto Cowboy är med på Mo Thug Skivan ja. Men den är även med på en Bone Thugs N Harmony skiva. Nämligen
The Collection Vol 2
http://www.myspace.com/bizzlebeats
1 eternal 2 1st of the month 3 foe tha love of $
man kan nog inte välja bara 3 låtar med bone thugs dom har gjort så väldigt många bra låtar men mina topp 3 som pumpas nu i högtalaren Bone Thugs N Harmony - Resurrection (Paper, Paper) Bone Thugs-N-Harmony - Days of Our Lives Bone Thugs-N-Harmony- First of the Month + alla 3 dom låtarna har väldigt bra videos till shecka in Peace DPG
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sons Of Assassins Down For My Thang Land Of The Heartless Tha Crossroads Thuggish Ruggish Bone
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
Thuggish Ruggish Bone är ju given etta
http://duckdown82.tumblr.com/
The Crossroads I tried är klart topp 2 iallaf. sen finns många som tävlar om 3e platsen..
top 1 av de jag hört bör nog vara notorius thugs
Blunted in stockholm
Ch1ll: Lyssna på lite mer på Bone Thugs så ska du se att I Tried snabbt åker ner från din top 3. Visst, den är ganska skön, men den är inte ens top20.
Foe tha love of $ Change the world Resurrection (Paper, Paper)
Göteborg
1. Down Foe My Thang 2. Sleepwalkers feat. Eazy E 3. Down 71 (Getaway) 4. Flow Motion (Från Faces of Death) 4. Mo Murda
Positive vibrations
tyvärr funkar nt det bara med 2 låtar från bone :/ ... 1. Thug Love (feat 2pac) 2. Down foe my thang 3. Weed song 4. Notorious Thugs (feat Biggie) 5. Fo the love of money (feat Easy-e) 6. Mo Murda 7. Ecstesy 8. The master (Flesh n Bone) 9. Way back ( Flesh n bone & Layzie Bone) 10. Weed man ( Bizzy Bone) och When thugs cry med bizzy. MASSA MER ALLA E TUNGA CROSSROAD Å MASSA FLER . BOOONE 4 LIFE
en fett är md the game bone thugs - streets (feat the game and Will i am )
weed song Crossroads smoking buddah
Först när jag kom sa alla bara WOW o HEEEJ!! o sen ligger alla på marken som AAAAJ o NEEEEJ!!
Fett svårt att välja tre men här är tre, kommer säkert ångra mig men a ja... 1. 1st of Tha Month 2. If I could go Back (den på Mo Thugs 2-skivan) 3. No Surrender Fan... Ecstasy, Bless Da 40oz, World So Cruel, P.O.D., Tha Crossroads...
1. If I Could Teach The World 2. Crossroads 3. 1st Of Tha Month
Ärligt tallat låt folk ha sina egna favoriter, måste folk börja tjöta om att "du borde lyssnar på bones tidigare skivor osvosv om du har I tried som favorit" LÄGG AV
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob