Soulja Boy - Donk
Sämsta jävla skitlåten nånsin.
Beat the odds like an abusive freak show owner
han är fachinerande, att han hela tiden lyckas göra sämre låtar är fantastiskt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det bästa måste ändå vara att han lyckas göra folk upprörda. Han gör musik för barn för i helvete. Vem blir upprörd på trasan och barnane för att deras musik inte handlar om seriösa saker?
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
CRANK THAT SHIIITT.. hahahaha herre min jävla gud, finns det verkligen folk som lyssnar på den här skiten??
här på high school i usa så är det nog alla nästan exakt alla som tycker Crank that souljah boy är bland det bästa som finns, sen tycker folk inte mkt om Gangsta rap, förutom dem som är i gäng, resten vill bara höra dem där coola sakerna tex som när dem rappar om Bilar,bitches,pengar och annat dylikt skit
/Detta meddelande sponsrades av: Testify. Ditt finger i ögat
jag skrattar högt upp i luften, för det här är fan sjukt roligt att kolla på..
Herre jävlar helt otroligt dåligt
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
soulja boy är bäst i världen, YAHHH TRICK YAAAHH
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
här på high school i usa så är det nog alla nästan exakt alla som tycker Crank that souljah boy är bland det bästa som finns, sen tycker folk inte mkt om Gangsta rap, förutom dem som är i gäng, resten vill bara höra dem där coola sakerna tex som när dem rappar om Bilar,bitches,pengar och annat dylikt skit mankind is fucked up...
Seriöst talat det musik man ska dansa till, hur ofta kan man dansa till gangsta rap eller underground rap? ni som säger det sämst i världen är töntar som aldrig tagit ett seriöst danssteg på dansgolvet!!
http://kevinseymer.blogspot.com/ Politik och Musik is the Shit!
Kevin_Seymer: Men herregud. Världens sämsta låt blir inte bra bara för att det går att dansa till den.
ni har ingen smak...
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
etna: Vem är det som inte har någon smak här?
Qnivqast: alla ni som inte gillar soulja boy givetvis.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
etna: Jag vet att du är sarkastisk :)
Testify P19 Introducerar du amerikanerna för looptroop, timbuk, orgen och annat fett då?
"They criticise us for how we are but then they want to dress and eat like us. There is a bit of envy." - Alessandro Nesta
By all means make yo paper Boo Boo
- Aiint a damn thing changed, bitch.. Protect ya neck....
Hahaha alltså det är alltid lika kul att höra honom, han borde göra en collab med stanislav här på whoa... Dom påminner om varandra
Tare Lugnt Vol 4 och Dirty North är båda ute nu! www.thosedamn.se www.randombastards.com
Testify P19 Å andra sidan är ju den amerikanska befolkningen helt jävla efterbliven.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Testify Gangsta rap handlar väl fan också om Hoes, cash och bilar eller?..Ja försvarar absolut inte soulja boy...im just sayin
haha sjukaste bruden i videon där uppe! roligaste jag sett på länge...
TUNG låt!!
"Italian stallion" 10 years of Connection!
Diggity P20 hahahahaha USA e ett jävla fuck up...
Soulja boy in de ho, superman gets them do.. fattar nada
Synd de inte kan va lagligt och skjuta folk ibland =/
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
exakt.. Soulja Boy borde fan ha rättighet att skjuta åtminstone en person. he's that cool
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
Ehh... tror han syftade på att man skulle få skjuta Soulja Boy.
Bara för man gör musik för barn behöver det inte betyda det får vara så här jävla värdelöst. Dino 5 ägde ju t.ex. och det var ju riktat till barn om ngt
TCM P17 menar du alltså att det är bäbis språk han rappar på..
Toastare
2008-05-21 23:19
ska donk vara thong? jag är för gammal för sånt här.. sämsta jävla skiten, borde egentligen ligga i övrig musik för det är sån skymf. bästa är ju de som lär sig dansen..
Jag skyller allt på Emma!
orka fucka upp hiphopen
Dont get high on Drugs, Get high on Hugs!
orka hata på soulja boy?
Vad vet du om plastpåsar med dragkedja?
reinfeldt vill veta varför människor blir kriminella, Ja vad ska man svara? Vi blev mobbade och utfrusna av de som senare i livet blev poliser...
men oavsätt hur dålig han är så svänger det med crank that. Det är ju bara att gör om texten i huvudet crack that bitch some hoe smoke that crack soldierboy dont support the troops suport supermans hoooe
reinfeldt vill veta varför människor blir kriminella, Ja vad ska man svara? Vi blev mobbade och utfrusna av de som senare i livet blev poliser...
high5uck nej, jag reffererade till en tidigare post där ngn sa att "Han rappar för barn... bla bla bla inte seriös bla bla jag har liten kuk" typ. Så reffererade till den posten
Varför skapas det såna här trådar i det här forumet? jag förstår inte. trodde folk lyssnade på lite mer alvarlig musik, mkt i utländsk hiphop idag är g-unit och alla mtv-grabbar. Kom igen, när ska p16's växa upp?
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
när dom tar sitt körkort?
Själv är jag fett gangsta och sånt och lyssnar på uncle murder och shyne för jag är gangsta faktiskt mvh Bartolomeus af Cederkrantz
And I got no friends, all i got is co workers, with mack 10s, that will ride for me like Soul Surfers
det är sjukt hur många som gillar honom här borta, alla gör fortfarande den dära jävla dansen.. fuck soulja boy he is killing hiphop!