The Game - LAX
Är det någon som vet om det hunnit kommit någon tracklist etc?!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
dom blev fucked men ni fattar
1.intro 2.straight outta comton 08 feat ice cube & Mc ren 3.Fuck 50 feat young buck 4.I'm from the westside feat nate dogg & dr dre 5.lowrider feat B real 6.40's feat Snoop Dogg 7.Boys in the hood 08 8.Regulate 08 feat Warren g & Nate Dogg
Vi har hört Big Dreams och Pain.. Även Good Old Days instrumental finns, lyssna här nere;
Hmm... kan nog bli en fet platta!
Den här plattan kommer mörda.
3.Fuck 50 feat young buck Haha, jag visste det. Ser fram emot plattan :)
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
nu kommer en fråga som s¨kert många kommer fråga, kommer det va nåra Dre proddade låtar på skivan?
Don't make me Chris Brown you, bitch!
Helvete vad fett platta det kommer bli.
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
Hoppas albumet låter bättre än singeln, den är katastrof!!
Crime Pays, ask the Rothschilds!
menar du "big dreams"?
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Crime Pays, ask the Rothschilds!
okej om man inte fattar att vallentuna186 skojar så vette jag fan alltså..
att vallentuna186 e patetisk att äns skriver upp den tracklisten
Det roliga är ju att folk tror på den, det är ju inte hans fel haha ;)
3.Fuck 50 feat young buck Haha, jag visste det. Ser fram emot plattan :) omg
It's not a cap, it's a flag
Producent
2008-05-03 23:28
tracklist på kommande plattor stämmer sällan
http://open.spotify.com/artist/6UyJzZ4EGKjxIif3OKICxR
Redaktionen
2008-05-04 00:29
shit. Good Old Days-beatet va fett. blev man ännu lite mer taggad på skivan.. förresten, good old days lät helt sjukt lik big punisher - you aint a killa (har ja för mig att den heter). samma pianoslinga fast lite långsammare.
niggaz want me to rhyme? $3,99!
fiska fram lite mer tillförlitlig info om skivan; Gäster - Common, Ludacris, Ne-Yo, Busta Rhymes, Raekwon och marsha ambrosius såklart :D proddar gör iaf kanye, just blaze och cool n dre.. lite bilder som togs till albumet finns här
Nej, Det kommer inte vara några Dre proddade låtar på L.A.X
hörde att eminem skulle gästa på en låt. Kan bli ganska fett!
fyfan vad jag ser fram emot det albumet :D
"How'm I 'sposed to be positive when I don't see shit positive?"
gäster på albumet Rappare: Ludacris, Busta Rhymes, Ice Cube, Common Sense, Raekwon, Lil Wayne
Sångare: Robin Thicke, Ne-Yo, Chris Brown, Keisha Cole, Marsha Ambrosious
Producenter: Kanye West, Swizz Beats, Timbaland, Cool N Dre, Nottz, JR,
källa
http://youtube.com/v/do4PAblvRms
känns som han bara försökt få med så många namn som möjligt på plattan...
förvånansvärt mkt namn.. lägg till nas och akon oxå.. men för mig kvittar de så länge låtarna blir bra.. kommer bli ett grymt bra album :D
haha vallentuna186 P17 jag hade ändå köpt den skivan om tracklisten va så ! får aldrig nog av, compton, westside, whatever cali hyllningar hehe det e bara gött, nästan besviken att det inte blir din tracklist hehe.. men LAX gon be the SHIT
http://www.medinaonline.se
Tracklist: 1. Intro (Feat. DMX) 2. LAX Files 3. State of Emergency (Feat. Ice Cube) 4. Bulletproof Diaries (Feat. Raekwon) 5. My Life (Feat. Lil Wayne) 6. Money 7. Cali Sunshine (Feat. Bilal) 8. Ya Heard (Feat. Ludacris) 9. Hard Liquor (Interlude) 10. House Of Pain 11. Gentleman’s Affair (Feat. Ne-Yo) 12. Let Us Live (Feat. Chrisette Michelle) 13. Touchdown (Feat. Raheem DaVaughn) 14. Angel (Feat. Common) 15. Never Can Say Goodbye (Feat. Latoiya Williams) 16. Dope Boys (Feat. Travis Barker) 17. Game’s Pain (Feat. Keyshia Cole) 18. Letter to the King (Feat. Nas) 19. Outro (Feat. DMX) Vad tycker ni som hört skivan? Har bara hört clean men det låter jävligt bra. LAX Files, Money, Angel, Never Can Say Goodbye och Letter To The King är helt galna. The Game håller västkusten levande.
your heart pump project kool-aid
Checka Dope Boys asap, TUNG shit!
gief gief gief! fan va ja vill ha denna skivan. ska fan köpa den! :O
när släpps den i Sve ? såg att den kommer ut den 25e här i UK