Akon ljuger
Fresh off their potentially career-ending exposé on the true origins of Chuck Philips’ Tupac story , The Smoking Gun has set its sights on Akon’s alleged past as the leader of a lucrative car theft ring. I just got finished reading their report , and if it’s as accurate as it sounds, somebody has a lot of explaining to do.
While the performer’s rap sheet does include a half-dozen arrests, Akon has only been convicted of one felony, for gun possession. That 1998 New Jersey case ended with a guilty plea, for which the singer was sentenced to three years probation. Another 1998 bust, this one in suburban Atlanta, has been seized upon by Akon and transformed into the big case that purportedly sent him to prison (thanks to his snitching cohorts) for three fight-filled years. In reality, Akon was arrested for possession of a single stolen BMW and held in the DeKalb County jail for several months before prosecutors dropped all charges against him.
So there was no conviction. There was no prison term between 1999 and 2002. And he was never "facing 75 years," as the singer claimed in one videotaped interview.
Hela artikeln Förhoppningsvis kommer han sluta nämna sin fängelse tid i varje låt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
helt ärligt, Vem bryr sig ?
Jag hatar verkligen Akon
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Producent
2008-04-17 09:24
och akon e verkligen inte hiphop.....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Haha, just när man trodde att man inte kunde tycka sämre om killen...
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
akon gör fet musik. vem är ni o klaga.
www.RekFoto.se
convict musiiiiiiiiiiiiic LEAVE AKON ALONE!!!
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
Lexicon X0 : Hur ska någon kunna hata på något som inte finns? Akon gör inte musik, han producerar någon form utan djuriska kastratkväkanden. Nejdå, allt hat i den här tråden riktas endast & enbart mot honm personligen! ;)
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
*honom
Vart fan gömde han sig i tre år då haha?
At the gates of Eternity...
shit, HELT galet.. kanske man måste börja ställa sig skeptisk nu till huruvida alla jävla rappare har gjort allt de snackar om i sina låtar? herreminje, min världsbild rasar samman! geeeee er bara
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
vem bryr sig om han inte gjort allt som han säger i sina låtar. det är ju trots allt musik. en typ av underhållning.
www.RekFoto.se
BC99 I en soffa, framför ett TV-spel..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
eller hur, Hater Whoa i sin finaste form
Amfetaminpsykos : Makes sense! När jag spelade Resident Evil 4 kom jag inte ut ur huset på en månad! :D
Jag lovar att Akon satt i 3 år och nötte Diablo II sen insåg han att man inte får särskilt mycket streetcred för en magiker så då kom han på den optimala lösningen....
(låt teorerina om vad han gjorde under dessa år egentligen!)
JKIBMM
orka bry sig han är lika dålig ändå
"Akon and Young Jeezy; just tryna take it easy."
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
Kan någon samanfatta vad som stod på svenska jag hajjade ignenting!
Topicen säger väll en del?
Om man gillar Akon pga hans street cred bör man väl avgå till att börja med.
Ive never been locked up, they let me out! they let me out! never been locked up!
How can you think on your feet has been bitten off from the knee, and down?
Lexicon X0 vem bryr sig om han inte gjort allt som han säger i sina låtar. det är ju trots allt musik. en typ av underhållning.
sant, men grejen är att han påstått att det stämmer på riktigt
pinsamt
http://www.myspace.com/yesitsmezeke
Moderator
2008-04-22 16:31
han får byta namn typ.....haaaleboop muuuusic
//TW
Men åh jag som såg upp till honom och hade sådan respekt för hans tuffa bakgrund, vad ska jag ta mig till?! ;( :P
strömbäck jo okej det är en annan sak. men palla bry sig iallafall. :)
www.RekFoto.se
Empire Den säger en del, men samtidigt INGET... vad har han ljugit om?
han har sagt att han varit i fängelse 3 år för gun possession vilket uppenbarligen är bullshit utan han hade stulit en bil och fick ingen fängelsetid. Det är lögnen typ
I en soffa, framför ett TV-spel.. Mycket troligt att det var GTA
klart det var GTA, han sprang säkert runt med C.J. i San Andreas och kom på en massa häftiga saker att sjunga om ..
Nu är GTA IV kommer ut kanske han åker i "fängelse" igen
Hahaha vad kul att han bara har fekat hans uppväxt för att sälja skivor
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
Snubben e ju svart? För mig räckte de för att misstro han redanf rån början.
han har ju suttit i npgon interjuv och ssagt att han va nära att få typ 70?..år i fängelse också, jävla miffo
Snubben e ju svart? För mig räckte de för att misstro han redanf rån början. Va? utveckla gärna..
Hans musik knäcker ändå.. Vem bryr sig om att ha ninte har bemött 75 år..? Det är väl bara en positiv sak? ;S
Rapping : Jag säger som TopDogz, utveckla gärna det där.
d hade väl vart en posetiv sak om han förespråkade att han inte hade gjort det, men nu försöker han ju framstå som något han inte är, j'vligt häftigt att gå runt å ljuga om nått sånt.
Tror det var ironi.
Vatten är ett farligt gift, vilket omger Visby stift
Allt snack om vad rappare rappar om i sina lådar om det är sant lr inte vet ju ingen.. o även om akon tex bara e dömd för vapen innehav så kan han gjort massa andra saker utan att ens blivit misstänk. samma me dom flesta så man kan aldrig veta... men det e alltid kul o läsa vad folk gjort haha
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
sorry låtar ska det stå på första raden
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
Maaahahaha... Vilken javla lirare.. Grymt mobbat att ljuga om nagot sant..! (Sa, nu har jag val sagt det alla andra har sagt, I'm in)
mcbusta Jo, fast det är skillnad på att säga vad man har gjort och att säga vad man är dömd för . Det sistnämnda går ju att kolla upp lite enklare..
Samma visa varje gång. skriv om Akon och alla börjar ivrigt diskutera hur mycket man hatar honom. en del grejer är rätt kul faktist haha. som den när akon upptäckte att man inte får så mkt streetcred för sin magiker i diabli II! HAHAHAHA! den tog allt! men seriöst, har inte folk bättre för sig än att klaga på akon? jag skriver detta för att det är så himla ointressant att hela tiden höra hur dålig akon är. jag hörde er faktist första gången. hjälp mig med min matteläxa istället :)
www.myspace.com/oscardvine Min musik, dans och allt annat: http://oscardvine.wordpress.com/ http://soundcloud.com/oscar-dvine
Akon suger, han är bara en remixad kass sångare som EGENTLIGEN inte kan sjunga.. precis som dom mixar enrique eglesias... puss
Kallar du det där magi, jag leker med din fantasi
vilke fjolla
Newsflash: Jultomten finns inte och Nas har inte viftat automatic guns at nuns.
för dom pengarna hade jag också ljugit ...
fan också att han ljuger, han var min idol, nu kan jag inte ens lyssna på han längre, trodde inte folk ljög förräns jag läste detta!!! fan tänk om jag verkligen är ful och inte söt som min mamma säger, för alla andra tjejer verkar inte hålla med mamma, hjälpa, vad göra? Akon LJÖG!!!!!!!! FUCK, d sabba 08 för mig, jävla whoa som ska posta sånt här skit!
I be around, just out of sight
D sabba 08 för mig, haha Whoa som bäst : )