I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-04-07 19:39

Pac cut outs

En fråga. Nån som kan hjälpa mig med att ta reda på vad det är, som är bort klippt i This aint living vers 2 "I disappeared, reappeared as the .. follow me now"
har alltid undrat vad som kan vara så illa att man klipper bort det från albumet.
 någon som vet?

Layin' fools down/dog pound/Bone thug/One luv/We be bangin' from da streets to da clubs

2008-04-07 19:43
känns som det skall vara Lord eller Devil.

obs! detta är bara vilda changsningar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-07 23:49
Jag tänkte på det...men är det lite väl hårt att cutta ut det från själva skivan...radio edit skulle dom kunna göra det...tops. Devil får man nog säga...kanske lite hårdare på Lord. Men ändå.
Layin' fools down/dog pound/Bone thug/One luv/We be bangin' from da streets to da clubs

2008-04-08 00:00
han säger säkert "suge shoot me" hahahahah
Bury Me In Pieces Cause They Fear My Recarnation
Bitches Screaming Peace When My Squad Face 'Em

2008-04-08 15:46
Jag har alltid trott att de e själva låten som e så... men om de inte är de... intressant att få veta;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
DJ

2008-04-09 14:22
DJ

2008-04-09 14:28
Eller en sån här life size http://www.partywedding.com/img/mid/su500.jpg Fast med 2Pac då. Från nån promogrej i nån skivaffär...