Lil wayne, young jeezy osv...behöver lite tips
Behöver lite ny tung bilmusik då jobbet kräver långa dagar framför ratten... har nyligen snöat in på låtar som young jeezy-bury me a g, i luv it lil wayne-hustler musik orka kanske inte skriva allt jag snöat in på men ni fattar vad jag menar...den typen av hip hop med tunga beats och hård rap! ge mig helst tips på specifika låtar, gärna med andra artister men jag har verkligen inget emot fler tips med wayne o jeezy... någon som har koll när jeezy släpper ny skiva? tack på förhand!
Young Jeezy Ft. R.Kelly - Go Getta Lyssna på den och tacka mig sen..... :)
fler tack....den e på g nu
Flo Rida - Ms.Hangover, Birdman ft Lil Wayne- I Run This, Rick Ross - It ain't a problem.
I got more kicks than Jackie Chan.
Rick Ross lil wayne Young jeezy - Luxury tax Tror det är dem med. Lil wayne - Mo fire Birdman - 100 million Flo-rida Ft Rick Ross - Birthday Rick Ross - Speedin rmx Lil Wayne - Stuntin like my dady
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
fett fett....keep em coming kan bli bra dagar i bilen framöver.... vem är den här florida, jag har bara hört "low" låten som spelas på klubbar o radio???????
flo-rida blev upplockad av Rick Ross manager efter ha harvat runt med hans grupp The groundhoggz ett x antal år. Hans fullängdare Mail on sunday borde har kommit för några veckor sedan. Har tyvärr inte lyssnat på den själv. Har även blivit kallad den nya nelly eftersom han både rappar och sjunger men jag tycker inte dom har något ut över det gemensamt. Brisco ft lil wayne - im in the hood Riktigt tung låt
nä fan jag håller med...att man både sjunger o rappar gör ju inte att man har samma stil dom låter ju helt olikt varandra!
T.I. - Hurt Bonecrusher feat. Onslaught - Come On, den är hård.
RekFoto
Hurt ft. Alfa Mega and Busta Rhymes mer exakt
RekFoto
DMX låtar slår aldrig fel heller.
RekFoto
dmx är inte min grej riktigt...visst han e brölig o skrikig men jag gillar inte hans rap...för enkelspårigt o tråkigt
ett antal schyssta låtar nu...börjar likna ngt grabbar!!!
Redaktionen
2008-03-24 11:50
jag får väl ta och bidra med ett par låtar då: Rick Ross - Maybach Music ft. Jay-z (bästa låten på "Trilla") Sheek Louch - D-Block/Dipset ft. Jim Jones, Hell Rell, Styles P & Jadakiss (trots uppställningen fet!) Young Buck - Tell me how it feel Lupe Fiasco ft. Young Jeezy & T.I - Superstar REMIX Outkast - Slump (gammal men perfekt att glida i swaggern till :) det här är bara några av låtarna som ligger på "Senast tillagda" på min iPod och de "hårda" låtarna ja kunde hitta där...
niggaz want me to rhyme? $3,99!
har den låten med sheek louch o co...fet som fan hehe hell rell är tyngst! holla woo woo hundred niggas come out like BOOM BOOM eller ngt i den stilen
Jävla hora den där superstar remix jag kan verkligen aaaaaaaaaaaldrig hitta den!
young buck finns nog redan med på alla bilskivor jag brännt senaste månaderna hehe
Hela Lil Wayne & Birdmans "Like father like son" är en riktig åka bil-skiva!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Checka Jeezy´s cliq, U.S.D.A...Slick Pulla e tung! dom har släppt feta grejer tillsammans, men även Young Jeezy´s plattor e värda o lyssna på, knäcker det mesta allan ballan skit som finns ute. one..
The Title Ute Nu! www.miztarodga.com www.myspace.com/tobyandmizta
vettefan gillar inte allt med jeezy, gillar honom men inte alltid hans val av beats jag pallar inte hip hop utan ett beat jag diggar.... ska kolla wayne-birdman plattan superstar remixen var övertung iaf!!!!!!!!!!
jaja U.S.D.A var the shit...tung hip hop precis som jag ville ha den...kanske inte extremt bra o lite monotona beats men precis den stilen jag letar efter!
dj drama-5000 ones freeway-lights get low dj drama-taking pictures
att insidan räknas e bara en ursäkt för att va ful.
Okej... Har du bra system i bilen?? Jag kan rekomendera Mack 10s Bang or Ball-platta.. Den e SJUUUUUUK i bilen.. Har en massa skräddarsydda bil-skivor men det e bara om man har det som krävs, rent utrustningsmässigt:)
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
Flo Rida ft T-Pain - Get Low är ju den bästa om man har en fet bas i bilen.
RekFoto
Young joc - play your cards JR writer ft. Lill wayne & Camron - Bird call T.I. - im a king The game ft. nate dogg - too much the game - Higher där har ni några feta låtar ;)
jag har tyvärr inte vad som krävs i bilen men du som är lundensare...vart kitta du din bil med sånt? det där bilradiohuset vid toyota? eller känner du folk? fan fett sugen på att fixxa baslåda o hooka upp allt men får aldrig tummen ur...
om du känner någon som kan sånt skit så var god o hooka mig...vi kan nog göra en bra deal misstänker jag o t.r....ge mig lite tips du verkar ju gilla wayne o annan hård söderhiphop skriv ner lite låtar för fan saarvi ps. jag klarar mig utan get low!!! Körde lite andra flo-rida i bilen idag gillade inte dom så mkt faktist...resten funkade fin fint!
kolla upp U.S.D.A-Respect da Shield om du inte redan har gjort de riktigt tungt beat
Redaktionen
2008-03-25 10:41
MRsalesman, jo Young Buck har nog spelats i alla bilar på den här planeten :) om du ska ut på en långkörning nån gång och känner dig lite småseg borde du dra på Masta Ace - A long hot summer om du inte hört den plattan förut? (hedersmord på det!) enligt mig en av de bästa skivorna som helhet de senaste åren. har säkert lyssnat igenom hela skivan i ett streck 50 ggr och tkr fortfarande att den e grym!
jodå jag har faktist KÖPT den...beställde den till nån skivaffär för längesen, alldeles utmärkt skiva men inte riktigt sånt jag är inne på just nu..den är HIP HOP, hip hop om du förstår vad jag menar...jag vill ha arga svarta män som upprepar sig i varje låt om sitt liv på gatan, nästan skriker över beatsen och är allmänt arga på det mesta...har dom blivit paranoida o tror att alla är emot dom så skadar det inte heller:)
ja du...den dög ju i bilen utan tvekan iaf!
Finns lite tungt med z-ro/trae gäller att leta lite dock för att hitta musik med tempo från de killarna ;) Sedan något som är än mer svårt att få tag i, dock guld när man gör det är Chris Ward
And I got no friends, all i got is co workers, with mack 10s, that will ride for me like Soul Surfers
Det va min farsa som kittade bilen.. Han e allmänt insnöad på sånt.. Fan att jag inte pallar skriva ner en massa.. Här kommer iaf ett par: The Bumbell - Yukmouth o Tech N9ne Ridin Clean - Project Pat Let the thugs in the club - Mack 10 m. Lil wayne o dom Yall niggaz aint no killaz, yall niggaz some hoes - Project Pat Slabrider - 8Ball (denna tar ALLT) Bendin Corners - Dirty (Morsans Hoj originalet) osv....
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
Allt med usda, cte osv.
Högt liv
jim jones - we fly high
Survival of the fitest only the strong survive.
t.r: aja din jävla lök...synd att min farsa inte kan sånt hade vart jävligt schysst då får man väl betala så småningom! då blir det ännu fetare bilmusik imorrn..FEDT!!!!!
Redaktionen
2008-03-25 21:08
mitt sista bidrag då. någon nämnde z-ro och pojkarna där uppe. Z-RO - M16 ft. Trae & P.O.P. blytung! passar nog perfekt i bilen..
Fat Joe feat Lil Wayne - Crackhouse Bun B Feat Sean Kingston - That's Gangsta
Juelz Santana Feat Jim Jones , The Game - Round Here remix
The Game - Body Bags
Dem Franchise Boys - Ridin' Rims
Rick Ross - Blow
Rick Ross Feat Lil Wayne , Brisco - I'm a G
Dj Khaled - Holla At Me
Slim Thug - Like A Boss
Chamillionaire Feat Lil Ken - You Must Be Crazy
Young City aka Choppa - Lil' Daddy
Twista Feat Lil' Wayne - Whip Game Proper
Nas & Bravehearts Feat Lil' Jon - Quick 2 Backdown.
off det får räcka.. nu får du vara jävligt tacksam och gå igenom vad du tyckte låt för låt:)
yes i helgen tills dess keep it coming! nu ska det lyssnas på musik i några dagar!
rick ross - speeding
Survival of the fitest only the strong survive.
jag råkade bara gå förbi tråden o läsa lite o ser att du säger att dmx e för enkelspråkig? han e en av dom bästa lyricsisterna inom hip hopen o han gör det på ett grovt o hårt sätt menhar fortfarande mer budskap i dom flesta låtar han gör. Än vad vissa harpå hela sina skivor.. BONE CRUSHER- I aint never scared galen låt att ha i bilen. Busta rhymes klockrena BREAK YA NECK Det e gamla men dom sitter fortfarande bäst..
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
Alla youngbloodz!
How can you think on your feet has been bitten off from the knee, and down?
Young Jeezy - Gangster music
The Title Ute Nu! www.miztarodga.com www.myspace.com/tobyandmizta
Fat Joe - Make It Rain Remix Ft.Rick Ross, Lil Wayne, T.I, Ace Mac, R.Kelly. tung
It's not a cap, it's a flag
mcbusta: jag är ledsen men om det hade vart mtv hade du vart dismissed...bästa lyricisterna? kom igen!!!!!!! make it rain är tung ska kolla remixen
mitt tips är mixtapes som purple codeine, down south slangin, best thing smokin, down & dirty och i viss mån the hit list. det är olika DJs som släpper mixtapeserier, och det är i princip bara sån musik. gå in på datpiff.com och ladda ner (det är lagligt) senaste purple codeine och best thing smokin, båda är riktigt bra.
"People are always like; 'Why you never smile in pictures? Cause there aint that much to smile about, I'm dead serious about this." - Papoose
"life's a garden, dig it."
jag har sjukt mkt med lil wayne och young jeezy mf.. hojta på mig så ska ja hooka upp dig med allt du behöver!
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.