Immortal Technique - What Hip-Hop is
vet inte om det är freestyle eller nåt. Men det är galet tight! LOOK!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Immortal Technique, fet snubbe.
I tego arcana dei!
saatan i havet vilken vers...................................................................
House is hiphop on fast forward ..
when i die fuck my musiq u`ll feel me spiritually ! tung !
http://marcedwardkhalil.blogspot.com/
Han är inte ett skit, överskattad med värdelöst flow och dessutom fabulerade historier som Lisa 11 år kunde göra bättre, pajas.
Tri~ Fixion, Tri~ Fixion
Wooooooow now that's a verse! Riiiktigt grymt technique!!!!!
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
tajt, aight?
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Lyricist
2008-03-15 17:02
BLAOW! det där va fett!
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
Han är den bästa inom seriös hiphop, ni ska höra hans texter... Politisk, och kärleksfull på samma sätt... Ladda ner Immortal Technique - Dance With The Devil... där har ni hans bästa låt enligt mig :)
Efter ett litet problem så stupar de. När du har nått botten, så har jag grävt djupare.
immortal technique är en sån snubbe som man lyssnar på om man vill höra feta texter. alla hans låtar låter i stort sett exakt likadant.
Bra men alltid samma saker........
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
Håller mig nästan för skratt varje gång jag hör/om honom nu för tiden, alltid samma trams, känns så tvingat.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tvingat? Att han kör "samma sak" hela tiden bevisar ju bara hur starkt han står för sina åsikter. Hellre köra samma sak och göra sitt shit helt utan att bry sig om vad andra tycker, än att göra någon bullshit-musik som "folket gillar". Damnit, han sprider sanning, visa lite love för fan!
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Hör du inte hur många ord han pressar i varje vers? Låter jobbigt tvingat, ja visst på ett sätt är det positivt att han kör samma sak budskaps mässigt men han levererar det exakt likadant varje gång, Public Enemy, Paris mfl blev inte uttjatade fort för att dom gjorde det snyggt.
All trespekt till Immortal, en snubbe som verkligen "speak his mind"....
U wanna war, Ill take U to war!
Det är ingen freestyle (off the top) iaf, har hört honom dra den versen innan
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Säga vad man vill om killens flow etc, men skriva tunga texter kan han fan!
8 diagrams!
det där är rätt gammalt också
Allt har nåt positivt och negativt i sig som en atom
Technique är utan tvekan en av de starkare lyricisterna på scenen och har varit det i flera år men jag har alltid haft en flummig känsla av att han, som folk redan påpekat, tvingat/pressat ur sig massor av flerstavliga ord bara för att få det att låta som att han är mer intellektuell. Visst är det coolt, men ju djupare man kan hålla något på ett simpelt sätt, desto mer imponerande. Det är min åsikt.
Yeah, you know..
Producent
2008-03-16 21:44
Han är ju helt sjuk rent tekniskt och innehållsmässigt. Men jag har fan också tröttnat lite på att höra på honom. Att han liksom lägger tyngd på varje stavelse i sista orden på varje rad blir lite tröttsamt efter ett tag.
Producent
2008-03-16 21:46
Ill massacre a rich rapper, and all his broke friends...
Överhypad snubbe och visst har han en del bra låtar och rev. vol 2 är fet. men verkligen överhypad. Hans flyt är ju inte nått vidare och hans texter är ju verkligen inte så ill som alla påstår. Just nu känns det verkligen bara tråkigt att ta namnet immortal technique i sin mun.
att sitta och lyssna på Immortal i hopp om att höra trallvänligt smooth shit är som att medvetet kasta in sig själv i en dansbands konsert när man i själva verket diggar metal. Är ingen Immortal fan själv, men tight vers, nog sagt!
http://www.myspace.com/choysmusic
Så rå. Love it!
smaken är uppenbart som baken, enligt mig var det fett som alltid =)
((MAAD))