Snoop Dogg - Ego trippin Rumored Tracklist
The rumored tracklist for Snoop's 9th Studio Album.
1. “Press Play” Produced by DJ Quik for QDT Music Group
2. “Snoop Dogg Is Out” featuring Charlie Wilson Produced by Teddy Riley
3. “Gangsta Like Me" Produced by Teddy Riley
4. “Neva Have 2 Worry” featuring Uncle Chucc Produced by Niggaracci (Snoop and Terrace Martin)
5. “Sensual Seduction” Produced by Shawty Redd
6. “Life of Tha Party” featuring Too $hort and Mistah F.A.B. Produced by Scoop deVille
7. “Ridaman” Produced by Niggaracci
8. “Gurls” Produced by Scoop deVille
9. “Stacks in My Jeans” Produced by Rick Rock
10. “Whateva You Do” Produced by Khao
11. “Been Around the World” featuring Tone Produced by Niggaracci
12. “Breathe In, Breathe Out” Produced by Teddy Riley
13. “Say Goodbye” featuring Charlie Wilson Produced by Teddy Riley
2 songs produced by the Neptunes entitled "Feet Don't Fail Me Now" & "Sets Up" did not make the album, contrary to previous reports.
ource: Defsounds
Tråkigt, ingen Dre.
your heart pump project kool-aid
Tråkigt, ingen Dre. hahahahahahahaha JA GUD VA TRÅKIGT, för snoop e ju inte kapabel till att göra en skiva utan dre eller vaddå?
nej för att snoop låter så jävla bra när dre lacar beatet
cool, teddy riley. how ganxta ain't dat? e 100% säker på att "sensual" å "neva have 2 worry" e med på tracklistingen iaf. vore dock coolt om dre å snoop hade följt upp samarbetet ytterligare en gång.. "imagine" från bct va wonderful..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Har hört innan också att han skulle ha jobbat med Teddy Riley på den här plattan, vilket är kul ju. Det var ett bra tag sedan den mannen var inblandad i nåt nytt.
www.plaingold.com
"I'll get the mexicans to fuck up Xzibit again if he don't pimp my ride" - Celph Titled
ifrågasättande Nej, det är han inte, Jävla ärta!
Var hittade du tracklisten? Hoppas inte att den stämmer, ser tråkig ut.
13. “Say Goodbye” featuring Charlie Wilson Produced by Teddy Riley blev hype direkt när jag såg den, sen blev jag besviken som fan. hoppades på en klassisk west coast låt asså. tråkigt utan dre men niggarachi och teddy riley produktioner lär inte bli dåliga.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
När blev du besviken? Vart har du hört den Sean Price ?
äh ok snoop är inte kapabel att göra en grym skiva utan dre menar ni? ooooookkk. undra vem som e bränd, när gjorde dre ett hyfsat bra beat senast??
Tycker låten Boss Life som Dre & Snoop gjorde tillsammans förra året var en av dom fetaste.
Ifrågasättande. Med risk för att låta cynisk så måste jag svara på den frågan såhär - Ungefär vid samma tid som Snoop la en bra låt sist. Inte var det detta milleniumet inte.
Sant ang. Dre, inte detta milleniumet, men en del låtar på blue carpet.. & R&G var schyssta och ingen Dre med på dem (förutom nån enstaka på blue..) Men det är ju min åsikt.
Rapping P22 sorry, coppade fel.
6. “Life of Tha Party” featuring Too $hort and Mistah F.A.B. Produced by Scoop deVille
den menade jag, vettefan hur jag kunde coppa 12an istället för 6an. haha
JA GUD VA TRÅKIGT, för snoop e ju inte kapabel till att göra en skiva utan dre eller vaddå? haha aah killen är död utan Dre kolla bara på allt skit han har släppt efter Doggystyle. Sant ang. Dre, inte detta milleniumet, men en del låtar på blue carpet.. & R&G var schyssta och ingen Dre med på dem (förutom nån enstaka på blue..) Men det är ju min åsikt. Han prodda Imagine, som var bästa låten från plattan, kanske till och med bästa låten av 2006.
Shuu
snoop är en av mina favoriter, men alla favvolåtar jag har med han är på doggystyle så enligt mig så klarar han sig utan dre men när han jobbar med dre är han en av dom bästa. utan dre är han en i mängden
Haha, jag hoppas att inte alla trodde jag var allvarlig när jag skrev att Snoop inte kunde spela in en bra skiva utan dre. Men alla vet att när dom två jobbar ihop så skapar dom magi.
Rash_ P20 LMAO!!! kul att man får ha egna åskiter på whoa...
Snoop_Dogg_Feat._Too_Short_And_Mistah_F.A.B.-Life_Of_Da_Party-(Promo_CDS)-2008
Sprit, vapen & knark gör den svage stark
De klart de skulle va nice med massa Dre beats.. Men ni som tjaffsar om de här.. Är det den enda producenten ni gillar ? Ni verkar lite dumma i huvet.. Snoops fetaste låtar (enligt mig) har han gjort över Hitek beats, Dj Quik, Battlecat, Mr Porter.. En sak som gör Snoop grymmare är att han e duktig på välja beats. Kolla på Nas , om han lärt sig välja bättre beats hade han vart så mycket roligare att lyssna på.
Producent
2008-02-19 12:51
för er som inte tror att snoop klarar sig utan DRE kolla här. 1. snoop är ikon och behöver inte dre på nån av hans skivor (och inte så att han jagar honom som de flesta gör idag) 2. som ifrågasättande x21 tidigare sa "när gjorde DRE ett fet beat senast?" 3. i så fall för er som kan? gör upp en lista på minst 10 HITS som dre ligger bakom för det här året eller 07. till alla snoop dogg fans där ute denna tracklistan stämmer kanske till 30%....bara 3 veckor kvar tills Ego trippin' släpps bit ihop heehehe peace out!!!!
http://open.spotify.com/artist/6UyJzZ4EGKjxIif3OKICxR
langa fler bilder på mariah carey när du vel håller på
Rash_ P20 Ähh nää åsikter. så let it be grabben