The Game åker in i fängelse!
"The rap artist known as The Game pleaded no contest today to a felony firearm charge for pointing a gun at another player during a pickup basketball game last year in South Los Angeles. The artist, born Jayceon Terrell Taylor, was sentenced in Los Angeles Superior Court to 60 days in county jail, three years formal probation and 150 hours of community service." Knas för spelet!Länk
your heart pump project kool-aid
60 dagar... WOW!!! bara för han e känd, hade de vart innan han vart känd så hade han fått över ett år... fuck den här särbehandlingen av kändisar, ska inte alla vara lika inför lagen?
Peace, Love and Overdosin'
Han är en pajas.. dra pistol på basketplanen? Moget!
Tyder på att han e totalt osäker även för sitt "The Game", låt han stanna hemma och skydda sin farmor
Dont get high on Drugs, Get high on Hugs!
Bull! Hoppas inte skivan blir helt försenad nu. He's the bomb...
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
Två månader hehe? Man får ju nästan mer i Sverige :D
At the gates of Eternity...
Hahaha hade detta varit borjan av 2000-talet hade han sluppit helt: bra att han akte dit anda, for det bevisar att bara for att han e kand sa e han inte nagon javla overmanniska, han vart ju forst domd till 5 ar, och det ar vad en normal manniska hade fatt!
THE TALENTED MR BRAT
det är inte bara the game som särbehandlas bara så ni vet. Kolla bara på Snoop
Shuu
Jo, Snoop e ju betydligt mer sarbehandlad (men han e ju 20 ggr rikare an Game oxo, och bara man har cash i USA kan man ju fa vilken javla sarbehandling man vill...undrar vad som skulle handa om Jay-Z eller Diddy akte fast for nagonting riktigt allvarligt...slar vad om att dom kan slippa aven om det sa ar mord, vilket ju Snoopy gjorde om jag minns ratt!)
THE TALENTED MR BRAT
om OJ slipper mord då kan jag slå vad om att Diddy eller Jay slipper mord. Som Dave Chappelle sa när han var i London. Han tände en cig när han var på scen och man får inte göra det nu. Så en man gick fram till han och sa du måste fimpa den. Dave sa, "God Damn, I'm a star, I dont even have to pay my taxes on the states"
Shuu
Producent
2008-02-12 21:22
ah allt för att sälja skivor
Fan snackar ni om? Bara för att han är kändis betyder inte det att han gör sig till för att sälja skivor eller spela allan.. killen är ju för fan en riktig jävla gangster.. så sitter ni och lyssnar på när folk rappar om "i shoot a nigga dead" mm. och tycker det är ballt, men när det händer på riktigt så gråter ni.. fuck off kuksugare, nu ska jag knulla mamma
Ya Diiig!? www.myspace.com/maxxxcady
Anti Är du seriös? om inte, så kanske han gör så för att folk ska fortsätta tro att han är gangster, det är dock bara en tanke.
varför skulle han göra de? tänk efter...
Producent
2008-02-13 20:50
"varför skulle han göra de? tänk efter..." Hmmmmmmm.... för att få streetcred och sälja skivor kanske?
Satan vad det känns som att jag tar en tidsmaskin tillbaka till 2006 när jag läser i dessa Game trådar, samma tjaffs som förr, det är 2008 nu, låt oss satsa på framtiden o sluta blicka tillbaka på dessa samma löjliga grejer from the past
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
längtar till skivan
Juventus
the game har spelat tuff i hela sitt liv och riskerar fängelse för att få street cred från wiggers på whoa? haha ja men nästan!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
när släpps hans album?
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
The_Donut P17 vadå få streetcred för o sälja skivor?
så du menar att han ska få "respekt" av "real niggas" som skjuter,rånar,mördar folk ?
aa dom lär ju värkligen köpa skivor haha
Producent
2008-02-14 23:05
snut_as P4 Stretcred är viktigt i USA. Han får ingen respekt av folk om folk tror han är fakegangster. Töntigt jag vet.
Han gick väl inte in naken i polisstationen men jag tror knappast han gråter sig till sömns för 2 månder i finkan. Tvärtom.
Ni vet vad som hände med 2pac i finkan? troligtvis kommer samma sak hända med game ;)