I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-02-09 00:30

daz Dillinger

that nigga daz... har han nått nytt på gång? va hände med den killen egentligen? såg nån video med han å rick ross förrut, men bortsett från det...

Tattarn

2008-02-09 00:43
Dogg Pound har en ny låt ute, They Dont Want It. Sägs vara från ett nytt album.
your heart pump project kool-aid

2008-02-09 00:57
ska släppa ny platta i april. "only on tha leftside"..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-09 01:34
Videon med Rick Ross som du nämnde, "On Some Real" (grym låt), var första singeln från hans So So Def-debut "So So Gangsta", en okej skiva. Den kom hösten 2006, så den är inget nytt. I våras förra året släppte han en ny DPG skiva, "Dogg Chit", med Kurupt, den hade ett par bra låtar men mkt mediokert skit. Men "Good Azz Day" från den skivan var dock förra sommarens mest spelade låt för mig, en sjukt bra sommarlåt. Därefter signade DPG med Cash Money och va signade där i typ 3 månader sen bröts kontraktet. Nu ska han tydligen släppa en ny soloskiva independent, "Only On Tha Leftside".

2008-02-09 02:52
fan vad jag saknar gammla daz, så tung förut

2008-02-09 16:41
han har ju släppt ett album 2007?  Gangsta Party heter den ju om jag kommer ihåg rätt

On some real tycker jag personligt är grymt bra !

Men men , Han är fortfarande kvaR ! Tha dog pound cdn är farlig
Wanna brawl dog my team love the sports<br> 26 november kulturhuset