Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha, fyfan vad bra! Fattas bara att Mobb Deep gör det plus att amputerar bort ena handen!
Synd att det tog sån tid bara.
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
dirtyfist på vilket sätt är detta bra? dom lämnar en stark ekonomisk orginisation. Dom kommer väl hamna på Koch där alla has-beens redan är. Är ditt hat för 50cent verkligen så starkt?
Jag ser heldre att M.O.P kommer ut med deras sound än en tråkig 50/Dre/Eminem produktion. Såg bara vad som hände med Mobb Deep, hela deras sound gick helt bort, allt vart tråkigt. Det är 3 år sedan M.O.P signerade till G-Unit och inget har hänt, de påstår att de har hur många låtar som helst, men inget släppt. Kollade för ett tag sedan på intervjuen med Cam'ron o 50 Cent på Hot 97, där de hade den otroliga barnsliga diskution om vem som tjänade mest, men då ska tydligen Jim Jones ha lika mycket lön som någon ifrån G-Unit... O Dipset låg/ligger under Koch. Och jag tror nog att de kanske återvänder till SRC Records (alltså nya Loud). Skulle inte förvåna mig faktiskt.
Läste på allhiphop.com att G-Unit's klädesmärke håller på att gå i konkurs, så det låter inte så vidare bra att ligga på G-Unit nå mer.
Mobb Deeps platta var nästan helt producerad av Havoc. Sen är den plattan grymt underskattad, och nej, det var inte 50s fel att plattan lät som den lät. Ni har en tendens att skylla allting på 50 cent. Men skyller ni på Jay-Z när Beanie Sigel släpper en dud? Det var Cam'Ron som var barnslig, inte 50 cent. Och Jim Jones hade en superhit med Ballin' och han sålde nästan 350k. Vilket är bra på Koch. Men kolla alla andra av Kochs releaser. Kolla var dipset är nu, dom beefar t.o.m. med Byrdgang. Sen att Jim Jones valde 50 cent framför Cam'Ron glömde du också att ta med.
dirtyfist du menar
G-Unit Clothing Brand Closing? Reps Say 'No' Där står det också följande: "...They aren’t shutting down," a source told AllHipHop.com. "They may be leaving their partner, but the G-Unit brand is a base business of $75 million dollars annually."
Jag älskar Whoa. Speciellt när det kommer till dessa situationer: "Ni har en tendens att skylla allting på 50 cent. Men skyller ni på Jay-Z när Beanie Sigel släpper en dud?" Då får jag fråga vilka mina anhängare är då? :) Okej, hela deras skiva var nästan till producerad av Havoc. Konstigt att hans sound på beats förändrades som bara den ifrån Amerikaz Nightmare till den plattan som de släppte på G-Units skivbolag. De mer liknade Dr.Dre's ointressanta sound som 50 Cent får till hans skivor och smått Eminems. Kan det bero på att 50 Cent väljer beats? Du hade rätt om det där om deras klädesmärke, lästa bara topic lite snabbt, för det är inget som intresserar mig.
Smutsa inte ner min jävla tråd med det där smutset Charlie, låt oss fira detta med lite to the death istället.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Då får jag fråga vilka mina anhängare är då? :) Nah du har inga anhängare, men den allmäna uppfattningen är så på Whoa
dirtyfist: Iofs lät Amerikaz Nightmare riktigt plastig också. Så stor är inte skillnaden.
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
exakt. de började inte me Blood Money. Amerikaz Nightmare å den e rätt lika soundmässigt. jag gillar dom båda
Dirtyfist : Du snackar om "Cuuuurtis"-tjaffset på Hot 97, förövrigt en av de roligaste anledningarna till ett beef jag hört hahaha! Cam påpekade bara att Jim Jones har sålt lika mycket som Lloyd Banks på deras skivor, trots att Jones låg under Koch (en indie label) och G-Unit på en major. Det var ingen diskusion om vem som tjänade mest, det hela började ju med att 50 sa att Koch var en "graveyard". Vilket delvis stämmer, Koch består till majoriten av massa has beens.
At the gates of Eternity...
dirtyfist: måste bara säga, Amerikaz Nightmare och Blood Money låter j'vligt lika beat mässigt, den ända skillnaden är att G-Unit medlemmar är med på blood money vilket dem inte är på A-N.
Its not that i hate them Swedish Artists, its just the fact that they tracks is 99% Garbage.
Hoppas bara att de hittar något skivbolag som kan släppa skivfanskapet.
You remind me of school on a Sunday, No class /Pick It Up- Redman
bootlegger: Vad har min ålder med det här att göra? Var tyst istället. BC99: Ok, hade för mig att han påpekade över att de tjänade lika mycket, fast det var lika barnsligt ändå. Roligt att det kan hända något med M.O.P nu iaf (vad tråden handlar om!)
dirtyfist P3 det enda som var barnsligt var hur camron agerade.. som en liten snorunge!
Digg this!
Dirtyfist: Hahaha, tycker det var riktigt underhållande tjaffs :D "Put Cam on the phone, put Cam on the phone!" "Curtis.... CUUUURTIS!" Så fick Angie Martinez till slut cutta Cam hahahahaha :D
aa kommer ihåg det.. hur Koch direktören bara snällt och respektfullt bara gav över telefonen för att 50 cent kan med en pust blåsa bort hela deras lilla skivbolag. Vi får inte glömma bort hela "take a shot at the pool in the background" heller. Cams respons 4 månader senare var dödande. Och att han knappt har gjort ljud sen dess :)
ahhahahaha ni skyller skiten på fiffty! Maaaan. M.O.P. har var på Roc-A-Fella när the roc va som störst och var signade på G-Unit när G-unit va som störst! Och dom släpper inte en enda platta under något label. Shit då måste man va efterbliven om man lyckas med en sån sak två gånger!! M.O.P. kommer aldrig bli något mer än vad dom är idag. Folk signar dom för å få streetcred och playar dom å sen säger fuck you efter några år!
Fresh2Death : "....Folk signar dom för å få streetcred och playar dom å sen säger fuck you efter några år" Då är det ju 50's fel haha
Haha...broder_d är tillbaka.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
BC99 hah aa kanske lite. Men lyckas man va på två av de största bolagen under deras storhetstider och inte lyckas släpp en enda skiva. Så måste det va fel någon annan stanns
Självklart är det bra att M.O.P. lämnar G-Unit, dom har legat där i många år och knappt inte fått släppa någonting. Har ju varit jävligt tyst om dom ett bra tag nu, skulle dom hamna på t.ex. Koch nu så får dom ju iallafall släppa den musiken dom verkligen gör. Jag läste en intervju med M.O.P. i nån tidning för några månader sedan där dom sa att både 50 Cent och Jay-Z hade försökt hitta nått sätt så deras musik kunde marknadsföras.. alltså få dom att spela sånt som säljer, vilket är jävligt tråkigt. konstformen som en gång var musik finns i allt mindre skala och nu handlar det bara om vem som säljer mest pengar. ingen som vågar satsa på nått nytt.
Keep CD alive
Fresh2 : Sant där!Claaa7 : Så du menar att M.O.P har ett nytt sound som både Jigga och 50 inte vågade satsa på?
dirtyfist P3 inget alls egentligen..är ålder ett känsligt ämne för dig?
dirtyfist P3 om dom inte har släppt nått hur fan vet du att d kommer låta dåligt för att dom lägger på en "tråkig" dre produktion?
BC99: nej jag menar inte att dom hade ett nytt sound, men att deras musik är aldeles för hardcore/gritty för att få spelas på radio, sälja miljontals ex. av den anledningen ville båda två tona ner deras image ifall det skulle bli något skivsläpp.
Keep CD alive
claaa7 P2 Yes, it's all about the numbers.
Men vad är då anledningen att signa M.O.P och sen att försöka ändra deras Image till något radio vänligt? Lika bra att satsa på en Flo-Ridah från början.
Shuu
GÖTT! sånna bra artister hade inget där å göra enligt mig
what u know´bout me
blazeweed: Gick med det resonemang för det som hände med Mobb Deep och att 50 Cent väljer ut beats till hans artister, vilket han själv har sagt och Mobb Deep. Jag tror inget kan låta bra på en tråkig dr.dre produktion. Såg en äldre intervju med M.O.P och jag tyckte att de pratade om deras album o sa att dr.dre o eminem hade lite beats där på plattan. Men vem vet, de kanske har feta beats, men jag har en fördom! Jag gillar dre, men inte när han gör sådana beats som de tidigare artisterna har fått... Ska vara Chronic 2001 beats, då är det grymt!
Haha...broder_d är tillbaka. hahaha jag tankte samma sak!
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
M.O.P till Rocafella igen!
IT'S THE ROC!
Charlie Duggs ? Broder_d ???
Producent
2008-02-11 22:18
m.o.p släpper plattor, gör hits är bra. m.o.p signar på roc-a-fella. inget händer. (jo en ep med hårdrockgitarrer.) m.o.p signar med g-unit. inget händer. m.o.p är long gone sedan länge.
Level 8 Studio - www.level8studio.se Norra Botkyrka - Svensk rap's födelseplats!