I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

NY: Flo-Rida f. Timbaland - Elevator

Utländsk Hiphop - Allmänt

2008-01-28 19:57

NY: Flo-Rida f. Timbaland - Elevator

http://www.hiphopdx.com/index/audio/id.4120/title.flo-rida-f-timbaland-elevator
http://www.youtube.com/watch?v=9YXn7sPjNDo&feature=related

Hehe.. En ganska bra klubblåt faktiskt. Tungt beat av Timbaland ännu en gång, antar att denna låt även den kommer spelas hela tiden i MTV/The Voice/radio etc..

2008-01-28 20:59
nice party låy
Shuu

2008-02-04 23:29
Som vanligt lyckas Timbo alltid få till de. till en början tyckte ja låten lät tråkig för att vara en timbaland produktion, men när refrängen kommer igång så känner man igen sig. flo-rida bidrar inte direkt me något speciellt utan gör det han ska göra. Bra låt.

2008-02-05 10:11
305 bejjbiie

2008-02-05 11:02
Är jag den enda som tycker att den är skittråkig?

Timbo gör samma misstag som han gjorde sist han hade en storhetsperiod... börjar bara massproducera en massa skit igen. Urvattnat..

2008-02-05 22:23
"Är jag den enda som tycker att den är skittråkig?

Timbo gör samma misstag som han gjorde sist han hade en storhetsperiod... börjar bara massproducera en massa skit igen. Urvattnat.."

Vem fan bryr sig? Snubben tjänar BIG BUCKS på allt han gör! Folk dansar till den så kallade "skiten"! So, tror inte han bryr sig så mycket om vad vissa har och säga.

2008-02-05 22:34
feeet..
http://TackForKaffet.se - Svensk humorpodcast.

2008-02-06 06:11
Larree_ P17
exakt... slutar pengarna rulla in, då är det skit....

2008-02-06 09:08
riktigt dålig låt, flowrida suger rakt av,

2008-02-06 10:50
Jävla ekonomisnack folk alltid kommer med. Man lyssnar på musiken, inte på hur mycket Timbaland tjänar, man lyssnar på musiken, inte på om hur mycket Timbaland bryr sig om vad man tycker om hans musik. Är musiken skittråkig så är det tråkigt för oss ju, Sociopat skrev inte inlägget till Timbaland direkt, utan här på whoa, så varför svara med BIG BUCKS?

2008-02-08 06:49
fet låt!!

helt rätt abel, du kanske tycker låten suger. vilket du kan göra. men resultatet kanske visar något annat, om en viss artist säljer bra då tycker väl mängden att låten är kanske bra, eller?..

så en låt kan inte vara så jävla misslyckad om den ligger #1 på listan bara för jag tycker det.. kanske kommer inte denna nå toppen men andra låtar som timberland har producerar har varit storsäljare..

men man kan inte göra musik som alla kan tycka om... så är det bara
Peace

2008-02-08 11:15

Jag har bara hört låten en gång, så jag vill inte säga om jag gillar den eller inte, jag reagerade bara helt enkelt på att folk alltid ska försvara en musiker med att han tjänar BIG BUCKS och inte bryr sig om vad en viss person tycker om själva musiken. För det finns faktiskt folk där ute som lyssnar på musiken för att musiken är bra, inte för hur mycket Timbaland tjänar.

Jag älskar Timbalands feta grejer, så jag hoppas att han fortsätter göra feta grejer, men om han inte gör det, så får jag väl uttrycka det utan att någon ska attackera mig och säga att själva Timbaland inte bryr sig om vad jag tycker - för han tjänar stooora summor.

Det finns säkert artister som gör musik som ni tycker suger, men som ändå drar in sjukt mycket pengar, eller hur...

2008-02-08 12:21
är flo-rida från florida? annars drog han ju nitlotten.
"gotcha back like a chriopract"