Promenad musik sökes!
Jag gillar att ta långa promenader o lyssna på hiphop som har rätt bra budskap men inte för snabbt tempo i beatet. syftar på låtar som t.ex. Joe Budden-Walk with me, Nas-One Mic, Ice Cube-Gangsta rap made me do it osv. Har ni nåra bra tips på liknande låtar för mina promenader? :D
The Greatest Story Never Told....
Allt med Cunninlynguists. Vandringslåt av Bo Hansson från Sagan om ringen skivan är grym också, men inte hiphop visserligen.
njut
Masta Ace Edo G Cormega ..
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
Talib Kweli - NY weather report är skön att gå till
Men lika glad är jag för det!
Cunninglynguists feat masta ace - Seasons fy fan sa avkopplande den ar
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
hezekiah - I Predict A Riot är helt underbar att promenera till när det är mulet...och när det är sol också kan jag tänka, har inte prövat det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ice Cube- It was a good day fett nice när solen shinar : )
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dusty Crates Sa en av dom fetaste promenad låtarna
Above The Clouds med Gangstarr ft. Inspectah deck
Masta Ace - Beautiful Jacka - The Barney Souls Of Mischief - 93 til Pharcyde - Back in the day
Talib Kweli - Soon the new day The Roots ft. Jill Scott & Eve - You got me Jeru The Damaja - Come Clean Det finns så många så fick bli de tre senast spelade på min mp3'a.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Atmosphere - The lucy ford ep (och diverse andra låtar med gruppen) Raekwon - Only Built for Cuban Linx Bob marley - Talkin Blues ( CD) Det är vad jag diggar att slänga på när jag promenerar just nu, anledingen till att ja gav album istället för låtar är att jag föredrar att ha en rad låtar me samma snubbe/grupp istället för att byta artist efter varje låt, nån tvångstanke typ.. De e sköna promenad grejer för den här årstiden ( speciellt raekwon skivan ) , haha
LK PHC www.myspace.com/tobbemusic
Afaar Forgotten Heroes Escape Artists Know One Orbitron S.U.N. Now Or Never Nomadic Poet Ill Poetic tex. lite chilligare passar perfekt för den dagliga promenaden
- i whip my ass with tichue that's harder then you -<br> - http://dropitheavy.blogspot.com/ -
Alltid gillat att gå runt med Hell on Earth i lurarna, det ger en trevlig känsla av alienation. Vill man ha mer av samma vara kan jag relommendera Techno Animals "brotherhood of the bomb"
http://soundcloud.com/80scrackpolo
vintermusik: Hell Razah - Halos Shabazz the discipline - Thieves in the night pt II Saigon - Ryders
"De som inte rör sig, de märker inte heller sina kedjor"
Första som poppade upp i huvudet; Cunninlynguists - Sloppy Seconds 1 & 2. Jävligt chill beats med texter man orkar lyssna på och förstå.
I want to name my kids after people I hate, so I can beat them - and feel good about it.
Atmosphere - The Woman With The Tattooed Hands kanske? :)
JKIBMM
Lyssnar alltid på OutKast - atliens albumet när jag måste gå långt :D
haha var precis påväg att droppa Jazzy Belle också som tips...men nu när du tagit hela albumet passar jag ;)
JKIBMM
Gang Starr är fina att gå runt till
Atmosphere - The Woman With The Tattooed Hands det var en riktigt skön låt, första gången jag hörde den nu:)
Sprit, vapen & knark gör den svage stark
pete philly & pequisite är duon du söker.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Talib Kweli - Get By och massa mer från kvalitetsplattan.
njut
dundermannen: Håller med om Hell On Earth. Det är en grym känsla att promenera genom stan en kylig och blåsig höstdag med 'Apostle's Warning' i lurarna :)
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
Nej nej nej.. Hell on earth är bilmusik!
I want to name my kids after people I hate, so I can beat them - and feel good about it.
NutCase: Njae, hellre då tunnelbanan även om trummorna till Godfather Pt III gör sig riktigt bra i en bil.
Hellre Shuko - Subwaysurfin ft. Rakim i tunnelbanan isf.. :) Hehe, nämen visst funkar Hell On Earth i lurarna, även om jag hellre slänger in den skivan i bilen.
NutCase: Ohh, Rakims vers på den är inte att leka med.