Graffare
2008-01-05 18:31
Låtar att ha sex till..
Blev inspirerad av "Låtar att röka till.."-tråden, som sagt - droppa låtar som är sköna att doppa till :-)
Det funkar väl att knulla till vad som helst?
The Roots - Break You Off
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
En skön solig dag skulle The Roots - Seed 2.0 Fungera utmärkt det med.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
westcoast shit fran forsta halvan av 90-talet. maste va lite funky and smooth right?
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Redman - Lets get dirty
man kan inte ha sex till hiphop. Det passar inte ihop, testa lite soul, du kommer att märka skillnaden.
Shuu
vem sager det? satt pa j-dilla - yall aint ready och lat din tjej dominera dig hiphop and sex makes perfect sense
bara jag som tycker detta är den mest creepy tråden ever?
Dead Prez - Mind Sex
your heart pump project kool-aid
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
när folk använder ord som "låt tjejen dominera dig.." så åker mina tankar bort till hon kinesen Linn på Aftonbladet. Hon ger mig rysningar
du kan visst ha sex med hiphop! Har knullat till Do or die hur många gånger som helst! Har även hänt att man har fått head till Bitches aint shit! top that!
hahaha ait trodde du mest syftade pa temat
Graffare
2008-01-05 20:01
broder_d: Haha, jag fuckar hellre till någon bra soft hip-hop dänga än någonting på MTV.
isofu: Word up, lägg lite tips.. ;-)
Rash_: Isley Brothers t. ex, men det är inte soul jag vill veta av.. Rapshit it is!
dirtyfist: Klart, men det skulle vara trevligt med en playlist :-)
'I just wanna fuck bad bitches'....
Graffare
2008-01-05 20:07
tonedeff - pervert
On a average night im likely to stab a fag with a knife/ That's when im chillin' imagine when im mad what it's like/ -Saigon
Shiet ? E de ba jag eller e "N.e.r.d - Lapdance " the sondtrack to sum raaaw fuckin ? I go mad loose when i hear that one Hahaha. / C H
Graffare
2008-01-05 20:50
Graffare
2008-01-05 20:52
dirtyfist: din video funkar ej
Outkast - bombs over baghdad! hahaha
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
the sexorcist bitches
Ol' Dirty Bastard - valfri låt
He Who Professes The Faith Will Excel: And To Whatever You Accustom Yourself You Will Grow Accustomed To. <br> Blessing To The Reader
Är inte sex så pass individuellt att vi alla gillar olika saker? D.v.s. även olika sorters musik att ha sex till? Inget man kan tipsa folk om precis... I min mening. "Har även hänt att man har fått head till Bitches aint shit! top that!" Fan va tufft!!! Du är så jävla cool... Jag kommer aldrig "top that". :( Är sex så opersonligt för er eller varför verkar alla använda engelska ord i den här tråden? "Head", "sum raaaw fuckin", "fuckar"...
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Haha, ingen som nämnt LL Cool J än. Han har ju ett antal sköna "love songs".
Kanske inte hiphop..men Barry White! ;D
"Folk kommer dit och är så jävla "yo" att ja inte vet vart jag ska ta vägen.."
sex till musik är så jävla lamt...om man kan ta sig själv på allvar när man pumpar till typ barry white så är man ju skadad i huvudet. på riktigt. detsamma gäller dead prez - mind sex och liknande. jag vill höra person nummer två i sängen när jag har sex, ingen jävla rappare...seriöst Gang Starr - Ex Girl to Next Girl?! haha ser framför mig nån snubbe som ligger och juckar pretentiöst á la dansa-the-worm och tror att han är världens pimp samtidigt som tjejen frågar om han inte ska komma snart
slå på benny hill theme om du vill ha något att hålla takten till...
DalastDon P48 jag har faktiskt blivit avsugen till tonerna av project pat - crack a head, om inte det toppar det så vet jag inte vad som gör det...iofs så var det väl inte direkt att rekommendera men om det är en kukmätartävling du vill ha så är det en kukmätartävling du ska få! ;)
Demento: HAHA good show old chap :D Project Pat är the shit! Men jag har haft en udda experience med Micheal JAcksons we are the world som råkade spela i bakgrunden haha funny shit :)
måste fan säga jadakiss - knock yuorself out den funkar jävligt bra
G-unit - Wanna get to know you Marvin Gaye - Sexual healing (ett måste)
Jag behöver fan inte ens knulla för att få orgasm av jean grae eller foxxy browns röster så dom hade väl funkat. Dock så skulle det gå för fort... kan nog inte tänka på så många döda katter samtidigt att det skulle fungera som motvikt emot dessa tjejers sexiga röster i kombination med en fin dam. Näe, pruttljuden som kommer ibland för duga som musik
Tare Lugnt Vol 4 och Dirty North är båda ute nu! www.thosedamn.se www.randombastards.com
Graffare
2008-01-06 04:45
Demento: Ex To The Next Girl är väl inget tips om man vill dunka dunka till precis, men förspel eller alternativt kåta upp bruden, mmhmm.. Ser inte sex så pass 'allvarligt' att man inte ska behöva lyssna på musik till, alltid spännande att pröva nya saker o krydda till det.. Men som sagt, det är inviduellt. Mind Sex är lätt de bästa tipset hittills.
Graffare
2008-01-06 05:00
Graffare
2008-01-06 05:00
Willy the kid - how it goes. perfekt
DalastDon P48 jag har nog en som är minst lika illa där också...hade sex med en tjej samtidigt som
cornelis vreeswijk - turistens klagan spelades i bakgrunden. DET var fucked up. på riktigt :(
haha det kanske är den traumatiska upplevelsen som gjort att jag inte vill höra på musik samtidigt som jag har sex...vem vet
NWA- Fuck the Police...får hon va hon tål:P
Gangstas Do What They Want, Suckas Do What They Can..
ella fitzgerald på lagom volym i bakgrunden, så att man får feelingen men ändå hör varandra. damn!
http://www.myspace.com/localexpressions
det mesta med necro. necro - get down on your knees
http://www.kalvinhiphop.com
Funkdoobiset - Pussy aint shit Rakt av!!!!!!!!
yeah i said it!
amatörer .. alla vet att de e marvin gaye - lets get it on !
Survival of the fitest only the strong survive.
Redaktionen
2008-01-06 17:16
Nu blev jag också lite inspirerad. Vad säger ni om en tråd med namnet "Låtar att onanera till!". Enligt mig har den potential att bli om inte årets så månadens topic iaf. skämt åsido, förhoppningsvis e sexet så bra att man slipper bry sig om musiken men de e väl bara dra på nån fet banger och säga några söta ord..
niggaz want me to rhyme? $3,99!
MARVIN GAYE - SEXUAL HEALING!
the prodigy - smack my bitch up lätt
Ed O.G. & Da Bulldogs - Feel Like A Nut