I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Shady / Aftermath / G-unit 2008

Utländsk Hiphop - Allmänt

2008-01-05 15:43

Shady / Aftermath / G-unit 2008

Tju, Mycket snack om vilka skivor som kommer och vilka som inte kommer att komma tänkte kolla mer er vilka ni tror, Börjar med ledarna...

Dr.dre - Detox
Eminem - King mathers (om den nu kommer heta det)
50 Cent - Before i self destruct

Vidare så har jag hört / läst att ett helt rös av artister från dessa labels ska släppa
2008, alla komm självklart inte gör det, vilka tror ni? dem jag hört minsta lila ryckte om är:

G-unit - Shoot to kill
lloyd banks - ???
Tony Yayo - ???
young buck - ??? (Inget solo men nå form av cashville records skiva)
Spider Loc- ???
D12 - ???
Stat quo - StatAtalanta
Cashis - ??? (Dubbel LP vad jag läst??)
Proof - ???
Obie trice - ???
Bishop lamont - ???

Så vilka av dessa tror ni släpper samt vilka blir succe och vilka kommer floppa!??

Själv tror jag Em, dre och fifty kommer få ut sina skivor, G-unit också, Troligen okså Stat coh cashis. Säkert minst 1 till från G-unit, ingen anning om vem.

Tyvär så tror jag dem enda som kommer göra succe är Em och Dre, 50 går troligen platinum han med men inte mer 'än så. Tyvär känns det som att 2008 blir ett tungt år för G-unit. Tråkigt tycker jag för jag gillar dem. Vidare så hoppas jag verkligen att Stat Quo får ut StatAtlanta som det snackats om i flera år, tror den kommer bli riktigt bra men floppa på försäljning. Vad tror ni??

holla back tju