I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ghostface Killah, Kuktattuering

Utländsk Hiphop - Allmänt

2007-12-26 23:48

Ghostface Killah, Kuktattuering

På "White Linnen Affair" från The Big Doe Rehab så är det ett skit på låten som lyder
"Hey sweetheart come here, I got a hundred dollar bill tattooed on my cock and I heard you like to blow money" någon som vet vart detta skit kommer ifrån?

yessir!

2007-12-27 00:46
det är ju nån komiker som snackar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-27 00:49
"...He is my co-host... Shawn Ripple!"

lär väl bara vara nån drivgrej. Shawn Wiggs gästar ju på låten, Shawn Wiggs=Shawn Ripple kanske...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-27 02:33
JA, Shawn Wiggs lägger ju inget på den låten, så det är ju han. Vilket fult varieté-joke han drar, förresten. Jag skrattar mer åt trumvirveln än åt själva skämtet. MEn jävlar, vilken bra låt.

2007-12-27 13:17
jo det gör han, det är han som säger det där med pamelas titts vilket du säkert känner igen

2007-12-27 13:31
Shit det hade du rätt i, Sean P. Trodde att det var Spökansicht hela tiden, men det var Sean Peruk (Jag verkar gilla direktöversättningar av rapnamn).

2007-12-27 18:51
hahaha det märker jag