förutom jay finns det bara två personer som kan nämnas i detta sammanhanget, andre 300 och nasir..
Whoa går ut på att kunna flest okända artister så att man är "först med dom" och/eller att hata o klaga på Jay-Z. Så jävla pinsamt.Immortal är ju bra, det kan fan ingen säga nånting om.. Men att verkligen kalla honom för kung och samtidigt kalla jay för dålig är ju bara så otroligt.Hur kan man hata en snubbe som med resonable doubt gjorde flesta av era FaVvO-RaPPaRe till att ens börja med skitet (menar inte immortal nu).. Det går INTE att klaga på Jay, han är GOAT!
Andre 3000
bästa floware ÄR! kool g rap, az, krayzie bone..så, då vet ni..
haha alltid lika kul o se när alla blir sura för att andra inte suger av samma artister :(
Ludacris för flowet
Pimp C för budskapet (ej vid liv men ändå)
Sen vill jag tillägga en kategori av bedömningen: Trovärdighet
Det e just det ordet som gör att en rappare, som inte har payat alla sina dues genom åren via cyphers o freestylande, kan vara bättre än en "äkta" mc..
I den kategorin faller bla Project Pat & Soulja SlimAnledningen till varför jag tycker att Project Pat e mycket bättre rappare o MC än tex Common (som e duktig på alla sätt o vis) e just det där med att jag tror på honom o det gör jag inte när Common "preachar" med en massa righteous shit när folk vet vilken typ av snubbe han e..O det e därför jag tycker att det e fett när P.Diddy inte ens pallar skriva sin egen text o rappar "I dont write rhymes, I write checks":)