I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-12-22 19:15

förutom jay finns det bara två personer som kan nämnas i detta sammanhanget, andre 300 och nasir..

And the money's really worthless, I'm pissing you off on purpose

2007-12-22 19:34

Whoa går ut på att kunna flest okända artister så att man är "först med dom" och/eller att hata o klaga på Jay-Z. Så jävla pinsamt.

Immortal är ju bra, det kan fan ingen säga nånting om.. Men att verkligen kalla honom för kung och samtidigt kalla jay för dålig är ju bara så otroligt.
Hur kan man hata en snubbe som med resonable doubt gjorde flesta av era FaVvO-RaPPaRe till att ens börja med skitet (menar inte immortal nu).. Det går INTE att klaga på Jay, han är GOAT!

IT'S THE ROC!

2007-12-22 19:48
jada jada jada jada
Wordlife no doubt baby

2007-12-22 21:42
common
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-23 01:24
Säger bara lyssna på Nas - Ether.
my name is xelly smelly
Poet

2007-12-23 16:13
vad är det för låt? Ether... är den ny eller?

svar på frågan: Nas och Jigga.

Cormega
ligger högt upp också.
"life's a garden, dig it."

2007-12-23 21:52
Svårt som fan att sägga en men jag tror nog att eminem och nas är dom som ligger i topp just nu men jag har säkert glömt någon som borde plocka ner nån av dom från topp 2.

2007-12-24 13:03

Andre 3000

2007-12-24 13:20
eminem
But i suppose anything goes when it comes to my flows Nothin' is off limits... except for michael's nose
Skribent

2007-12-24 14:16
Big-mothafucking-L

2007-12-24 17:00

bästa floware ÄR! kool g rap, az, krayzie bone..så, då vet ni..

haha alltid lika kul o se när alla blir sura för att andra inte suger av samma artister :(

Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!

2007-12-24 18:02

Ludacris för flowet

Pimp C för budskapet (ej vid liv men ändå)

Sen vill jag tillägga en kategori av bedömningen: Trovärdighet

Det e just det ordet som gör att en rappare, som inte har payat alla sina dues genom åren via cyphers o freestylande, kan vara bättre än en "äkta" mc..

I den kategorin faller bla Project Pat & Soulja Slim

Anledningen till varför jag tycker att Project Pat e mycket bättre rappare o MC än tex Common (som e duktig på alla sätt o vis) e just det där med att jag tror på honom o det gör jag inte när Common "preachar" med en massa righteous shit när folk vet vilken typ av snubbe han e..

O det e därför jag tycker att det e fett när P.Diddy inte ens pallar skriva sin egen text o rappar "I dont write rhymes, I write checks":)

Nu finns all min musik samlad på ett ställe!!
Givetvis gratis
usershare.net/orismusik