I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Eminem lögnare? Huh?!

Utländsk Hiphop - Allmänt

2007-12-20 16:40

Eminem lögnare? Huh?!

Läste nånstans att Eminems mamma tydligen ska påstå att han har ljugit om hela sin uppväxt och blahablaha. Det ska tydligen stå i hennes bok ''My Son Marshall'', Han ska tydligen ha ljugit om sin ''hårda'' uppväxt osv, för att bli mer accepterad inom hiphopen (Säger boken!'')

Nån som har hört nåt annat om de här?

2007-12-20 16:41
Kanske får ta och läsa hennes bok.
your heart pump project kool-aid

2007-12-20 16:44
haha kanske det :P

2007-12-20 16:47
Aa, hon kan i alla fall inte ha skrivit boken för att framställa sig själv som en bättre person...
 http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci

2007-12-20 16:48
Eller så kanske hon skrev ihop massa dynga för att håva in en jävla massa deg?

2007-12-20 16:54

Eminem

“Don’t take everything I say literally. I might say some things that are kinda left field but that doesn’t mean every single thing I say.”

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-20 17:01
frudda P22

om det var han själv som sa så, så kan de ju kanske stämma

2007-12-20 17:03
Hon vill tjäna pengar på lite bullshit, jag tror det är rätt svårt att hitta på sin egen uppväxt bara sådär, om det skulle varit fallet så hade det redan kommit ut isåfall. tro inte på allt ni läser

2007-12-20 17:13
ja tänka sig...jag menar, vad kan eminems mamma kunna vinna i vare sig anseende eller pengar genom att skriva en bok om sin superkända son och påstå att han ljuger när han säger taskiga saker om henne? it boggles the mind!

2007-12-20 17:18
Om man kollar på Eminem som textförfattare, så beskriver han saker så välbeskrivligt. Och om man tar raden som hans mamma stämde han för i  "my name is"  "My mom does more dope than i do" och analyzerar i hans uppväxt så har hon ju gått på massa medecin. och det är en klockren line.

Vad hon säkert försöker få fram med boken är att hon själv är en schysst person bakom det mörka förflutna som finns. Relaterat till Eminem's skrivande så tror jag att han överdriver mycket. Men det får mig inte o tro på nån jälva bok. Hon mår väl dåligt för vad hon utsatt honom för under uppväxten, och försöker gottgöra sig nu

Har inte läst boken själv, vill inte göra det heller
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-20 18:23

HÄR STÅRE!

Jävla fitta hon är !
skulle Eminem ljugit om allt i tex. Brain Damage?

Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat

2007-12-20 18:27
Trixan
Hahahaha.
Beat the odds like an abusive freak show owner

2007-12-20 18:27
Fan vad spännande!
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D

2007-12-20 18:28
Oj förlåt, skrev i fel tråd
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D

2007-12-20 18:31
Eminem ljuger om sin uppväxt och hälften av alla rappare mördar inte hälften av alla människor de påstår. Vart är världen påväg? Sen är det ju självklart att Eminem ljuger, för hans mor kan väll knappast ljuga hon också?
njut

2007-12-20 18:56

Palla bry sig?

Förstår ni inte att de tjänar pengar på människor som verkligen tycker att det är intressant vad eminems mamma har att säga i en bok, liksom vem bryr sig? Samt genom att hypa det i skvaller tidningar så tjänar de ännu mer på det.

PS. Palla bry sig?

eraajk P78

Läste nånstans att Eminems mamma..

Du läste det på aftonbladet.se.. bara o erkänna

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article1497945.ab

2007-12-20 19:42
Explict P20 Det är ju bra att dom inte mördar folk, wtf ska man göra det för?
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob

2007-12-20 21:32

LMAO.. jaa hon verkar ju vara en otroligt uppriktig och pålitlig kvinna och mamma

2007-12-21 00:13
"skulle Eminem ljugit om allt i tex. Brain Damage?"

Haha, tror inte att allt i den låten är så sant faktiskt.
your heart pump project kool-aid

2007-12-21 00:52
elem P19

nej men alltså, som nån annan sa att Eminem har sagt, "Don’t take everything I say literally" inte varenda mening kanske stämmer, men jag skrev "skulle Eminem ljugit om allt" 
alltså, själva storyn borde va sann...
pz 
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat

2007-12-21 08:52
Hon vill få lite pengar bara.
You remind me of school on a Sunday, No class
/Pick It Up- Redman

2007-12-21 10:08
FIGHT IGEN? blir det samma gamla eminem !

2007-12-21 10:21
skitsnack

Rappare

2007-12-21 10:25
Ingen nyhet =)

Hur mycket har inte hon snackat skit om Eminem egentligen?
Eminem har förnedrat henne på många vis,klart hon ger igen =)
Så puttinuttigt.. MEN DET ÄR FEEEEEL!

2007-12-21 11:09
GZARZA: Syftade på att rapparna inte mördar lika många som de påstår som exempel för att det inte är allt för ovanligt att ljuga i låtar.
njut

2007-12-21 11:44
Men vad fan, var ni seriösa med Brain Damage?!

She beat me over the head with the remote control
Opened a hole, and my whole brain fell out of my skull
I picked it up and screamed, look bitch, what have you done?!
Oh my god, i'm sorry son
Shut up you cunt! I said, fuck it!
Took it and stuck it back up in my head
Then I sewed it shut and put a couple of screws in my neck

...

2007-12-21 11:45
Aha, läste noggrannare vad ni skrev nu.

2007-12-21 12:47

eminems morsa hars tämt sin grabb på 10 miljoner dollar? dom e la slut så hon vill tjäna enu mer på sin unge? för att han kom längre än vad hon gjorde..

2007-12-21 12:48
stämt *

2007-12-21 13:00
sjävklart vill hon sälja ett par extra ex av boken därför detta påstående
SKU - SKU - SKULASON!

2007-12-21 17:20
Allvarligt , Om eminem hade ljugit om sin uppväxt nu som det sägs... Hade inte eminem kompisar då han var liten isf? Jag menar tror inte att det vore bara hans mamma som skulle säga att han vore fake osv, För alla vill väll ha pengar eller bli känd på någon annans bekostnad?.. Visst texterna överdrivs till en viss del men fortfarande tror jag inte han hade rysk kaviar på sina smörgåsar på morgonen, Men jag kan ha fel vem vet? Men tycker det är konstigt eftersom att det är hans mamma som alltid kommer med något som försöker sänka han..

2007-12-21 17:37
Fan vad alla ser det som svart och vitt. Eminem överdriver en hel del såklart. Men i det stora hela är det ju sant. Tror Em,s mamma mår dålig över att vara hatad

2007-12-21 18:40
ett relativt bra exempel på vad hans mamma kan mena är "Shit, where the fuck you think I picked up the habit?
All I had to do was go in her room and lift up her mattress", hon kanske tog sånt men han kanske inte precis hittade alla droger där....fuck henne alltså!
BAHA!

2007-12-21 20:27
Vem bryr sig är min första frågan, det är väll ganska uppenbart att kvinnan är en attention whore och bitter över att hennes son är multimiljonär och hon inte får en bit av kakan.
 yessir!

2007-12-21 21:43
Jag skulle vilja säga en sak till alla som lyssnar på Eminem för att han har en hård uppväxt och inte för att han är galet talangfull musiker:

Flytta till Grönland och starta en koloni för sinnesslöa!
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!

2007-12-21 21:50
tror hans morsa är lite avis och vill ha uppmärkssamhet/pengar bara=)
feel tha beaaat maaan