Havoc & Prodeje
Havoc & Prodeje, inte Mobb Deep utan dom som är medlemmar i South Central Cartel! shit va tighta deras skivor är, nån som har tips på liknande hiphop?
// be the change you wanna see in the world
kom mycket i den stilen när det begav sig, finns listor på b.la amazon på liknade stilar etc...
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
hur kommer det sej att båda grupperna har exakt samma namn. är dom okej med varandra? har undrat det ett tag nu..
Keep CD alive
samma här men SCC måste väll vart tidigare iaf? lr e jag helt ute å cycklar
----------------------------------------------------------------------------
Jo, SCC var före Mobb Deep.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
säkert Mobb Deep som snott rakt av som dom gjorde med "Sick of it All" draken
----------------------------------------------------------------------------
Checka "N Gatz we trust" med SCC.. Lätt deras fetaste platta
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
Dom säger i en intervju (SCC asså) när dom frågar om just den här grejen med att dom har samma namn som Mobb Deep, att dom har inga problem med det, och att det helt enkelt måste vara en "big fuckin covincedence haha" (ja jag vet att det är felstavat)
U wanna war, Ill take U to war!
"G'z Are On The Move" med SCC är sjuuuukt bra!
Västkust Rockerz
har lyssnar på samtliga SCC skivorna, men har inte hörd Murder Squad skivorna! dom verkar feta
// be the change you wanna see in the world
fan, det är ingen som kan langa G'z On The Move till mig? Hittar den verkligen inte på datorn och blev fett sugen.. aja om nån vill skicka på msn så skulle det vara schysst! peace
Västkust Rockerz
Murda squad skivorna e feta, speciellt den första.. Ice-T lägger en fet vers som fan.. Ice Gorilla:)
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
Man kan LITA på havoc & prodeje!
Poor people have nothing, so they eat everything, Rich people have everything, so they eat nothing.
hehe... Ice vers .... When I used to pimp them hoes called me Ice Gorilla....
Poor people have nothing, so they eat everything, Rich people have everything, so they eat nothing.
Line 18th..Truez neva stop
^ är det bara för mig som youtube videon ovanför öppnas direkt i whoa och ej i ett eget fönster ^ fet musik, sådant man växte upp på och still mashhhhhhhhhh...
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
den öppnas inte så för mig, men det kanske är den nya youtube-funktionen som knasar sig lite
Västkust Rockerz
^ antagligen, händer allt för ofta nu, dags att skapa en tråd om problemet ^
de hände nått på en klubb i Atlanta när mobb deep konfronterade dom med det. gick tydligen hett till dom e tunga dock... gillar dom
Static is the last thing ya need when ya see me
Fyfan va jag hade velat se en konfrontation mellan MObb Deep o Murda Squad:D
är dom med i nått som heter Murda Squad? för de var en konfrontation. iaf mellan mobb deep och havoc & Prodeje
Dom deltar i Infinite Mass andra skiva (Alwayz Somethang)
http://www.myspace.com/deadlykanha
den där "gangsta team" med tupac, ice-t, mc eiht å spice 1, va riktit fin. tror den fanns med på n gatz we trust-plattan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Gangsta team e från Murda Squad-skivan.. Riktigt feta spår på den jävelen:) When I used to pimp dem hoes they called me Ice-Gorilla:)
ja kollade upp gangsta team å murda squad... shiit.. riktigt bra faktiskt..
Eller hur.. Klassisk G-shit från South Central Cartel
Bara så ni vet så var det Mobb Deep först med Havoc och Prodigy. Även om deras skiva kommer efter
Gangsta Team väl från 'N Gatz We Truss och inte Murder Squad?
Galen skiva, Gang Stories och Stay Out Da Hood är väldigt hårda låtar..
(sjukt konstigt mixad radio verision, album verisionen är shizniten)
..svårt att missa med McDermont samplingen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.