Låtar som gör er förbannade .
Ni vet såna låtar så man bara vill hitta nå´n att slåss med så man blir hetl svettig, haha Go to sleep med Eminem, DMX är en sån för mig just nu..
Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams
Marz - Damn
Finns att streama
här . Reffen är så jävla skön.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Big L Feat. Fat Joe - The Enemy Sunz Of A Man - Ghetto Government För feta låtar!
Fucka ur!
Sticky Fingaz feat Black Child - My Doggz den ultimata fightlåten haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
eminem - just loose it med tanke på hur bra han var så blir man så jävla förbannad över skiten han håller på med nu :/
History is made by those who break the rules.
Top-10 (som jag kommer på just nu) Street Military - Dis The 1 Three 6 Mafia - Hit a Muthafucka UGK - Murder Dayton Family - Outlawz Hitman Sammy Sam - Knuckle Up Thirstin Howl III - Brooklyn Bullet Goldcard Membership DEA - Down 'N H-town Webbie ft. Lil Boosie - Back Up Adam F ft. M.O.P - Stand Clear Westside Connection - The Gangsta, The Killa And The Dope Dealer
Salt N Pepa ''None of your business''
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan..råkade trycka på fuckin send...
anyways...jag gillar Salt N Pepa , denna funkar alltid för min del...chicks with dicks,gotta love em!
wu-tang clan - unpredictable just nu!
Keep CD alive
Gangstarr ft. Fat Joe & M.O.P - Who Got Gunz Onyx - What's Onyx och Bang 2 Dis Sticky Fingaz - Come On M.O.P ft. Busta Rhymes, Teflon & Remy Martin - Ante Up Remix D&D Crew feat. Channel Live, R.A., Craig G & Agallah - Kill It
NERD - lapdance utan tvekan
Att skicka en homosexuell i fängelse är som att släppa lös en unge i en godisbutik
Immortal Technique- Point of No Return
You remind me of school on a Sunday, No class /Pick It Up- Redman
D12 - Git Up. Åtminstone eminems vers, vilket jävla flow han har...
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
mange schmidt - glassigt
http://www.myspace.com/inredunkel
clap back med Jarule får mig att tro att jag kan spöa hela världen
alla låtar med souljah boy eller d4l får mig att vilja slå den som lyssnar på den
Cage- Pu**y, money and war
Legion=sötast
eminem - till i collapse..
Producent
2007-11-27 18:11
Sean Price - Boom Bye Yeah men det är mer som att jag vill greppa en flaska Captain Morgan and tear the whole fuckin place down!! däremot när jag hör My Hump så vill jag bokstavligt talat slå käken ur led på nån..
sticky fingaz - get it up eller DMX - X is gonna give it to ya lr vad den heter.
I be around, just out of sight
@
Max_I_Million P22 " däremot när jag hör My Hump så vill jag bokstavligt talat slå käken ur led på nån.. "
försöker du få status lr, jävla fjant hahaha
@
alunatic P20 gaaaaaaaaalen låt asså förstod inte ett ord men fyfan så man kände hypet hahah (Y) ska tanka nu :P
Producent
2007-11-28 19:12
haha hur skulle en sån mening höja min status? Jag behöver inte hävda mig bland whoa-fjortisar som tycker det är skitballt o slåss. Som topicen lyder skulle man skriva låtar som gör en förbannad, och kan inte komma på nån annan låt som gör mig mer förbannad. blir helt ärligt smått illamående av att höra den. vad skiljer mig från någon annan här i tråden som skrivit liknande? och va hade du för anledning att skriva nåt sånt spydigt, helt i onödan, om inte nån slags status? din lilla tönt..
LL Cool J - Mama said knock you out. nuff said
- Aiint a damn thing changed, bitch.. Protect ya neck....
Jo.. en sån mening som du just sa använder du dig av för att höja din status vilket är helt uppenbart. Du vill typ utmärka dig och visa att du är en sån som antagligen har erfarenhet av att slå käken ur led på nån eller så kanske det var en metafor vilket är ännu mer fjantigare. Dessutom drar du ännu en slutsats som är en fördom om whoa fjortisar nr 1 du drar alla generellt över en kant och tänker inte utifrån flera perspektiv utan mer som en jävla wannabe me tunnelseende haha. Och vad som skiljer dig från någon annan? Jo, du försöker utmärka dig på ett sätt så du visar att du är en farlig och grym kille som slår käken ur led av människor så liksom vafan troru? Sedan min anledning? haha det är nog mest att jag blev förvånad över din högfärdighet, "jag slår käken ur folk här är jag akta dig"; du försöker sätta dig själv i centrum..stick din fjant
Producent
2007-11-28 21:25
hahaha man you got it all wrong, lägg ner. bara uttryckte mig som jag tänkte för stunden och jag vill inte utmärka mig på nåt sätt. som sagt: jag har ingen anledning att hävda mig över internet, framställa mig själv som nån tough guy. även om jag skulle ha erfarenhet av att slå nån på käften så tycker jag inte det är en statushöjare, och jag tror inte att nån annan än en fjortis skulle tycka det. du har missuppfattat, så gå o tjafsa nån annanstans stumpan. att du tar mitt inlägg så seriöst, och dessutom orkar jiddra om det, säger mycket om dig.
alla crunk låtar med lil john Big Tuck - Tussle Tum Tum - Klick Clack
jag tycker att det sättet jag tolka d på var väldigt uppenbart men visst du menade tydligen inte det du sa tidigare, men men att jiddra om nåt sånt här är ju inte så stor grej d e ju ba verbalt trots allt
Förbannad vet jag fan inte, men det är som att hälla bensin på eld när jag redan är lite irriterad på det ena och andra. Nappy Roots - Life's a bitch
whoopzidoo
Jag håller med Max-i-million.. Inte just om låten My humps för den tycker jag är jättebra men att jag blir mer sur på folk som lyssnar på skit än av låtar som e gjorda för att slåss till
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
LL Cool J?? Kul att nån nämnde han, för mig känns han som Rappens svar på Usher.
Skribent
2007-11-29 14:56
Nationwide Rip Ridaz - Slob 187
BigIssue P22 har du änns hört låten som de tipsades om?
inte mycket Usher där min vän
BigIssue: nu får du allt kolla upp hip-hop historian lite. ll cool j gjorde sej inte känd på sliskiga ballader utan på riktigt tung knock-out hip-hop! att han sen har fallit jävligt pladask är en annan sak, men du borde kolla upp hans gamla grejer t.ex. skivorna "mama said knock you out" och "14 shots to the dome". fortfarande är det inte många som slår hans flow på den tiden.
Keep CD alive
Jo, jag såg vad låten heter, menade LL som artist dem senaste 10 åren. Ni behöver fan inte göra en diskussion av allt! Jag behöver inte checka min hiphop historia alls, jag har hans gammla skivor som radio, bigger & deffer, mama said knock you out o någon till, phenomenan tror jag...pallar inte gå igenom cd hyllan. Ni har säkerligen varit hiphop fans o tankat ner skivorna? som ps till dig claaa, det var en helt annan värld vad gäller hiphop då, då slog man igenom och blev känd på helt andra vilkor, det var större krav när LL bröt ut. Jag snackar som sagt 10 senaste åren, och Ja, han är Hiphopens svar på Usher, så gå o läxa upp nån annan, pallar inte debattera min åsikt mer här.
14 shots to the dome glömde jag bort, självklart har man den med.
Producent
2007-11-29 17:37
Soulja boy - crunk that eller vadfan den heter. Vill bara spö upp den jäveln.
bigissue: lugna dej, ja försöker inte läxa upp dej eller något. ser man bara ll som en ballad-sångare så borde man göra sej själv en tjänst att kolla upp hans gamla grejer, d var d som var min poäng.
Keep CD alive
ja, men jag har hans gamla grejjer, så vad är poängen?? ska jag lyssna igenom dem igen för 1000e ggn, kanske missade nåt track?
Jag blev förbannad när jag hörde Kanye west's låt där han samplat Move on up med Curtis Mayfield. Fy fan.
Lord forgive me for my sins. And I will forgive you for yours.
Loopaddict: Det är Just Blaze som samplat den på Kanyes låt. Om du menar Touch The Sky?
Jaså? Ok, men kanye rappar iaf. Tyckte det var tråkigt som fan o höra.. bytte radiokanal när jag hörde den. Vill inte att folk ska associera till kanye istället för Curtis när man hör det mästerverket. Förstå mig rätt.
Lord forgive me for my sins. And I will forgive you for yours.
Purple city byrdgang - Purple city byrdgang Camron - Get em daddy Weezy - Scarface Styles P - Holiday
och vem fan är du?
Vad heter Kanye låten då?
är det nån som samplat George McCrae - I Get Lifted, för det känns som om den skulle kunna vara ett grymt beat.
Producent
2007-11-29 21:56