John Robinson - Who Is This Man?
Läste för ett tag sen i och med lanseringen av beatvisionz att det efterlängtade albumet inte skulle vara så " långt " borta nu..!? Men det har ju vart uppe och vänt på tapeten förrut :/
" CEO John Robinson who has a Project called “Who is this man?” that has been anticipated for a loooong time now. This Album is 85% Produced by MF DOOM with more fire Power from some of HipHop’s Illest Beat smiths J Dilla, Madlib and I.D. 4Windz (Scienz of Life). The album was slated to drop several times and has been pushed back several times for scheduling reasons amongst other politics. Hopefully we can expect to see this Great Project surface soon on DOOM’S Metal Face Records label "
Är sjukt förväntasfull på detta album. Proddat av MF Doom, Madlib, J Dilla & I.D 4Windz kan det bli bättre !?
Så som jag även förstått så ska även redan släppta sen en tid tillbaka " Invisible Man " & " Outta Control " vara med på albumet. Rätta mig gärna om jag har fel!
Båda låtarna är producerade av MF Doom. Är absolut inget att höja ögonbrynen för. Tråkig produktion på båda spåren. Enda positiva är väl att Lil Sci spottar & flowar rätt friskt på " Invisible Man ".
Hoppas/tror ändå att albumet kommer bli galet!
Vad tror ni ?
" If I forgot you, forgive me. It`s either a genuine mishap or i never liked you. "
|