100 Hip Hop klassiker på 15 min
"Jag var ju som bekant i Amsterdam för ett par veckor sen och hade det alldeles utmärkt. En sen kväll hamnade jag på en grym klubb där jag fick se en sjukt grym DJ utföra konststycket 100 hiphopklassiker på 15 min. Det blev nästan för mycket för en gammal hiphop-gubbe, jag var ytterst nära att...Boom!...explodera. Hittade ett videoklipp från kvällen.Check it out,people! Alltså 100 hiphopklassiker på 15 min:www.statemagazine.nl/state.php/article?data%5Barticleid%5D=3438 Yeah man! peace n love/ E.Y.E" Taget från MTV beat, Langa låtlistan!;)
"Det blev nästan för mycket för en gammal hiphop-gubbe " Låter nästan som du borde kunna den själv... PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
står ju att det är 8 djs,
((MAAD))
man hinner ju fan se typ 1 min sen laddar den, se 1 min sen laddar den igen. kass hemsida, bra låtar dock
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hansomknarkar.. tryck bara på paus och vänta tills filmen laddat färdigt (max 5 min). kolla sedan så kommer det inte hacka nånting, gäller för alla den här typen av sidor.
Keep CD alive
Grymt! kan ingen orka lista alla låtar som är med?? puss
..........?
davve; var nog mer menat att 8 dj's har kört varsitt 15minuters set, som sedan blev ett dubbelmixtape. Detta var Real el Canario, som körde "history of hiphop".
right on.
Claaa7 , ja du, jag lät den ladda i 15 minuter om inte mer, skulle se den. lagga fortfarande. + jag förstår att man måste låta den ladda
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Langa låtlistan nu grabbar !!
..........?
Jag kan väl börja en bit så får resten fylla på; Grandmaster Flash & Melle Mel - White Lines G.L.O.B.E. & Whiz Kid - Play That Beat Mr DJ Grandmaster Melle Mel - Beat Street Theme Grandmaster Flash & The Furious Five - The Message The Fearless Four - Rockin' It Slick Rick - Ladi Dadi Whodini - Friends T La Rock & Jazzy Jay - It's Yours X-ecutioners - B-Boy Punk Rock 2001 KRS-One - South Bronx LL Cool J - Rock The Bells Fat Boys - Stick Em D-Nice - Call Me D-Nice NWA - Dopeman Ice-T - Colors Kid Frost - La Raza Public Enemy - Public Enemy No 1 Run DMC - Beats To The Rhyme NWA - Straight Outta Compton Tim Dogg - Fuck Compton Big Daddy Kane - Raw Queen Latifah - Dance For Me
du som e tjackis borde ju palla å skriva alla=) bra jobbat iaf
----------------------------------------------------------------------------
Det är i den ordningen, men det saknas säkert 1 eller 2, det var något synthriff jag inte kände igen t.ex.
Grymt bra !
haha töfft måste varit jobbigt när han hoppade bort från ens favoriter hela tiden.D
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
första låten är väl The jimmy castor bunch - it´s just begun
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
Det var ju lite fel att kalla allt för "klassiker"
och vem fan är du?
Smutt, det va första 25, droppa fler nu :P
..........?
kan ja få låååtlista !! Måste ju veta vad nåra låtar i slutet heter typ.. Fyfan va bra dom är GAAh! vilken låt går typ.. Im the first to spit lalal.. så rimmar han grymt? haha..Taskig förklaring... O sen en anna, en brud säger OooOo... typ I got lala grillz and hundred dollar bills.. min engelska är inte bra.. men HEL HELP!
Highfive anyone, anyone?
Niito den första låten är Royce Da 5'9 - Boom
Aah fan va najs.. Den andra var - Gangstarr - full clip grömma låtar, underbara beats!
Highfive anyone, anyone?
skitskönt. så jävla skönt. kan ingen typ...rippa ljudet eller nått? så man kan få skiten som en låt, vill ha på cd...
soundcloud.com/G-O-R-D-A
Så kul att lyssna på var det ju inte ? Så fort man hör nån låt som man vill FREEAAAKA OUYTTTT till så byter han ju .. Men förfan om ni diggart så whatahoo
Kom igen nu, det här är ju en hiphop community...vi borde kunna framställa en låtlista?
..........?
Någon mer som hört Jaguar skillz mixtape där han mixar 800 hiphoplåtar i kronologisk ordning från 72-07 typ? Det är helt sjukt faktiskt. Såg hans vj show på roskilde och hookade mixtapet, mäkta imponerande.
http://www.earforcefm.blogspot.com
hade varit fett med en komplett låtlista, Amfetaminpsykos lista verkade ganska komplett där i början förutom att han missade Audio Two - Top Billin' som låg innan south bronx här är de flesta låtarna från och med nas - represent som är kanske 2-3 in i programmet. fyll gärna på dem som fattas eller rätta eventuell fel. många är rätt lätta av de jag missat trror jag. Nas - Represent mobb deep - shock ones Craig Mack - Flava In Ya Ear ? gangstarr - you know my steez Group home - superstar run dmc - down with the kings onyx - slam beastie boys - so what cha want black moon - how many emcees Blahzay Blahzay - danger Junior M.A.F.I.A - Player's Anthem KRS-One - Step into a world Pharaoe monch - simon says big Pun - twinz Busta Rhymes - Put Your Hands Where My Eyes Could See"nått av swizz beats?" GangStarr - full clip jay-z - So Ghetto Refelection eternal - move somthin royce da 5'9" - boom Rakim - Guess who's back nas - made you look prodigy - keep it thoro mos def - ms fat booty ? ? noreaga - nothin 50 cent - what up gangsta? ? jay-z 99 problems ? rick ross - every day i'm hustelin ? nas - hiphop is dead
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
Nas - Represent mobb deep - shock ones Craig Mack - Flava In Ya Ear ? gangstarr - you know my steez Group home - superstar run dmc - down with the kings onyx - slam beastie boys - so what cha want black moon - how many emcees Blahzay Blahzay - danger Junior M.A.F.I.A - Player's Anthem KRS-One - Step into a world Pharaoe monch - simon says big Pun - twinz Busta Rhymes - Put Your Hands Where My Eyes Could See"nått av swizz beats?" GangStarr - full clip jay-z - So Ghetto Refelection eternal - move somthin royce da 5'9" - boom Rakim - Guess who's back nas - made you look prodigy - keep it thoro mos def - ms fat booty ? ? noreaga - nothin 50 cent - what up gangsta? ? jay-z 99 problems ? rick ross - every day i'm hustelin ? kanye west - gold digger nas - hiphop is dead missade en låt i förra.
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
fat joe - lean back noreaga - nothin 50 cent - what up gangsta? Juelz Santana - Clockwork jay-z 99 problems ? rick ross - every day i'm hustelin Game - One blood T.I - Bring em out kanye west - gold digger nas - hiphop is dead nåt sånt.