söker deppig hiphop
söker efter lite mer deppig hiphop. typ lugn och regnig-dag-musik tack på förhand
tragedy khadafi - permanently scarred ras kass - the evil that men do royce da 5'9" - life nas - just a moment (f/ quan) cage - ballad of worms
Keep CD alive
Konsertbesökare
2007-10-09 23:39
Lyssna på Sole. Albumet Bottle of humans är otroligt deppigt.
Cormega - Fallen Soldiers Cormega - The True Meaning
Tonedeff - No Hope
On a average night im likely to stab a fag with a knife/ That's when im chillin' imagine when im mad what it's like/ -Saigon
Toastare
2007-10-10 01:42
Cunninlynguists-Rain Last Emperor-One Life
Jag skyller allt på Emma!
Toastare
2007-10-10 01:55
Common å Lauryn Hill-Retrospect for life Immortal Technique-You never know klassikern med Nas-Undying Love Atmosphere-God loves ugly
Jag skyller allt på Emma!
Cunninlynguists - What'll You Do Cunninlynguists - Family Ties Last Emperor ft Poetic - One Life Killarmy - Lady Sing The Blues Jedi Mind Tricks - Before The Great Collapse Saigon - Troe Story Cormega - The Saga Remix Cormega - Beautiful Mind Ghostface Killah - All That I Got Is You Immortal Technique - You Never Know Jay-Z - Song Cry Talib Kweli - Too Late Talib Kweli - Lonely People AZ - Never Change
"life's a garden, dig it."
Saigon - TrUe Story*
cunninlynguists - brain cell
don't watch me, watch yourself
hela apos skivan egentligen
On a average night im likely to stab a fag with a knife/ That's when im chillin' imagine when im mad what it's like/ -Saigon
rock bottom med eminem
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Army of the Pharaohs - Don't Cry ruskigt skön.
http://myspace.com/BoodaBlezzin
common sense - i used to love her mos def - umi says talib kweli - good mourning
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Army of the Pharaohs - Don't Cry ruskigt skön. Huh? Menar du Battle Cry? Vilken skiva finns Don't cry på då?
''From the womb to the tomb, premsume the unpredictable // Gun salute life, rapidly, that's the ritual'' //
Vinnie P - Den finns på Ritual Of Battle, deras senaste platta.. sista låten på skivan = Don't Cry
aha tack, inte lyssnat igenom ritual of battle så mkt, ska checka nu
''From the womb to the tomb, premsume the unpredictable // Gun salute life, rapidly, that's the ritual'' //
CunninLynguists verkar verkligen vara deprimerade.
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Naughty By Nature - Ghetto Bastard Dead Prez - Window to my Soul Notorious BIG - Everyday Struggle
Men lika glad är jag för det!
Jedi mind tricks - Black winter day
Cooor-Mega. Raw foreva. Där har du det.
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
jag orkar inte läsa va alla skrivit så ja skriver säkert ner saker som folk redan gjort. anyway. dmx - i miss you dmx - lord give me a sign dead prez - fallen soldiers dead prez - propaganda dead prez - window to my soul dead prez - when mama cries ludacris - runaway love obie trice - wake up talib kweli - around my way the roots - baby typ.. de som gör mig lite deppiga..
http://marcedwardkhalil.blogspot.com/
Jay-Z - Meet the parents Scarface har någon/några.. Beanie Sigel - Where have you been. där han nästan bryter ihop. Immortal Technique - dancing with the devil. Juelz Santana - one day i smile. Saigon ft. trey songz.. låter kanske inte värsta deppig, men texten är hyfsat "deppig" eller rettare sagt tragisk/tråkig. State Property - Just another *annat ord för afro-american som börjar på nig & slutar på ga* :) .
And the money's really worthless, I'm pissing you off on purpose
The Game-Doctors Advocate (låten)
2pac - Never had a friend like me 2pac - So many tears 2pac - Life goes on 2pac - Pain 2pac - How long will they mourn me Cormega - Love in love out Beanie Sigel - Look at me now Beanie Sigel - Cant Go On This Way The last emperor - One Life Cunninlynguists - What'll you do? Ghostface Killah - All that i got is you Edo G feat Masta Ace - Wishing OC - Memory Lane Notorious B.I.G - Everyday struggle Wu Tang - I can't go to sleep Xzibit - The foundation Murs - Walk like a man Immortal Technique - Dance with the devil Immortal Technique - Leaving the past Immortal Technique feat. Jean Grae - You never know Chino XL - Kreep Så nu orkar jag inte komma på mer, hoppas du diggar.
Oj sorry, några av dom låtarna jag skrev har folk redan postat ju! Vilken miss :). En till; Killarmy - Feel It
"Killarmy - Feel It" är riktigt skön Wu-Tang Killa Beez - Where Was Heaven Wu-Tang Clan - Impossible Talib Kweli - Love Language Talib Kweli - Ms.Hill Cunninlynguists - Appreciation Remix (Feat. Cashmere) Cunninlynguists - Mic Like a Memory Common - The Light Cuban Linx - Flowers For The Dead Nas - Let There Be Light så nu orka inte inte mer
bränt barn har många namn
nas - dance
vi haffar småflickor med galnaste makmode, allting från stureplan till smutsiga crackhoes
Killah Priest - From Where It All Began Killah Priest - Blessed Are Those aa fan hela "heavy mental" plattan är grym..
Keep CD alive
Jedi Mind Tricks - Before The Great Collapse
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Jay-Z - Song Cry Ghostface Killah - All I got is you Är dem jag kommer på nu som är bra.
Roc Nation Invasion! 19/7 - 2008
Kolla in Wu-Syndicates platta också. Weary eyes bland annat är jävligt bra
Killah priest, Eminem och JMT skulle jag säga har gjort bland de bästa lugna depp låtarna... Ang. Immortal techniques - Dance with the devil, Är den verkligen deppig? Jag tycker att den mest är sjuk och disturbing men inte speciellt deppig egentligen. Måste det va hiphop eller? Annars hamnar man lätt i melankoli med hjälp av Coldplay =)
Ason Unique RIP
I princip allt från Mobb Deeps två första skivor The Infamous och Hell On Earth
"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe
Trae och Z-ro borde du kolla in
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line
ODB-böna, okej kanske inte värsta deppig men endå lite halv tragisk på nått sätt.. enligt mig iallafall...
And the money's really worthless, I'm pissing you off on purpose
Producent
2007-10-17 01:12
Camp-Lo-Black Connection
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
kolla upp josh martinez & buck 65
Producent
2007-10-17 01:28
Mobb Deep-Never Going Back
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.