I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

"he’s is definitely the future of hip hop"

Utländsk Hiphop - Allmänt

Skribent

2007-10-05 01:15

"he’s is definitely the future of hip hop"

“Black Spade…he’s is definitely the future of hip hop.” – Daz-i-Kue (Bugz in the Attic)

min senaste favvoemcee! hans flow e sjukt.. gästade på nicolays "here" 2006 och på colette's "push" 2007, som ligger på samma label, OM Records, för övrigt ett grymt bra bolag som huserar artister som king britt, strange fruit project, zion i & the grouch.. spåren på skivorna e jäkligt grymma, fick upp ögonen för honom när jag hörde "the end is near" på "here", stört skönt spår!

han arbetar på en skiva som kommer att heta "to serve with love" och som ska komma ut snart..

checka in honom på myspace.com/blackspade

OM Records har även släppt ett litet promo pack.

beatheartsblog.com - freshness!

2007-10-05 17:31

Har jag helt missat. Men om du och Daz säger att han är grym måste jag så klart kolla upp snubben! :-)

´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸. ><((((º>
www.beatheartsblog.com
Skribent

2007-10-06 01:00
tack detsamma mannen!

2007-10-06 08:57
Nuförtiden behöver man bara ett grymt flow för att få hype.. :)
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO

2007-10-06 10:32
haha nä de behövs mycke mindre än så, lystna på dipset lr g-unit mm om du inte tror mig
 ----------------------------------------------------------------------------

2007-10-06 19:37
Enda som behövs för att få hype är Dr.Dre....vem vet...Melinda Wrede och Feven kanske skulle varit sveriges bäst betalada emcess med Dre som beatmaker
JKIBMM
Skribent

2007-10-06 23:16
klart att man kan va duktig på olika saker o få en hype för det.. jag kanske uttryckte mig otydligt, den här killen kan sjunga, hans produktioner e överfeta o på det så e har han ett grymt flow..

2007-10-07 22:06
Hörde honom på Nicolays skiva, men har inte kollat upp mer än så. Tack för tipset.
2009