[VIDEO] Kanye West har sippat för mycket, kanske?
KANYE
yessir!
kanye borde skjutas snart
Omae wa jowai
"+ att Kanye West är en fjant!"
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Haha, han är ju bara skön. Precis vad alla andra skulle göra efter några glas Mo'.
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
QNS-D PRECIIIS ! Hehe' han är ödmjuk och kaxig på samma gång!
yessir!
hur fan står han ut med sig själv
vilken översittare
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kanye e kung, och just nu är han nummer 1. Don't hate, appreciate.
your heart pump project kool-aid
Vadå? Han var väll inte speciellt full och inte alls beng. Han var ju bara glad över att et går bra för han =) jag hatar den jävla horan.. fyfan vad dålig han är
haha, undrar om någon här nånsin hört "college dropout"?? en skiva som gör att han har min respekt i all framtid! dessutom tycker jag faktist hans nyaste e skaplig. bra mycke skönare än det mesta skit som släpps idag.
If ya want beef then bring tha ruckus, cuz Fo-Tang Clan aint nutthin' to fuck with.
för det första vem bryr sig om tönten fär det andra vem fan ens vill se han
The Young Phenomenon...
x-con> Han hamnade ju på förstaplats i USA, UK och Japan. Verkar finnas ett par stycken som bryr sig om honom och hans musik
colledge dropout var en skitplatta där man fick reda på att kanye inte kan rappa för fem öre...
Omae wa jowai
Sluta hata. Han är den enda rapparen i dagens hip hop som kan sälja platinum på en vecka, bara det säger en hel del. Vilken rappare som helst hade gått runt och sagt "im number one" om dom hade kommit i närheten av Kanyes siffror.
haha vilket jävla barn han är
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2007-09-27 08:05
Vad hände med att vara ödmjuk?
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Jag skulle oxå må jävligt bra, och säkert vara lika dryg och kaxig, om jag åstadkommit det han gjort :)
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
Producent
2007-09-27 09:21
Det roliga är ju att det är exakt sånna reaktioner som dom första inläggen han är ute efter. Men fan vad dryg han är...
Producent
2007-09-27 09:22
Föresten, lyssna på Common - Be/Finding Forever och säg att han är dålig efter det.
fan va trött man blir på kanye.
SKU - SKU - SKULASON!
"Sluta hata. Han är den enda rapparen i dagens hip hop som kan sälja platinum på en vecka, bara det säger en hel del" jaså det gör det? så det betyder också att McDonald's gör världens godaste hamburgare eftersom dom säljer mest?
Säger som Miaz.. Bara för att du säljer mycket gör inte dig automatiskt till en bra rappare.
kayne #1
När skrev elem att han var världens bästa rappare bara för att han sålde mest?
Självklart säger det en hel del om man är den bäst säljande artisten just nu. Naturligtvis inte att man är bäst, men av nån anledning är man ju populär iaf. Vem skulle inte vara stöddig och självsäker om man sålde mest skivor i världen?
Jag tycker bara det är skönt att kanye säger det på det här sättet. Hellre det än att få höra "you are now rocking with the best" eller snack om vapen och pengar i varje låt.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
Miaz Jag sa inte att Kanye West var bäst. Sen så är alla hatare anledningen till att han gör sånna här uttalanden, Finns inget någon här på whoa kan säga. Han är nummer ett just nu helt enkelt så han bajsar nog ganska mycket på vad du tycker. Hade du gått till McDolands chef och frågat honom hur han mådde skulle han nog också svara något i stil med "vi är bäst, så jag mår bra".
On a average night im likely to stab a fag with a knife/ That's when im chillin' imagine when im mad what it's like/ -Saigon
asså alla jävla rappare get 2 jävla cooky så fort dom får in pengar..fan mina egna idoler gör mig lack..blääääää....
Pandilla AOTS www.soundcloud.com/akopalips www.sideeffectzmusic.com
men vissa här verkar ju inte ha någon verklighetsuppfattning. tror ni verkligen att kanye west har sådant storhetsvansinne? han säger ju allt det där med glimten i ögat, han är inte dum.
han lipa ju fan nästan backstage på vma bara för britney fick köra öppningsnumret istället vadå glimten i ögat, hans ego e enormt!
On a average night im likely to stab a fag with a knife/ That's when im chillin' imagine when im mad what it's like/ -Saigon
Kanye e verkligen inte nummer 1... :P
Omae wa jowai
men vissa här verkar ju inte ha någon verklighetsuppfattning. tror ni verkligen att kanye west har sådant storhetsvansinne? han säger ju allt det där med glimten i ögat, han är inte dum. jag har tankt lange pa hur sjalvgod och storhetsvansinnig han ar. Han ar begreppet narcissism personifierad och jag ser verkligen ingen glimt i hans oga.. han tror och tycker verkligen att han ar det basta som hant musikvarlden. Och nej han ar langt ifran dum, men aven langt fran det geniet han tror sig vara. Daremot tycker jag oxo att han e den basta av alla mainstream cats som figurerar pa MTV just nu. Men utan nan som helst odmjukhet forblir han en sjalvupptagen fjant i min bok, oavsett hur grym han ar.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
men utan den kaxigheten och egot kommer man inte så långt som han har gjort man måste tro på sig själv....han älskar sig själv och tycker han är bäst och tack vara det är han där han är idag.
Blaze_We: du har helt ratt i att man inte kommer nan vart utan att tro pa sig sjalv. Sjalvbekraftalse pa vagen medan man kampar mot alla odds ar en sak. ja menar.. Man kan inte bli bast om man inte havdar att man e bast. Men nu nar han ligger pa topp sa talar val for sig sjalvt? Han borde tagga ner nara kilo pa egot..Jimi Hendrix ar en av var tids storsta ikoner och han tog musiken till en annan niva, bade tekniskt med gittarren och musikaliskt stilmassigt.
I en intervju nar han va gast pa ett av datiden storsta talk show (kommer inte ihag va d hette) sa sa programledaren nat om att han va basta gittaristen i varlden. Da sa han: "No no no.." Da skrattade reportern o sa skamtsamt: "Well at least the best in this room" . Jimi svarade: "Haha maybe the best in this chair" Dar har vi odmjukhet fran nan som hade ratten att skryta.
visst det va helt andra tider da, men ni fattar..
joo d e sant man behöver inte överdriva det men man vet inte själv hur man hade blivit hade tyckt d va rätt kul å jävlas å va dryg faktiskt hehe.
isofu: samtidigt hade ju jimi hendrix problem med det där och vcar blyg och hade ett sketet sjävlförtroende, hans ödmjukhet var ju lite extrem
jo ja tog ett extremt exempel, men extrem odmjukhet e val annu mer beundransvart? tycker jag iaf.. Vad e det som sager att Kanye inte har javligt daligt sjalvfortroende i grund och botten? Ett orimligt hogt krav pa uppskattning och bekraftelse brukar tyda pa det.
Det är så jävla typiskt svenskt att inte få skryta och vara självgod, man ska hålla allt inne, samma med pengar, man ska inte flasha om man har, för då sticker man ut, och det gör man ju bara inte, eller hur? herregud, om 50 hade sålt mer kan jag nästan sätta mina besparingar på att det hade varit en hel del mer skryt och självgodhet från hans sida! Det hade varit ännu värre! Tycker Kanye kan vara lite stöddig ett tag nu efter han har sålt så pass mycket, låt han skina!
Jesus loves you, but i still think your'e a cunt!
Walleballe Vadå typiskt svenskt? Ingen här har sagt att man inte får skryta eller liknande men kanye skryter inte. Han ljuger, han är inte #1.
Omae wa jowai
what am i supposed to do now. man the game all messed up how i suppose to stand out when everybody get dressed up so yeah at the grammies i went ultra travolta yeah that tuxedo might a been a little guidobut with my ego , i can stand there in a speedo and be looked at like a fucking hero
Vilken låt?
http://blogg.streetsofgothenburg.se/
Vanligtvis brukar jag inte bedömma artister efter deras youtube-klipp - jag köper skivan, gillar den eller inte, och sen är det bra med det. I detta fallet är jag dock beredd att göra ett undantag. Visst, jag gillar kaxiga människor som tar för dig och tror på sig själv, men när Kanye springer runt som en fjortis full på mesk, och lovsjunger sig själv mår jag bara illa. Hade han suttit hos Letterman, spiknykter, rak i ryggen och vältalig hade jag blivit imponerad. Men att som nu, sluddra fram att han är "number one person" blir bara pinsamt.
Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.
Videon e borta?
Zoom-Zoom The Glory från nya albumet.
haha nice isofu