Jedi Mind Tricks - Sätta ihop en låtlista
Tänkte att jag skulle ladda den lilla bärbara med ett gäng Jedi Mind Tricks-låtar.Har egentligen inte lyssnat särskilt mycket på dem förutom hos vänner.Har Legacy Of Blood, Violent By Desgin, Visions of Gandhi och Psycho-Social-blabla att plocka ifrån.Så, om ni skulle välja 10-12 låtar från dessa skivor, vad skulle det vara?Tack för hjälpen!
Okej: varför måste du vara så neggig?Jag har en dag på mig att bestämma vad jag ska lyssna på i ett halvår, jag hinner inte lyssna igenom det tjugotal skivor jag är nyfiken på och jag har bara 8 gig på mig så sluta tjura, gör en lista eller lämna tråden.
dom har ju typ bara gjort 2 - 3 låtar som är okej, och bland dom är ju I Against I, Blood Reign och sen nån mer som jag glömt nu.. puss
Will you be involved with the next Jedi Mind Tricks album, and are you an official member of the group or did you just record some guest spots?
Jus: Oh, nah. Nah. . I'm back in the group. It's on from now on. Vinnie's doing his thing, like we just dropped AOTP and I think the next project is going to be the Jedi Mind Tricks shit. So I'm going to try and kill and destroy as many tracks on there as I can. That's pretty much what I'm focused on right now, you know? Putting out the next Jedi Mind Tricks album. It's called A History of Violence and it should be out 2008 sometime.